7.502 nieuwe positieve testenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
7.502 nieuwe positieve testen
430 nieuwe ziekenhuisopnames
72 nieuwe IC-opnames
170 nieuwe overlijdens
Kroegen openquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
72 nieuwe IC-opnames
170 nieuwe overlijdens
Besmettingen vallen mee, opnames not so much.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
72 nieuwe IC-opnames
170 nieuwe overlijdens
Op een basisschool?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Portfolio gesprekken zijn gesprekken tussen leerkracht en leerling. Is een beetje afhankelijk van de soort onderwijs. Bij mijn dochter op school betekent het dat er wordt besproken wat het kind in kwestie vindt dat er goed gaat, wat niet, waar ze nog hulp bij zouden willen, hoe die hulp eruit moet zien, of ze een nieuw doel willen stellen, etc. En met het zicht op de middelbare school wordt besproken wat het voorlopige advies was, of ze zich daarin kunnen vinden en of ze daar nog iets aan zouden willen veranderen. En hoe dat dan zou kunnen, if possible.
Veel ziekenhuis en IC weer. Ook veel overlijdens. Zullen wel weer achterstallige cijfers bijzitten?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
72 nieuwe IC-opnames
170 nieuwe overlijdens
Ja, portfolio is weer zo'n nieuw ding.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hmm dat was in mijn tijd toch wel anders. Na de eindtoets in Februari deed niemand meer wat. Die weken “kregen we cadeau”.
Daarnaast, wtf zijn portfolio gesprekken?
We lijke zo flexibel als een looien deur inderdaad. Heb hier een examenkandidaat zitten waarbij het pompen of verzuipen is. Als hij zich dan ook nog onnodig vroeg moet inschrijven voor iets in alle onduidelijkheid van nu gaat het echt nergens heen. Ik voel een tussenjaar aankomenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar kan ook dát dan niet een maand of twee worden opgeschoven? Ik vind het lastig om te begrijpen dat er per se aan zo'n strakke planning vastgehouden moet worden in een penibele situatie als deze.
Ik heb geen idee. Wellicht wel, maar ik schets nu alleen hoe het er normaal aan toe gaat. Het is geen normale situatie, dus een andere planning zou wat mij betreft zeker moeten kunnen. Het is wel zaak dat dat dan ook op tijd wordt opgepakt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar kan ook dát dan niet een maand of twee worden opgeschoven? Ik vind het lastig om te begrijpen dat er per se aan zo'n strakke planning vastgehouden moet worden in een penibele situatie als deze.
Jij bent niet alleenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op een basisschool?
Wat is dat voor hippe moderne onzin? Ik lijk nu net zo’n oud opaatje
Net zoveel als gisteren dus. Wel heel veel overlijdens gemeld.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:15 schreef Momo het volgende:
[..]
72 nieuwe IC-opnames
170 nieuwe overlijdens
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op een basisschool?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
7 gemeentes met 0 besmettingen
8 gemeentes met 1 besmetting
42 gemeentes met 2-5 besmettingen
73 gemeentes met 6-10 besmettingen
62 gemeentes met 11-15 besmettingen
51 gemeentes met 16-20 besmettingen
19 gemeentes met 21-24 besmettingenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Een voordeel die kunnen geen IC-plaats meer innemen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Net zoveel als gisteren dus. Wel heel veel overlijdens gemeld.
Dat ben je ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op een basisschool?
Wat een pure willekeur aan cijfers eigenlijk. Valt door achterstanden, minder testen door de feestdagen en overlijdens van misschien wel weken of maanden terug toch geen touw meer aan vast te knopen of we ons in de goede richting begeven.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
72 nieuwe IC-opnames
170 nieuwe overlijdens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |