Ze zullen er niet snel mee ophouden, maar ze zullen nog minder staan te springen om gewoon onderwijs op school te geven. En dat is gewoon te begrijpen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan een toevalstreffer zijn natuurlijk (dat is vrij waarschijnlijk zelfs). Niet dat ik daarmee wil afdoen aan het leed voor betrokkenen. Maar een paar van dat soort incidentjes en het docentengilde houdt er mee op.
Mwah. Dit had net zo goed een kapster, een treinconducteur of een schoonmaakster kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan een toevalstreffer zijn natuurlijk (dat is vrij waarschijnlijk zelfs). Niet dat ik daarmee wil afdoen aan het leed voor betrokkenen. Maar een paar van dat soort incidentjes en het docentengilde houdt er mee op.
Uiteraard, maar beeldvorming is een raar iets.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mwah. Dit had net zo goed een kapster, een treinconducteur of een schoonmaakster kunnen zijn.
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:48 schreef tesssssssss het volgende:
Is die Britse variant van het corona-virus al in de Verenigde staten?
Er is wmb helemaal niets aan de hand, anders dat de EMA vindt dat Oxford haar ingestuurde "huiswerk" overnieuw moet doen. Geen enkele technische reden te veronderstellen dat het vaccin verkeerd zou zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:07 schreef _serial_ het volgende:
Ik weet overigens niet meer wat ik nu moet geloven van het Oxford Vaccin door alle media berichten.
Kunnen we dat al van de lijst schrappen?
Omdat we nu even bezig zijn met het redden van bejaarden en dikke mensen.quote:
Daar verspreidt nu dat virus zich dat 70 % besmettelijker is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik zag net op CNN dat de ICU capaciteit in California nu 0% is. Ze maken zich zorgen vanwege oplopende cijfers naar aanleiding van Kerst.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Omdat we nu even bezig zijn met het redden van bejaarden en dikke mensen.
Dat is daar (nog?) niet vastgesteld, dat was in Colorado.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar verspreidt nu dat virus zich dat 70 % besmettelijker is.
Als het een gevecht is als metafoor dan wankelt de zorg enorm en heeft covid net een enorme boost gehad dmv een transformatie.quote:
Dat gaat niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
nog strikter aan de maatregelen houden is de enige optie
Werkt ook averechts.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan is handhaving de enige optie ben ik bang.
Daar zou ik ook niet al te hard op rekenen als dat virus zo vaak muteert.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:25 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Werkt ook averechts.
Er zijn gewoon geen oplossingen meer. Naja, het vaccin dan.
Mensen houden het nu nog enigszins vol met het vaccin in het vooruitzicht. Nog een jaar van dit soort maatregelen trekt de maatschappij echt niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:34 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet al te hard op rekenen als dat virus zo vaak muteert.
Code zwartquote:
Ja, ik wil ook niet dat dat virus muteert, maar aangezien iedereen nu al moest checken of die vaccins (nog) zouden werken.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mensen houden het nu nog enigszins vol met het vaccin in het vooruitzicht. Nog een jaar van dit soort maatregelen trekt de maatschappij echt niet.
Het komt.quote:
Ja het is beschamend, tijd dat die bruine glibberaal opstapt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:39 schreef Heeinz het volgende:
Wat een land, wat een organisatie, wat een zooitje
Ongeveer twee weken voordat het zover is nog even van alles regelen terwijl het er al een goede negen maanden aan zit te komen
Waanzinnig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |