Tsja, je moet iets zonder Top 2000 Café.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Leuk, maar om hier nou op te gaan dansen?
Dat nummer had ik nadat ik Nikita zei ook ineens in mijn hoofd zonder dat ik wist wat de titel was, dus dank!quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik dacht even dat dit Drive van The Cars was![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Alles geprobeerd om jou maar te vergeten
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:31 schreef essnhills het volgende:
Ik kan er niet omheen
ZOnder jou ben ik alleen![]()
Alleen achterlijken doen dat.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Leuk, maar om hier nou op te gaan dansen?
Zeker de eerste paar maanden na breakup jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Denken we dit niet allemaal wel eens over een ex?
Daarvoor moet je wel een ex hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:
Zonder dat gekibbel was hij misschien niet alleenquote:
Hè gretzl!quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:32 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
Niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bakkie kibbeling dan maar?quote:
Hey! Dit had een stemplaatje kunnen zijnquote:
Ben meer van de lekkerbek, maar vooruit.quote:
Gaat Dago aan t eind van de rit de meeste posts hebben?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Henk Westbroek ook een Wappie?
Kijk hem weer eens dwars doenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit outro overrated. Die van BAAAALGIE is beter
Ja.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Henk Westbroek ook een Wappie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |