Wat een leuk topic! Reactie gezetquote:Op woensdag 30 december 2020 10:02 schreef GGMM het volgende:
Zal zo even een topic openen in VBL
Waar een beetje moeite in gestoken is@:onlogisch
Je bent een goed mens calandquote:
Ingevuld makker. Bedankt voor je bijdrage. Hier kunnen nitwits als @tong80 nog een puntje aan zuigen. Wát een OPquote:Op woensdag 30 december 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is hij!
VBL / Beoordeel hier de eerste seizoenshelft..
Vorig jaar was dit topic een groot succes! Met reacties van oa @:erasmus @:donraja @:maxi-mus @:firefox1 en @:lenny_leonard
Leuk topic, meteen even gereageerd.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is hij!
VBL / Beoordeel hier de eerste seizoenshelft..
Vorig jaar was dit topic een groot succes! Met reacties van oa @:erasmus @:donraja @:maxi-mus @:firefox1 en @:lenny_leonard
Goede antwoorden neem ik graag over makker.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:20 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch aapt mij na.
Kan die jongen echt niks zelf bedenken?
Oh ja, de blessure van Kudus was ook echt kut jaquote:Op woensdag 30 december 2020 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk topic, meteen even gereageerd.
Had je dat op school maar wat meer gedaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede antwoorden neem ik graag over makker.
Dat was een tegenact door net als deze types @Zipportal @Caland @De_Kraam te doen, omdat die tegen NL clubs juichen.quote:
Ik juich eigenlijk alleen tegen Ajax in Europees verband.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was een tegenact door net als deze types @:zipportal @:Caland @:De_Kraam te doen, omdat die tegen NL clubs juichen.
Ja ik geef toe daar zat niet echt een doordacht plan achter.
Opvallend genoeg allemaal Feyenoord users.
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een goed mens caland
Veel beter dan mensen die beloven iets in te vullen en het vervolgens niet doen
Goed om te weten, excuus voor de beschuldiging dan.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was een tegenact door net als deze types @:zipportal @:Caland @:De_Kraam te doen, omdat die tegen NL clubs juichen.
Ja ik geef toe daar zat niet echt een doordacht plan achter.
Opvallend genoeg allemaal Feyenoord users.
Ik ookquote:Op woensdag 30 december 2020 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik juich eigenlijk alleen tegen Ajax in Europees verband.
Of nouja juichen, meestal krullen mijn mondhoeken een beetje op als de tegenstander scoort.
Ik ben op dat vlak behoorlijk kinderachtig inderdaad
goed topic, volgende keer het Award topic ook zo beknopt doen, een antwoord of 10 is goed te doen, het moet geen boek worden.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:02 schreef GGMM het volgende:
Zal zo even een topic openen in VBL
Waar een beetje moeite in gestoken is@:onlogisch
Eens. Soms doet GGMM net alsof we voor de krant werken.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
goed topic, volgende keer het Award topic ook zo beknopt doen, een antwoord of 10 is goed te doen, het moet geen boek worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |