Als ie er net zoveel maakt als Mitroglou bij Benfica vind ik het primaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je gelijk weer zo negatief moet doen. Bah
Als Messi het mag, dan mag Marcos het ook.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:00 schreef Haringkop het volgende:
Ik moet wel zeggen dat mij die trip van Senesi ook wel verbaasde..
misschien moet hij die vragen dan gewoon even in de organisatie (of bij de KNVB) stellen en het laten uitzoeken ipv dit gejankquote:Op maandag 4 januari 2021 14:49 schreef Maastoren het volgende:
Sparta verbaast zich over trip Feyenoorder Senesi: ‘Benieuwd naar regelgeving’
Wat een kleine club dat Sparta.
Als Linssen en Diemers naar Argentinië waren gegaan en wél in quarantaine waren gegaan had ie zich zeker afgevraagd waarom voetballers in quarantaine moeten en niet gewoon mogen spelen na een negatieve test?quote:Op maandag 4 januari 2021 14:49 schreef Maastoren het volgende:
Sparta verbaast zich over trip Feyenoorder Senesi: ‘Benieuwd naar regelgeving’
Wat een kleine club dat Sparta.
Waarvan akte.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:14 schreef meneertje1972 het volgende:
Mensen hier live topic Senesi en Pratto niet tegen Sparta
Hij lijkt juist ook te leven voor de grote wedstrijden, dus welke wedstrijden kan hij niet het verschil maken?quote:Op maandag 4 januari 2021 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit gaat een ontiegelijke klotepot worden overigens.
Wel het type wedstrijd waarin die Pratto het verschil kan gaan maken.
Naar wat ik mee krijg is hij juist op zijn minst in de grote wedstrijden en is het meer iemand die het verschil kan maken als er ballen in het strafschopgebied gepompt worden.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij lijkt juist ook te leven voor de grote wedstrijden, dus welke wedstrijden kan hij niet het verschil maken?
ik moet werkenquote:Op maandag 4 januari 2021 15:44 schreef Caland het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk volgende week zondag doen
Ik ben de overweging aan het maken tussen een lange boswandeling van een kilometer of 40-45 of een rondje flevopolder op de fiets
In de zin dat ie minder functioneel is als ie ver van de goal speelt heb je gelijk, maar ik bedoel het feit dat het een typische "big game player" is die dan net wat meer kan bieden op basis van motivatie en scherpte. Dat begreep ik tenminste uit dat VI Pro artikelquote:Op maandag 4 januari 2021 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naar wat ik mee krijg is hij juist op zijn minst in de grote wedstrijden en is het meer iemand die het verschil kan maken als er ballen in het strafschopgebied gepompt worden.
O die heb ik nog niet gelezen, heb je linkje voor mijquote:Op maandag 4 januari 2021 15:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de zin dat ie minder functioneel is als ie ver van de goal speelt heb je gelijk, maar ik bedoel het feit dat het een typische "big game player" is die dan net wat meer kan bieden op basis van motivatie en scherpte. Dat begreep ik tenminste uit dat VI Pro artikel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |