Wat een leuk topic! Reactie gezetquote:Op woensdag 30 december 2020 10:02 schreef GGMM het volgende:
Zal zo even een topic openen in VBL
Waar een beetje moeite in gestoken is@:onlogisch
Je bent een goed mens calandquote:
Ingevuld makker. Bedankt voor je bijdrage. Hier kunnen nitwits als @tong80 nog een puntje aan zuigen. Wát een OPquote:Op woensdag 30 december 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is hij!
VBL / Beoordeel hier de eerste seizoenshelft..
Vorig jaar was dit topic een groot succes! Met reacties van oa @:erasmus @:donraja @:maxi-mus @:firefox1 en @:lenny_leonard
Leuk topic, meteen even gereageerd.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is hij!
VBL / Beoordeel hier de eerste seizoenshelft..
Vorig jaar was dit topic een groot succes! Met reacties van oa @:erasmus @:donraja @:maxi-mus @:firefox1 en @:lenny_leonard
Goede antwoorden neem ik graag over makker.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:20 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch aapt mij na.
Kan die jongen echt niks zelf bedenken?
Oh ja, de blessure van Kudus was ook echt kut jaquote:Op woensdag 30 december 2020 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk topic, meteen even gereageerd.
Had je dat op school maar wat meer gedaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede antwoorden neem ik graag over makker.
Dat was een tegenact door net als deze types @Zipportal @Caland @De_Kraam te doen, omdat die tegen NL clubs juichen.quote:
Ik juich eigenlijk alleen tegen Ajax in Europees verband.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was een tegenact door net als deze types @:zipportal @:Caland @:De_Kraam te doen, omdat die tegen NL clubs juichen.
Ja ik geef toe daar zat niet echt een doordacht plan achter.
Opvallend genoeg allemaal Feyenoord users.
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een goed mens caland
Veel beter dan mensen die beloven iets in te vullen en het vervolgens niet doen
Goed om te weten, excuus voor de beschuldiging dan.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat was een tegenact door net als deze types @:zipportal @:Caland @:De_Kraam te doen, omdat die tegen NL clubs juichen.
Ja ik geef toe daar zat niet echt een doordacht plan achter.
Opvallend genoeg allemaal Feyenoord users.
Ik ookquote:Op woensdag 30 december 2020 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik juich eigenlijk alleen tegen Ajax in Europees verband.
Of nouja juichen, meestal krullen mijn mondhoeken een beetje op als de tegenstander scoort.
Ik ben op dat vlak behoorlijk kinderachtig inderdaad
goed topic, volgende keer het Award topic ook zo beknopt doen, een antwoord of 10 is goed te doen, het moet geen boek worden.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:02 schreef GGMM het volgende:
Zal zo even een topic openen in VBL
Waar een beetje moeite in gestoken is@:onlogisch
Eens. Soms doet GGMM net alsof we voor de krant werken.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
goed topic, volgende keer het Award topic ook zo beknopt doen, een antwoord of 10 is goed te doen, het moet geen boek worden.
Volgend jaar is het inderdaad wel tijd voor een boomer versie van de awards.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
goed topic, volgende keer het Award topic ook zo beknopt doen, een antwoord of 10 is goed te doen, het moet geen boek worden.
Ik ben niet tegen andere NL clubs in Europa maar als ze er af gaan moet ik ook lachen hoor. Kijkt altijd lekker, als ze winnen is het goed en verliezen is ook goed.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik juich eigenlijk alleen tegen Ajax in Europees verband.
Of nouja juichen, meestal krullen mijn mondhoeken een beetje op als de tegenstander scoort.
Ik ben op dat vlak behoorlijk kinderachtig inderdaad
Ik snap wel dat je niet per se gaat juichen voor Ajax in Europa als je voor Feyenoord bent. Juichen als de tegenstander scoort snap ik dan weer wat minder. Zeker niet als je dat uit gebreid komt melden in de topics ( a la @Haags ). Maar ja, die is sowieso niet goed natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2020 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
Valt mij inderdaad nu ook op dat het vooral Feyenoorders zijn die zo zielig doen.
Feyenoord moet ik meestal ook wel om lachen ja maar ik hoop wel dat ze winnen. Heb ook weleens oprecht gebaald van de uitschakeling van NL clubs. (AZ Sporting bijvoorbeeld, PSV-Milan. Dit jaar AZ vond ik ook wel jammer)quote:Op woensdag 30 december 2020 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen andere NL clubs in Europa maar als ze er af gaan moet ik ook lachen hoor. Kijkt altijd lekker, als ze winnen is het goed en verliezen is ook goed.
Hoeveel AZ users kan jij opnoemen? Ik alleen @Littlerabbit .quote:Op woensdag 30 december 2020 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgend jaar is het inderdaad wel tijd voor een boomer versie van de awards.
Oh dat snap ik ook wel hoor, wat ik vooral zielig vind is dat je er heel veel plezier uithaalt als het misgaat. Maar goed, dan zal je verder wel niet veel te vieren hebben met je eigen clubje.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je niet per se gaat juichen voor Ajax in Europa als je voor Feyenoord bent. Juichen als de tegenstander scoort snap ik dan weer wat minder. Zeker niet als je dat uit gebreid komt melden in de topics ( a la @:Haags ). Maar ja, die is sowieso niet goed natuurlijk
Darmuda ofzo, Dagoduck, Lavender. Stop de tijd.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel AZ users kan jij opnoemen? Ik alleen @:Littlerabbit .
Van die JAAAAAA posts zijn dan ook gewoon een leuk gebbetje natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je niet per se gaat juichen voor Ajax in Europa als je voor Feyenoord bent. Juichen als de tegenstander scoort snap ik dan weer wat minder. Zeker niet als je dat uit gebreid komt melden in de topics ( a la @:Haags ). Maar ja, die is sowieso niet goed natuurlijk
Nee zover gaat het bij mij nietquote:Op woensdag 30 december 2020 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord moet ik meestal ook wel om lachen ja maar ik hoop wel dat ze winnen. Heb ook weleens oprecht gebaald van de uitschakeling van NL clubs. (AZ Sporting bijvoorbeeld, PSV-Milan. Dit jaar AZ vond ik ook wel jammer)
Lavenderrquote:Op woensdag 30 december 2020 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel AZ users kan jij opnoemen? Ik alleen @:Littlerabbit .
Alleen bij Spurs vond ik het wel echt leuk. Had er niet aan moeten denken dat Ajax nog per ongeluk dat bekertje had gewonnen ook en de aftelfilmpjes van al dat dagjesvolk maakten het helemaal af.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dat snap ik ook wel hoor, wat ik vooral zielig vind is dat je er heel veel plezier uithaalt als het misgaat. Maar goed, dan zal je verder wel niet veel te vieren hebben met je eigen clubje.
Ik ben ook wat meer een tv-kijker en nooit zoveel naar de stadions geweest als jullie. Dus die rivaliteit enzo doe ik ook nooit zo aan mee. Ben ook maar een boertje uit de provincie natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen bij Spurs vond ik het wel echt leuk. Had er niet aan moeten denken dat Ajax nog per ongeluk dat bekertje had gewonnen ook en de aftelfilmpjes van al dat dagjesvolk maakten het helemaal af.
Daar kan ik ook wel inkomen hoor, al is misgunnen niet echt een mooie eigenschap. Wellicht had ik wel hetzelfde gehad.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen bij Spurs vond ik het wel echt leuk. Had er niet aan moeten denken dat Ajax nog per ongeluk dat bekertje had gewonnen ook en de aftelfilmpjes van al dat dagjesvolk maakten het helemaal af.
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nooit geweten dat die vieze communist de altijd vervelende Bart Nolles neukt @:zipportal
Provincie is geen excuus.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben ook wat meer een tv-kijker en nooit zoveel naar de stadions geweest als jullie. Dus die rivaliteit enzo doe ik ook nooit zo aan mee. Ben ook maar een boertje uit de provincie natuurlijk.
Klopt. Ik interpreteer die van mensen zoals Haags alleen anders, omdat die buiten die JAAAAAAAAAAAAAAAA posts verder weinig toevoegen (of je moet tot honderd miljard tellen op een forum van toegevoegde waarde vinden)quote:Op woensdag 30 december 2020 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Van die JAAAAAA posts zijn dan ook gewoon een leuk gebbetje natuurlijk.
ik weet niet of het daaraan ligt, ik heb aan geen enkele club een hekel maar Ajax is de enige club die me wat doet, al heb ik in het buitenland wel bepaalde voorkeuren maar niet onvoorwaardelijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben ook wat meer een tv-kijker en nooit zoveel naar de stadions geweest als jullie. Dus die rivaliteit enzo doe ik ook nooit zo aan mee. Ben ook maar een boertje uit de provincie natuurlijk.
Daar kijk ik nog regelmatig naar ja, net als dat huilende importkakkertje op het museumplein.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar kan ik ook wel inkomen hoor, al is misgunnen niet echt een mooie eigenschap. Wellicht had ik wel hetzelfde gehad.
Ja die aftelfilmpjes, dat blijf je leuk vinden hé.
Je bent ook wat ouder hequote:Op woensdag 30 december 2020 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of het daaraan ligt, ik heb aan geen enkele club een hekel maar Ajax is de enige club die me wat doet, al heb ik in het buitenland wel bepaalde voorkeuren maar niet onvoorwaardelijk.
Dat zal toch met dat minderwaardigheidscomplex te maken hebbenquote:Op woensdag 30 december 2020 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kijk ik nog regelmatig naar ja, net als dat huilende importkakkertje op het museumplein.
Dat speelt ongetwijfeld mee.quote:Op woensdag 30 december 2020 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal toch met dat minderwaardigheidscomplex te maken hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |