abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2020 @ 22:23:08 #51
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_197073887
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 21:41 schreef Lowkeyz het volgende:

[..]

De cijfers zijn volop aanwezig volgens mij 95% bescherming
volgens mij 97 %
Huig
pi_197074086
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:23 schreef Orwell het volgende:

[..]

volgens mij 97 %
Maar tegen wat exact?
97% raakt niet besmet met het virus. Of 97% krijgt wel het virus maar geen ziekte. Of 97% blijft leven?
Vakman pur sang
pi_197074162
quote:
En?

Mijn post ging duidelijk over dat de griep nagenoeg is verdwenen (dus de registratie ervan) en jij begint ineens te wauwelen over oversterfte in NL in 13/14

:')
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  dinsdag 29 december 2020 @ 22:48:55 #54
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197075106

Oom agent gooit roet in het eten moet staande houden orders, waarom weet hij ook niet, in de binnenstad mag je geen gezichstbedekking krijgt hij ook nog uit zijn strot uhhh ...behalve het mondkapje dan. :o

[ Bericht 0% gewijzigd door controlaltdelete op 29-12-2020 23:06:20 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197078125
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

En?

Mijn post ging duidelijk over dat de griep nagenoeg is verdwenen (dus de registratie ervan) en jij begint ineens te wauwelen over oversterfte in NL in 13/14

:')
De griep is niet verdwenen de griep gedraagt zich zoals de griep zich altijd gedraagt. De ene keer nauwelijks aanwezig de andere keer heftig.meestal tussen eind december en maart. Wellicht nog even geduld dus.
Maar goed, net als Corona, heeft ook een griepvirus mensen nodig die dicht bijeen zijn om over te springen.
Zeer waarschijnlijk dus dat het griepseizoen minder heftig zal zijn dit jaar gezien de maatregelen

Wat is trouwens überhaupt het punt wat je denkt te maken met je griep is verdwenen onzin?
En welke griep h1n1? H3n2?
Of meer de B varianten? Victoria of Yamagata?

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 30-12-2020 00:02:49 ]
pi_197078368
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, waar lees je dat?
Laat ik het correcter zetten. De man ontkent het bewijs dat corona verantwoordelijk is voor ziekenhuis opnames en sterfgevallen
pi_197078444
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Laat ik het correcter zetten. De man ontkent het bewijs dat corona verantwoordelijk is voor ziekenhuis opnames en sterfgevallen
Hé?
Helemaal niet.
Dan heb je niks begrepen van hetgeen hij zegt.
Die man is universitair opgeleid hé.
Vakman pur sang
pi_197078739
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Hé?
Helemaal niet.
Dan heb je niks begrepen van hetgeen hij zegt.
Die man is universitair opgeleid hé.
quote:
Wat er tot nu toe bewezen is, is dat het verkoudheid, keelpijn en hoestklachten door het coronavirus kan voorkomen: niet meer dan dat. Heel terloops maar ten onrechte wordt daaraan de suggestie verbonden dat het dus ook ziekenhuisopname en sterfte voorkomt. Maar lieve mensen, dat is niet meer dan een aanname en daarvoor ontbreekt ieder bewijs
Vertel... Hoe moet ik dit anders lezen? Hij zegt letterlijk dat er geen bewijs is dat het ziekenhuis opnames en sterfte door Corona voorkomt maar alleen hoesten.

Dus als het wel hoesten en verkoudheid voorkomt, maar blijkbaar niet sterfte dan zeg je dus dat Corona vaccin wel werkt maar blijkbaar men sterft aan iets anders

Dat is de enige logica die ik er in kan vinden

Dat ie de uni heeft gehaald zegt helemaal niks in dit geval.

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 30-12-2020 00:15:41 ]
pi_197079116
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[..]

Vertel... Hoe moet ik dit anders lezen? Hij zegt letterlijk dat er geen bewijs is dat het ziekenhuis opnames en sterfte door Corona voorkomt maar alleen hoesten.

Dus als het wel hoesten en verkoudheid voorkomt, maar blijkbaar niet sterfte dan zeg je dus dat Corona vaccin wel werkt maar blijkbaar men sterft aan iets anders

Dat is de enige logica die ik er in kan vinden
Nee, hij zegt gewoon dat het vaccin is getest op zo’n 30.000 testpersonen met goede gezondheid.
Daarvan is onderzocht of zij ziekteverschijnselen kregen van COVID na infectie. Dat was in X procent niet zo.

Hij bedoelt dat bij hele zwakke oudere mensen het ZOU kunnen dat het vaccin niet voldoende helpt omdat dat nog niet getest is.

Het is wel aannemelijk dat het werkt maar zeker niet bewezen. En daar heeft hij gelijk in.

Hij is dokter en ziet heus wel mensen doodgaan in zijn omgeving aan het virus. Dus geloof niet in een wappie.
Vakman pur sang
pi_197083594
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:18 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee, hij zegt gewoon dat het vaccin is getest op zo’n 30.000 testpersonen met goede gezondheid.

waar lees je dat, hij geeft toe dat het vaccin werkt tegen hoesten etc DOOR het Corona virus, oftewel hij geeft aan dat het vaccin werkt
quote:
Daarvan is onderzocht of zij ziekteverschijnselen kregen van COVID na infectie. Dat was in X procent niet zo.

Hij bedoelt dat bij hele zwakke oudere mensen het ZOU kunnen dat het vaccin niet voldoende helpt omdat dat nog niet getest is.
ook mensen met goede gezondheid kunnen in het ziekenhuis terecht komen, je doet een aanname
quote:
Het is wel aannemelijk dat het werkt maar zeker niet bewezen. En daar heeft hij gelijk in.
als er in de placebo groep mensen ziek worden en in het ziekenhuis terecht komen en in de vaccin groep niet of veel minder, dan is het bewezen.
quote:
Hij is dokter en ziet heus wel mensen doodgaan in zijn omgeving aan het virus. Dus geloof niet in een wappie.
Er zijn huisartsen die in homeopathie geloven, en je hebt ook die muts huisarts die zo ongeveer alles ontkent. Huisartsen zijn net mensen
pi_197088783
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 08:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]

waar lees je dat, hij geeft toe dat het vaccin werkt tegen hoesten etc DOOR het Corona virus, oftewel hij geeft aan dat het vaccin werkt
[..]

ook mensen met goede gezondheid kunnen in het ziekenhuis terecht komen, je doet een aanname
[..]

als er in de placebo groep mensen ziek worden en in het ziekenhuis terecht komen en in de vaccin groep niet of veel minder, dan is het bewezen.
[..]

Er zijn huisartsen die in homeopathie geloven, en je hebt ook die muts huisarts die zo ongeveer alles ontkent. Huisartsen zijn net mensen
Ik vraag me wel af wat jij denkt uit het vaccin te halen? Het vaccin schijnt 95% effectief te zijn, maar effectief tegen wat? Symptoom bestrijding? Het is niet eens duidelijk of het virus overdraagbaar is als je gevaccineerd bent. Dus we lopen voorlopig nog wel met het mondkapje.

Ondanks dat zoveel onduidelijk is over het vaccin wordt het wel wereldwijd gepushed. Ik ken ook zonnebrillen die 95% effectief zijn, maar bij aanschaf toch een teleurstellend resultaat hebben.

Daarnaast wat je zegt over het bewezen te hebben, omdat de placebo wel patienten hadden die in het ziekenhuis terecht zijn gekomen... Percentage die in het ziekenhuis belanden is laag en de test groep beperkt. Normaliter zou fase 3 jaren duren, dus dat komt ook niet echt betrouwbaar over.

Dan lees je ook nog artikelen over dat het testen een probleem zou opleveren, omdat het virus niet genoeg aanwezig zou zijn, dus dan is de vraag wanneer er precies getest is...:
https://www.washingtonpos(...)b9a83f792_story.html

En dan hebben we het niet eens over de bijwerkingen die mogelijk zouden kunnen optreden.
pi_197089232
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:26 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af wat jij denkt uit het vaccin te halen? Het vaccin schijnt 95% effectief te zijn, maar effectief tegen wat? Symptoom bestrijding? Het is niet eens duidelijk of het virus overdraagbaar is als je gevaccineerd bent. Dus we lopen voorlopig nog wel met het mondkapje.
wat ik eruit haal is dat ik beschermd ben en met mij iedereen die gevaccineerd is
quote:
Ondanks dat zoveel onduidelijk is over het vaccin wordt het wel wereldwijd gepushed. Ik ken ook zonnebrillen die 95% effectief zijn, maar bij aanschaf toch een teleurstellend resultaat hebben.
95% effectiviteit betekent dat ivm de placebo groep 95% minder mensen ziek worden
quote:
Daarnaast wat je zegt over het bewezen te hebben, omdat de placebo wel patienten hadden die in het ziekenhuis terecht zijn gekomen... Percentage die in het ziekenhuis belanden is laag en de test groep beperkt.
wat noem jij beperkt?
quote:
Normaliter zou fase 3 jaren duren, dus dat komt ook niet echt betrouwbaar over.
normaliter heb je ook niet zo'n grote testgroep beschikbaar. Neem ebola, tegen de tijd dat ze een vaccin hebben om te testen is de uitbraak weer voorbij en kun je weer wachten. Dat is waarom het normaal zo lang duurt
quote:
Dan lees je ook nog artikelen over dat het testen een probleem zou opleveren, omdat het virus niet genoeg aanwezig zou zijn, dus dan is de vraag wanneer er precies getest is...:
https://www.washingtonpos(...)b9a83f792_story.html
artikel uit Juni. We zijn ondertussen 6 maanden verder
quote:
En dan hebben we het niet eens over de bijwerkingen die mogelijk zouden kunnen optreden.
Die zijn uitgebreid gedocumenteerd
pi_197089915
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]

wat ik eruit haal is dat ik beschermd ben en met mij iedereen die gevaccineerd is
[..]

95% effectiviteit betekent dat ivm de placebo groep 95% minder mensen ziek worden
[..]

wat noem jij beperkt?
[..]

normaliter heb je ook niet zo'n grote testgroep beschikbaar. Neem ebola, tegen de tijd dat ze een vaccin hebben om te testen is de uitbraak weer voorbij en kun je weer wachten. Dat is waarom het normaal zo lang duurt
[..]

artikel uit Juni. We zijn ondertussen 6 maanden verder
[..]

Die zijn uitgebreid gedocumenteerd
Beschermd tegen wat precies?

6 maanden testen met een groep van 43000 noem ik beperkt.
pi_197090155
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:04 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Tegen het coronavirus, en alle veiligheidsprocessen zijn gevolgd voor het vaccin
pi_197090274
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:48 schreef controlaltdelete het volgende:

Oom agent gooit roet in het eten moet staande houden orders, waarom weet hij ook niet, in de binnenstad mag je geen gezichstbedekking krijgt hij ook nog uit zijn strot uhhh ...behalve het mondkapje dan. :o
Eens dit is ook geen taak voor de politie, maar voor de GGZ erg dat er zoveel is bezuinigd dat nu de politie met dit soort mensen moet dealen
pi_197090452
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:10 schreef Lowkeyz het volgende:

[..]

Tegen het coronavirus, en alle veiligheidsprocessen zijn gevolgd voor het vaccin
Dus je kan het virus niet meer krijgen nadat je gevaccineerd bent?
  woensdag 30 december 2020 @ 13:50:12 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197091962
quote:

[..]

oki dan noemen we het nu niet meer vaccineren maar verder testen.. maar dan op iedereen :P
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_197093225
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

oki dan noemen we het nu niet meer vaccineren maar verder testen.. maar dan op iedereen :P
Dan wacht ik nog 10 jaar met nemen.
  woensdag 30 december 2020 @ 14:25:38 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197093437
quote:

[..]

Oja? Nou, vertel eens hoe groot zo'n groep volgens jou moet zijn om statistisch verantwoorde conclusies te kunnen trekken.
Huilen dan.
pi_197093489
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:16 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dus je kan het virus niet meer krijgen nadat je gevaccineerd bent?
95% minder kans om er ziek van te worden en minder zieken= minder opnames=zorg kan het weer aan= weer terug naar normaal.

Doorgaan zoals nu is geen optie
  woensdag 30 december 2020 @ 14:27:49 #71
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197093528
Met de wetenschap dat de groepsgrootte bij de meeste fase 3 clinical trials varieert van een paar honderd tot een paar duizend.
Huilen dan.
pi_197093557
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:20 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Dan wacht ik nog 10 jaar met nemen.
Want?
  woensdag 30 december 2020 @ 14:28:48 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197093571
Maar hey, sponsje weet het vast beter. Hij heeft daar namelijk een gevoel over!
Huilen dan.
pi_197093658
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 30 december 2020 @ 14:34:11 #75
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197093838
quote:
Kan je ons ook vertellen waarom, zodat we niet twee uur van ons leven verspillen om erachter te komen dat het helemaal niet zo'n fantastisch gesprek is?
Huilen dan.
pi_197093890
Spuit 11 reactie
pi_197093959
quote:
7s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kan je ons ook vertellen waarom, zodat we niet twee uur van ons leven verspillen om erachter te komen dat het helemaal niet zo'n fantastisch gesprek is?
Waarschijnlijk bevestigd het zijn beeld en luistert hij kritiekloos naar wat er beweert wordt
pi_197094043
quote:
7s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De politieke en filosofische invalshoeken die volgen op een wat afwijkende interpretatie van wat er gaande is zijn zéér verfrissend. Ook de verdieping van het concept van angst in relatie tot meerdere aspecten van deze crisis vond ik erg interessant.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_197094214
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:39 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

De politieke en filosofische invalshoeken die volgen op een wat afwijkende interpretatie van wat er gaande is zijn zéér verfrissend. Ook de verdieping van het concept van angst in relatie tot meerdere aspecten van deze crisis vond ik erg interessant.
Zit jij in de politiek? Zoveel woorden en toch niks zeggen.
Respect _O_
pi_197094280
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bevestigd het zijn beeld en luistert hij kritiekloos naar wat er beweert wordt
Het is evident dat jij dit typt uit angst voor hetgeen jouw beeld niet bevestigd. Dat heet projectie. Het mooie aan dit gesprek -of althans het politiek-filosofische deel er van - was juist dat het vooral veel vraagtekens oproept. Stof tot nadenken, voor iedereen.

Op het eerste deel waarin corona, cijfers en vaccins besproken worden heb ik ook wel wat op aan te merken. Maar daarmee ga je voorbij aan de kern van het gesprek.
  woensdag 30 december 2020 @ 14:50:47 #81
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197094453
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:39 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

Aha. Nou lees ik een hoop wollige woorden maar ben ik er uiteindelijk weinig wijzer van geworden.

Over welke invalshoeken hebben we het dan? En kan je ons voorzien in een beknopte samenvatting van die afwijkende interpretatie: wat is de kern van de argumentatie?
Huilen dan.
pi_197094479
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:45 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

Het is evident dat jij dit typt uit angst voor hetgeen jouw beeld niet bevestigd.
:{w aannames
quote:
Dat heet projectie.

nee, het heet sarcasme omdat je een redelijke vraag met een boel woorden beantwoord zonder iets te zeggen
quote:
Het aan dit gesprek -of althans het politiek-filosofische deel er van - was juist dat het vooral veel vraagtekens oproept. Stof tot nadenken, voor iedereen.
Vraagtekens waarover?
Stof tot nadenken over?

Ik heb vandaag meer te doen dan naar een failliete onderbroekenverkoopster te luisteren

Geef even wat concreets en wellicht dat ik er naar ga luisteren. Tot op heden heb ik al teveel tijd verspild met het lezen van of luisteren naar zgn experts die volgens de mensen hier goede punten hebben
pi_197094481
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]

95% minder kans om er ziek van te worden en minder zieken= minder opnames=zorg kan het weer aan= weer terug naar normaal.

Ow 95% kans om minder ziek ervan te worden. Nu zit ik niet in de risicogroep. Wat is het toegevoegde waarde voor mij om zo'n vaccin te nemen?

Btw het virus is al gemuteerd geldt die 95% dan nog steeds?
pi_197094592
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:51 schreef devlinmr het volgende:
:{w aannames
Je maakt een grap hoop ik??
  woensdag 30 december 2020 @ 14:54:29 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197094595
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:51 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ow 95% kans om minder ziek ervan te worden. Nu zit ik niet in de risicogroep. Wat is het toegevoegde waarde voor mij om zo'n vaccin te nemen?
Dat jij de mensen die wél in de risicogroep zitten niet meer (via via) besmet, waardoor die niet meer in het ziekenhuis terechtkomen, waardoor de maatregelen afgebouwd kunnen worden, waardoor jij (en iedereen) weer gewoon verder kan met het leven.
Huilen dan.
pi_197094655
quote:
Here’s Why Vaccinated People Still Need to Wear a Mask
https://www.nytimes.com/2020/12/08/health/covid-vaccine-mask.html
pi_197094658
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja hopelijk is dit gewoon zo. En we zullen snel zien hoe effectief het vaccin is.

Wel is het zo dat je nog steeds besmet raakt en je anderen kan aansteken. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn zolang iedereen gevaccineerd is.

Of het virus ook zo doeltreffend is bij ouderen met zwakke weerstand dat is het spannendste momenteel want het virus is niet getest op 85 jarigen met allerhande kwalen natuurlijk.
Dat bedoelt de dokter ook. “Helpt het vaccin tegen doodgaan aan covid-19?”
Lijkt een achterlijke vraag maar het is simpelweg niet getest.
Vakman pur sang
pi_197094675
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:51 schreef devlinmr het volgende:
Geef even wat concreets en wellicht dat ik er naar ga luisteren. Tot op heden heb ik al teveel tijd verspild met het lezen van of luisteren naar zgn experts die volgens de mensen hier goede punten hebben
Ad Verbrugge is een filosoof, en dit gesprek is ook niet eentje van 'experts'. Zo wordt ie niet gevoerd althans. Het is een gesprek tussen mensen met een breder perspectief dan je tegenwoordig elders ziet. Ik heb verder geen zin om een samenvatting te geven. Vertrouw niet op mijn advies en sla het vooral over. Dat is ook prima. Iedereen is vrij om daarin zelf een inschatting te maken.
  woensdag 30 december 2020 @ 14:57:29 #89
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197094695

O-)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197094717
quote:

[..]

je zat waarschijnlijk ook niet in de risicogroep voor polio, toch heb je die ook gehad
Je hebt 0,000000016% kans op 30 miljoen. Heb je een staatslot?
quote:
Naar alle waarschijnlijkheid wel met deze nieuwe techniek
  woensdag 30 december 2020 @ 14:58:23 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197094720
quote:

[..]

Goeie vraag, zover ik begrepen heb was dit is GB het geval, aangezien dit naar voren is gekomen, moet daar natuurlijk onderzoek naar worden gedaan.
Maar Covid-19 is versie 2019 van covid, ze zijn er al behoorlijke tijd bekend mee, Het koste natuurlijk behoorlijk wat tijd om te kunnen achterhalen wat de impact wel niet was van covid-19.
Ze moeten natuurlijk weer veel onderzoek doen wat voor impact de mutatie wel niet heeft, en of we dit misschien niet gelijk al kunnen indammen.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_197094731
quote:
7s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
Dat jij de mensen die wél in de risicogroep zitten niet meer (via via) besmet, waardoor die niet meer in het ziekenhuis terechtkomen, waardoor de maatregelen afgebouwd kunnen worden, waardoor jij (en iedereen) weer gewoon verder kan met het leven.
Als je gevaccineerd bent kun je nog steeds andere mensen besmetten. Als het vaccin afdoende werkt bij de risicogroep dan is een eventuele besmetting toch weinig problematisch?
pi_197094758
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:54 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

Je maakt een grap hoop ik??
Jawel... Jij neemt aan dat ik niet kijk uit angst
  woensdag 30 december 2020 @ 15:00:42 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197094780
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:56 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

Ad Verbrugge is een filosoof, en dit gesprek is ook niet eentje van 'experts'. Zo wordt ie niet gevoerd althans. Het is een gesprek tussen mensen met een breder perspectief dan je tegenwoordig elders ziet. Ik heb verder geen zin om een samenvatting te geven. Vertrouw niet op mijn advies en sla het vooral over. Dat is ook prima. Iedereen is vrij om daarin zelf een inschatting te maken.
Heb je specifieke passages die je aan kan raden? Kijk, ik wil best naar zo'n gesprek kijken maar het zal niet de eerste keer zijn dat er hier een (uren)lang filmpje gedumpt wordt waarin een aantal charlatans de grootste onzin verkopen. En eerlijk gezegd heb je mij nog niet heel erg overtuigd van de kwaliteit of waarde van dit gesprek.
Huilen dan.
pi_197094790
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 15:00 schreef devlinmr het volgende:
Jawel... Jij neemt aan dat ik niet kijk uit angst
De grap is dat ik daarmee reageerde op een aanname. Dat jij dat niet ziet is verontrustend.
pi_197094803
quote:
7s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Er wordt al 6 maanden verteld dat we weer terug gaan normaal, elke keer met andere voorwaarden. Wat als ze zeggen dat we nooit meer terug naar normaal gaan, dat ook maar accepteren?
pi_197094862
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 15:01 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

De grap is dat ik daarmee reageerde op een aanname. Dat jij dat niet ziet is verontrustend.
En welke aanname deed ik? Ik stelde namelijk alleen maar een vraag en deed een constatering

Als je doelt op de zin "waarschijnlijk...."

Dan zit je er ook naast, dat is namelijk een veronderstelling
pi_197094866
quote:
7s.gif Op woensdag 30 december 2020 15:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Heb je specifieke passages die je aan kan raden? Kijk, ik wil best naar zo'n gesprek kijken maar het zal niet de eerste keer zijn dat er hier een (uren)lang filmpje gedumpt wordt waarin een aantal charlatans de grootste onzin verkopen. En eerlijk gezegd heb je mij nog niet heel erg overtuigd van de kwaliteit of waarde van dit gesprek.
Omdat ik de interesse waardeer zal ik even een paar time-stamps opzoeken wanneer ik wat tijd heb.
pi_197094886
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 15:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En welke aanname deed ik? Ik stelde namelijk alleen maar een vraag en deed een constatering
Ik citeer: "Waarschijnlijk bevestigd het zijn beeld en luistert hij kritiekloos naar wat er beweert wordt"

Misschien moet je nog wakker worden? :+
pi_197095033
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 15:04 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

Ik citeer: "Waarschijnlijk bevestigd het zijn beeld en luistert hij kritiekloos naar wat er beweert wordt"

Misschien moet je nog wakker worden? :+
"Waarschijnlijk" impliceert dat je iets niet zeker weet en er dus naast kan zitten. Jij beweert stellig dat ik iets niet doe uit angst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')