SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Water met bubbels. Gewoon uit de kraan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:lenny_leonard wat drink jij erbij?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:45 schreef Tagliano het volgende:
Kan iemand niet die bingo op een bordje zetten
Indien hij niet zeker weet hoe laat het is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:45 schreef Immerdebestebob het volgende: Waarom heeft Chizzy 2 horloges?
Zak in elkaar joh kk gek.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende: [..] Ik ben nog nieuw. Keek echt nooit darts. User @:zipportal heeft me hierheen gelokt.
Nee dr Pepper. Pak misschien zo een biertjequote:Op dinsdag 29 december 2020 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Water met bubbels. Gewoon uit de kraan.
Jij dan? Speciaalbier?
En de neus van Duzza. Of is dat Whitlock?quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zie ik er ook in
En een beetje Webster uiteraard
quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben nog nieuw. Keek echt nooit darts. User @:zipportal heeft me hierheen gelokt.
Ik kijk niet naar neuzenquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En de neus van Duzza. Of is dat Whitlock?
Pepperquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dr Pepper. Pak misschien zo een biertje
Hij kan niet in elkaar zakken?quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat je de inside joke mist
Ik heb morgen voor het eerst in een tijdje weinig staanquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pepper
Dat heb ik echt al lang niet meer gehad.
Denk dat ik met bier rustig aan doe vanavond.
Wat vind je van de pens van Barney?quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Chizzy heeft net als Dolan een vieze opgeblazen pens
Van je nieuwe baan? Geen vakantie?quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb morgen voor het eerst in een tijdje weinig staanmaar ben veel te moe om nog echt veel te drinken
Er moet nog een NEDERLANDER die gaat winnenquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:52 schreef Bastiefcg het volgende:
Nou die most 180s voor chizzy is wel binnen
Die buuk van Knarreboer valt niet meer op. Stukje haarlijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat vind je van de pens van Barney?
Jawel, maar ben vandaag verhuisd en ik deed nog de nodige examentrainingen, dus nog niet echt vakantie gehouden hahaquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Van je nieuwe baan? Geen vakantie?
Lijkt me geen kaart eigenlijk, bal precies in baan van het hoofdquote:
Geel maximaal.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me geen kaart eigenlijk, bal precies in baan van het hoofd
quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Hulp van alle kanten jongens.
[ twitter ]
Heeft z'n vingertje uit zn kont gehaald.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe kan die Noppert voorstaan met zo'n ontiegelijk kut gemiddelde
Staat ie na deze leg niet meerquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Moet wellicht volgende keer idd erbijquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:56 schreef Tagliano het volgende:
Alleen jammer dat ze niet doorhebben dat het fok is
Zjak sprak wel over "jullie" dus denk het wel hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:56 schreef Tagliano het volgende:
Alleen jammer dat ze niet doorhebben dat het fok is
Staat gewoon op de kaart hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet wellicht volgende keer idd erbij
Oh kreeg niet mee dat Zjak er ook over sprak op tvquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zjak sprak wel over "jullie" dus denk het wel hoor.
Baas.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
Nee eerder vandaag op Twitter.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh kreeg niet mee dat Zjak er ook over sprak op tv
Nu moeten we Zjak naar fok krijgen
Op twitterquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh kreeg niet mee dat Zjak er ook over sprak op tv
Nu moeten we Zjak naar fok krijgen
Welke FOK! user zou het kunnen zijn?quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
We vermoeden al jaren dat Zjak hier meeleest op FOK!
Vermoeden van he. Want we kunnen niks bewijzen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
We vermoeden al jaren dat Zjak hier meeleest op FOK!
@GGMMquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Welke FOK! user zou het kunnen zijn?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee eerder vandaag op Twitter.
Oh dankquote:
Lolquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[ twitter ]
Tuurlijk wel. Die lacht zelfs om zuurstofgebrek.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zal Maijer nu een keer niet lachen?
Ernstig groot probleem in Engelandquote:Uit de laatste coronatesten zijn meerdere positieve gevallen gekomen aan de zijde van Fulham. De Premier League overweegt om de gehele competitie voor twee weken stil te leggen, zo meldt The Telegraph.
@FireFox1 vindt dit niet leukquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:00 schreef Szura het volgende:
Genot man, nadat Braithwaite een pingel miste is er ook nog een goal afgekeurd
Ach bijna weer E-re-di-wie-siegenotquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ernstig groot probleem in Engeland
Dat ene drinkspelletje is niet meer te doen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ah de excuusneger!
Begon hem al te missen.
Ik voorspel wat coronagevallen bij Ajaxquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach bijna weer E-re-di-wie-siegenot
Alle negers zijn zowat al uit het toernooi.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:02 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat ene drinkspelletje is niet meer te doen tegenwoordig.
Die Koeman is toch niet serieus te nemenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:00 schreef Szura het volgende:
Genot man, nadat Braithwaite een pingel miste is er ook nog een goal afgekeurd
Hoe zit dat eigenlijk tegenwoordig, is dat vijf dagen en dan negatief testen net als met contactonderzoek of gewoon nog tien dagenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik voorspel wat coronagevallen bij Ajax
Lekker wat spelers terug laten vliegen naar thuisland. Hoe gaan ze dat doen met quarantaine straks?
Dat gebeurt toch overalquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik voorspel wat coronagevallen bij Ajax
Lekker wat spelers terug laten vliegen naar thuisland. Hoe gaan ze dat doen met quarantaine straks?
Zie nog liever een neger dan viesdikke Koeman.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Koeman is toch niet serieus te nemen
Eibar naar rust de 0-1 en dan eindigen ze uiteindelijk 1-1.
U las het hier voor het eerst.
Even op niveautje Maijer pratenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Scholten snapt er even helemaal niks van.
Daar dacht Kiki anders over.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
Sluiter is een verademing om naar te luisteren.
Haben Sie eine Stunde?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:03 schreef franklop het volgende:
Wanneer gaan ze bij RTL doorhebben dat Marcel Maijer echt helemaal niks kan?
Nooit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:03 schreef franklop het volgende:
Als je er eentje vindt ben je eigenlijk al te laat. City vond er ook een en twee dagen later hebben ze er 7quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch overal
Voetballers hebben geen quarantaine gezien ze zo ongeveer dagelijks worden getest
Lach me dood om Koeman. Goedlopend Oranje met een EK op komst verlaten voor de rokende puinhopen van Barcelonaquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die heeft Marcel Maijer en Bas Muijs niet als referentiekaderquote:
Ook RTL moet verplicht wat sociale werkplekken hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:03 schreef franklop het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom ik dit ergens anders zou willen lezen. Of hier.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maijer past perfect binnen het mvo wat RTL wil uitdragen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ook RTL moet verplicht wat sociale werkplekken hebben.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nooit.
Jack Plooij leeft ook nog steeds.
Verdienen een Pim Fortuyntje.
Nee. En helemaal niet "gewoon"quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:05 schreef Zipportal het volgende:
Kan Marcel [..] presteren of zo?
Gewoon.
BDO potjequote:Op dinsdag 29 december 2020 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is echt bijzonder matig. Waar zit ik naar te kijken
98 om 90quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is echt bijzonder matig. Waar zit ik naar te kijken
Morgenmiddag weerquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:07 schreef Zipportal het volgende:
Zijn er nog wat Arnhem reviews? @:Szura
Kan dus wel.quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Voor mijn gevoel gooit Noppert echt helemaal niks sinds set 3quote:
KOEKOEKquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gooit Noppert echt helemaal niks sinds set 3
Gooit stukje losser na een snuifje poppersquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Noppie heeft zn buttplug weer in gedaan.
Kenners wetenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Gooit stukje losser na een snuifje poppers
Tik em aan broerquote:
Noppie heeft ook een aubergine nodigquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:10 schreef Szura het volgende:
Noppert heeft behoefte aan een dartscoach
Dit is gespeeld.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:12 schreef franklop het volgende:
Ik ga een gewaagde voorspelling doen. Noppert gaat niet winnen
Oh gemist.quote:
Wat is het programma?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
We kunnen ons dus verheugen op een prachtige avond morgen.
Iets inbrengen wat zijn prostaat bevredigt.quote:
Ja leukquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/PremiumDartData
P O M P E N v Glenquote:
We hebben eigenlijk alleen Scholten nog nodigquote:
Je hebt wel hetzelfde thema in al je posts he?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Iets inbrengen wat zijn prostaat bevredigt.
@Mani89quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk alleen Scholten nog nodig
Sjaak helpt ons wel aan de rest
Bohquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
P O M P E N v Glen
Merverts Inside
Domme Deef v Van den Bergh
iig niet door Jaco.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:17 schreef K_uit_h het volgende:
Wordt Noppert gecoacht door Jillert Anema?
Jasper Steringa.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:17 schreef K_uit_h het volgende:
Wordt Noppert gecoacht door Jillert Anema?
Dat duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Noppie kan morgen weer lekker gaan skûtsjesilen.
Trek jij nu de kennis van Stijn in twijfelquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mention van El-Stinho met Deef op programma morgen
Enorme jinx?
Daar lijkt het wel op! Erg onverstandig dit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Trek jij nu de kennis van Stijn in twijfel
https://www.kalender-365.nl/maan/actuele-maanstand.htmlquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
KOMT MAAN NU EEN KEER GOFFERDOMME
Kijk es door je zolderraam naar buitenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
KOMT MAAN NU EEN KEER GOFFERDOMME
Zou raken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:24 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
https://www.kalender-365.nl/maan/actuele-maanstand.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |