Dat was een type test. Daarbij kunnen ze niet nog een jaar het leven stilleggen. Denk je dat mensen massaal de regels aan hun laars lappen tijdens kerst? Moet je eens opletten als het nog langer duurt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Helpt niet echt als sneltesten door het putje gespoeld zijn van de week.
Geef dan redenen waarom een BIG registratie slecht/overbodig is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:00 schreef Daario het volgende:
[..]
Mwah, gezien het rijke verleden van bureaucratie zou ik daar niet zomaar vanuit gaan
Lekker in de Bible belt...quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:54 schreef Predator40 het volgende:
HARDERWIJK - Omdat nu ook de spoedeisende hulpafdeling van het ziekenhuis St Jansdal in Harderwijk helemaal vol is met coronapatiënten, wachtend op een bed op een verpleegafdeling, moet het ziekenhuis de deuren sluiten voor nieuwe patiënten. Dat doet het ziekenhuis tot in ieder geval woensdagochtend 10.00 uur, zo laat het ziekenhuis dinsdagavond weten.
Het is een eenvoudige handeling.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geef dan redenen waarom een BIG registratie slecht/overbodig is.
quote:Premier Rutte: “Alle gevaccineerde landen vormen samen een muur en beschermen zo het niet gevaccineerde land. Zo zijn alle inwoners van Europa veilig voor het virus, en is Nederland goedkoop uit."
Zo een big register zal vast een pre hebben in normale tijden, maar je kan deze groep mensen ook alleen een prik laten geven en een geautoriseerde arts erbij hebben die een X aantal "prikkers" overziet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geef dan redenen waarom een BIG registratie slecht/overbodig is.
Waar heb je het over? Heb je weer te veel naar infowars gekekenquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:07 schreef _serial_ het volgende:
Ik weet overigens niet meer wat ik nu moet geloven van het Oxford Vaccin door alle media berichten.
Kunnen we dat al van de lijst schrappen?
https://www.ad.nl/binnenl(...)achtmerrie~a939b09a/quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:10 schreef falling_away het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Heb je weer te veel naar infowars gekeken
En dat kan ook gewoon. De wet BIG voorziet daar in, dat is precies de grondslag waarop de doktersassistente jou vaccinatie zet bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zo een big register zal vast een pre hebben in normale tijden, maar je kan deze groep mensen ook alleen een prik laten geven en een geautoriseerde arts erbij hebben die een X aantal "prikkers" overziet.
Het zetten van de spuit zal vast niet mega complex zijn.
Wat stel je voor?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:13 schreef falling_away het volgende:
Het doemdenkuurtje is weer aangebroken blijkbaar. Vooral mensen die in problemen denken ipv in oplossingen.
Lockdowns zijn NU nodig inderdaad, maar moeten binnen een aantal weken of maximaal een paar maanden vervangen worden door iets anders. Het volk gaat het niet meer pikken en er zijn andere mogelijkheden die tegen die tijd benut moeten worden.
De leerkracht zal wel wat kilo'tjes teveel hebben gehad. En dan had ie maar thuis moeten blijven aldus #teamstopdelockdown.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:14 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Damn, heftig om allemaal mee te maken zo
komt gewoon in feb....vermoed ikquote:
Vaccineren. In juni zijn alle kwetsbare gewoon gevaccineerd. Proost. Dit eerste kwartaal wordt wel een drama.quote:
Heb je de artikelen ook gelezen? Een paar weken wachten is wat anders dan van de lijst schrappen.quote:
Lief zijn mag ook.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:16 schreef falling_away het volgende:
[..]
Heb je de artikelen ook gelezen? Een paar weken wachten is wat anders dan van de lijst schrappen paniekzaaier
Mja, als het zo is, dan is het zo, maar het zou echt dramatisch zijn, inderdaad. 8k ga er nog even vanuit dat het niet zo is, want ik word van de gedachte al verdrietig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 22:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)groter-te-maken.html
Koopmans zegt het ook al @:miss_sly ,zou het drama wel compleet maken
Heb ik hierboven al gepost. Een aantal proeven zijn ook al gepland om grotere evenementen te kunnen organiseren mbv sneltests etc. Dat soort initiatieven moet meer gesteund worden.quote:
die sneltesten zijn veel te onbetrouwbaar dus die plannen kunnen de prullenbak inquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:22 schreef falling_away het volgende:
[..]
Heb ik hierboven al gepost. Een aantal proeven zijn ook al gepland om grotere evenementen te kunnen organiseren mbv sneltests etc. Dat soort initiatieven moeten meer gesteund worden.
Ik heb me tot nu toe altijd aan de regels gehouden, maar dat draagvlak zal heel snel verdwijnen de komende maanden.. dat zal voor velen gelden.
Ik negeer het ook nog maar even.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mja, als het zo is, dan is het zo, maar het zou echt dramatisch zijn, inderdaad. 8k ga er nog even vanuit dat het niet zo is, want ik word van de gedachte al verdrietig.
Ik hou rekening met nog een helft erbij eigenlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 23:35 schreef BlackLining het volgende:
ik doe er ook niet aan.
Zolang het nog kan nog maar even Heel Erg Blij zijn dat we bijna op de helft van de lockdown zitten.
Kan een toevalstreffer zijn natuurlijk (dat is vrij waarschijnlijk zelfs). Niet dat ik daarmee wil afdoen aan het leed voor betrokkenen. Maar een paar van dat soort incidentjes en het docentengilde houdt er mee op.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Pff bij die basisschool in Bergschenhoek is ook een juf van 38 overleden die ook besmet was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |