quote:Op maandag 4 januari 2021 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O die heb ik nog niet gelezen, heb je linkje voor mij(ik heb een account dus ik kan hem gewoon lezen, dus je hoeft hem niet te kopiëren anders gaat @:boussaadia weer snitchen)
quote:Op woensdag 30 december 2020 09:27 schreef Caland het volgende:
Zie artikel "De Beer komt naar De Kuip: dit kan Feyenoord verwachten van Lucas Pratto" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/de-(...)tto/share/bdd3a91a1c
Mezelf pijnigen.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:44 schreef Caland het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk volgende week zondag doen
Ik ben de overweging aan het maken tussen een lange boswandeling van een kilometer of 40-45 of een rondje flevopolder op de fiets
ohjaquote:Op maandag 4 januari 2021 15:44 schreef Caland het volgende:
Ik ben de overweging aan het maken tussen een lange boswandeling van een kilometer of 40-45 of een rondje flevopolder op de fiets
Ik hou mezelf maar voor dat het in een leeg stadion een hele andere wedstrijd gaat zijn en we dit keer wél een kansje op een resultaat hebben. Dus ik ga (uiteraard tegen beter weten inquote:Op maandag 4 januari 2021 15:44 schreef Caland het volgende:
Ik heb na die wedstrijd dat Vermeer rood kreeg de hoop wel definitief opgegeven.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik hou mezelf maar voor dat het in een leeg stadion een hele andere wedstrijd gaat zijn en we dit keer wél een kansje op een resultaat hebben. Dus ik ga (uiteraard tegen beter weten in) maar gewoon kijken.
Ik kan je alvast vertellen dat je teleurgesteld gaat worden.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik hou mezelf maar voor dat het in een leeg stadion een hele andere wedstrijd gaat zijn en we dit keer wél een kansje op een resultaat hebben. Dus ik ga (uiteraard tegen beter weten in) maar gewoon kijken.
Het gaat in ieder geval niet zo'n ramp worden als vorig seizoen. Dat vind ik al genoeg reden om toch maar te gaan kijkenquote:Op maandag 4 januari 2021 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vond die thuiswedstrijd met dat doelpunt van vRhijn nog erger. Het blijft iets bijzonders waardoor we zoveel moeite hebben om van die gasten te winnen. Zelfs als we (veel) beter zijn of minimaal gelijkwaardig. Al komt dat in de ArenA wel zelden voor.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb na die wedstrijd dat Vermeer rood kreeg de hoop wel definitief opgegeven.
Ik kijk gewoon de wedstrijd met mijn vader.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:44 schreef Caland het volgende:
Naja de laatste keer bij Sparta wonnen we met 0-7 dus dat ging op zich wel lekker.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Had het dan ook specifiek over wedstrijden in de arena. Met die rode kaart voor Vermeer vond ik wel extreem hoe die gasten werden weggetikt, met een man minder kwamen te staan en alsnog gelijk wisten te makenquote:Op maandag 4 januari 2021 16:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond die thuiswedstrijd met dat doelpunt van vRhijn nog erger. Het blijft iets bijzonders waardoor we zoveel moeite hebben om van die gasten te winnen. Zelfs als we (veel) beter zijn of minimaal gelijkwaardig. Al komt dat in de ArenA wel zelden voor.
Naar mijn herinnering verloren we ook het overwicht na de rode kaart van Vermeer in het uitduel (en waren we in het thuisduel de eerste helft minder maar de tweede helft veel beter).quote:Op maandag 4 januari 2021 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Had het dan ook specifiek over wedstrijden in de arena. Met die rode kaart voor Vermeer vond ik wel extreem hoe die gasten werden weggetikt, met een man minder kwamen te staan en alsnog gelijk wisten te maken
Vreemd genoeg was Ajax in die thuiswedstrijd dan weer beter dan ons imo, en toen wonnen we 4-2.
Vond ik eerlijk gezegd wel meevallen. Maar hoe dan ook, van dat soort wedstrijden hebben we er nog wel een paar tegoed.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Had het dan ook specifiek over wedstrijden in de arena. Met die rode kaart voor Vermeer vond ik wel extreem hoe die gasten werden weggetikt, met een man minder kwamen te staan en alsnog gelijk wisten te maken
Vreemd genoeg was Ajax in die thuiswedstrijd dan weer beter dan ons imo, en toen wonnen we 4-2.
Ik ga gewoon de pot kijken en waarschijnlijk op FOK! kankeren waarom ik die keuze heb gemaakt.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:44 schreef Caland het volgende:
En de dag erna een nieuwe tv kopen?quote:Op maandag 4 januari 2021 16:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga gewoon de pot kijken en waarschijnlijk op FOK! kankeren waarom ik die keuze heb gemaakt.
Rotterdamse bedrijven steun ik met liefde, dus een bestelling op Coolblue paar uur na de wedstrijd lijkt mij een realistisch gevolg als we verliezen.quote:
heeft Ajax ook wel een tijd met PSV gehad al is dat het laatste decennium een stuk beterquote:Op maandag 4 januari 2021 16:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond die thuiswedstrijd met dat doelpunt van vRhijn nog erger. Het blijft iets bijzonders waardoor we zoveel moeite hebben om van die gasten te winnen. Zelfs als we (veel) beter zijn of minimaal gelijkwaardig. Al komt dat in de ArenA wel zelden voor.
Ja, of die wedstrijd dat Kazimgod onze eigen doelpunten van de lijn haalde.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb na die wedstrijd dat Vermeer rood kreeg de hoop wel definitief opgegeven.
Laten we dan maar hopen (voor ons) dat het een keer om gaat draaien want is soms wel frustrerend.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft Ajax ook wel een tijd met PSV gehad al is dat het laatste decennium een stuk beter
Was dat niet Boetius?quote:Op maandag 4 januari 2021 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, of die wedstrijd dat Kazimgod onze eigen doelpunten van de lijn haalde.
ik hoop uiteraard niet met je meequote:Op maandag 4 januari 2021 16:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we dan maar hopen (voor ons) dat het een keer om gaat draaien want is soms wel frustrerend.
Al heeft Ajax vaak gewoon een betere selectie.
Hmm, ik dacht dat die degene was die de goal zou hebben gemaakt.. Maar het was in ieder geval weer typischquote:
Volgens mij heb je gelijkquote:Op maandag 4 januari 2021 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat die degene was die de goal zou hebben gemaakt.. Maar het was in ieder geval weer typisch
Dat was zeer zeker Kazim.quote:
Het blijft echt een mirakel hoe Rutten ons korte tijd liet spelen met vrij veel matige spelers. Als SlotGod dat ook kan gaan we genieten komend seizoen.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed die partij had gerust 0-3 kunnen worden, zelfs inclusief thuiswedstrijden heb ik nog nooit zulk overwicht gezien voor Feyenoord tegen Ajax (of zelfs tegen PSV). Die 6-2 was ook niet geflatteerd maar natuurlijk wel een bizar doelpuntencircus waarbij beiden partijen niet echt verdedigden. Die wedstrijd in 14/15 waren we gewoonweg veel beter.
Moet Slot wel langer dan een jaar bij ons (willen) blijven.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het blijft echt een mirakel hoe Rutten ons korte tijd liet spelen met vrij veel matige spelers. Als SlotGod dat ook kan gaan we genieten komend seizoen.
Ja, alleen donderde het zoals elk team bij hem op het eind in elkaar.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Moet Slot wel langer dan een jaar bij ons (willen) blijven.
Ondanks dat slisstert Rutten qua persoonlijkheid totaal geen match met ons was, kan je hem niet verwijten dat het slecht ging qua voetbal. Met het kneuzenteam dat uiteindelijk ging draaien heeft hij het achteraf heel goed gedaan.
Ben wel een beetje bang voor een scenario a la Rutten bij Slot.quote:Op maandag 4 januari 2021 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, alleen donderde het zoals elk team bij hem op het eind in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |