quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Foto van mij mogen niet meer? Van wie niet?
Dat zit er prima ingeramd ofwa?quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Foto van mij mogen niet meer? Van wie niet?
Die was toch van de tweede met foto’s van beide meets?quote:Op woensdag 13 januari 2021 14:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ergens tussen zomer 2007 en zomer 2010 toen de motor plofte wegens gebrek aan KVS
Ik kwam bij de verhuizing nog wel je fotoCD van de eerste nbring meet tegen, alleen geen idee waar ik die nu weer gelaten heb
Gefeliciteerd Smee (en Paal?).quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:01 schreef densmee het volgende:
morgen weer in de krant, we zijn weer camping van het jaar
Ome Henk (en Smeeke uiteraard) is van de camping, ik nietquote:
Anne bedoeld een andere paal denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ome Henk (en Smeeke uiteraard) is van de camping, ik niet
Of heb ik weer eens een random verjaardagsdatum ingevuld ergens?
Jij BENT de camping, paal !quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ome Henk (en Smeeke uiteraard) is van de camping, ik niet
Of heb ik weer eens een random verjaardagsdatum ingevuld ergens?
quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:15 schreef densmee het volgende:
[..]
Anne bedoeld een andere paal denk ik
Ik wilde t niet zeggenquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zit er prima ingeramd ofwa?
Jij was kaal toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:41 schreef Sounddragon het volgende:
Strakkies maar even de winterwielen eronder schroeven trouwens.. ze voorspellen witte meuk. Eerste keer éver dat ik met winterbanden op sneeuw ga rijden volgens mij.. met een fucking 4x4 ook nog![]()
Zo komen we nooit van die vergrijzing af
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:38 schreef Sounddragon het volgende:
Gofterdomme, Benz afgekeurd.. handrempedaal vergrendelt niet (echt nog niet één keer gebruikt sinds ik hem heb, waarom zit dat er überhaupt nog op?) En een spiegelknipper van een paar tientjes deaud (waarom zegt dat kuthok dat niet???
)
Als er in een straal van 250 meter een vogel te laag vliegt maakt het kreng een noodstop en belt 'ie je moeder, maar als je verlichting niet goed werkt krijg je geen melding..![]()
winparts.nlquote:En als bonus, kom je momenteel als partikulier dus niet aan onderdelen bij de groothandel, want die mogen alleen B2B bezorgen momenteel, en mijn Contant Klojo-account staat niet in de pjoeter daar natuurlijk.
Schijtvirus
Vrijwillig ja.. je punt?quote:
Ah ok, vergrijzing was het punt natuurlijkquote:
Kep mijn MB boer in Veghel FF gecharterd, is iets mis met dat HR mechaniek ook, en de Profile meneer zei al dat als het de veer niet was (en die is het niet), dat je er beter met je fikken vanaf kan blijven, hij ging er ook niet naar kijken verder, en stuurde me meteen naar MB, en dat zegt wel wat.quote:
Ah, mwah, lig ik niet zo wakker van hoor.. grijs is één van mijn favo kleuren, en die kleur heeft het al 20 jaar ofzo. Ik was vroeg aan de beurt.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:45 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah ok, vergrijzing was het punt natuurlijk
Was jij op je 45e al grijs?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, mwah, lig ik niet zo wakker van hoor.. grijs is één van mijn favo kleuren, en die kleur heeft het al 20 jaar ofzo. Ik was vroeg aan de beurt.
jaquote:
Tebbie gekocht dan? Suzuki Carry?quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:45 schreef lipje het volgende:
[..]
Nee, ik ga kleiner....... van burgerbak naar zakjapanner
PTA / Input wanted: nieuwe burgerbak <6jr, 10k.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 14:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tebbie gekocht dan? Suzuki Carry?
Die heeft ook van alles gehad ....quote:Op zondag 17 januari 2021 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Klonk heeft ook een Mazda 2, is dat nu de pta sc auto?
Duvel heeft ook een burgerbak, is dat dan de tweede keus voor een pta sc auto?quote:Op zondag 17 januari 2021 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Valt mee? Multipla en nu al een hele tijd Mazda
Ik heb een Toyota Yaris en Opel Corsa.quote:Op maandag 18 januari 2021 06:37 schreef lipje het volgende:
[..]
Duvel heeft ook een burgerbak, is dat dan de tweede keus voor een pta sc auto?
Die burgerbak is gezamenlijk bezit. Ik heb zelf nog een midlifecrisiscabrio.quote:Op maandag 18 januari 2021 06:37 schreef lipje het volgende:
[..]
Duvel heeft ook een burgerbak, is dat dan de tweede keus voor een pta sc auto?
Welke niet?quote:Op maandag 18 januari 2021 08:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb een Toyota Yaris en Opel Corsa.
Welke van de twee is een burgerbak?
Corsa?quote:Op maandag 18 januari 2021 08:15 schreef Anne het volgende:
[..]
beidequote:Op maandag 18 januari 2021 08:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Een zwarte Cquote:Op maandag 18 januari 2021 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh dat was geen antwoord op je vraag. Was benieuwd wat voor Corsa. A?
Ook leuk!quote:Op maandag 18 januari 2021 23:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Een zwarte C.
Nog bijna als nieuw van buiten en binnen en maar iets van 70.000 km gelopen. Maar dat is dus ook wel te zien.
Ja hoor. Verstandige, maar prima autoquote:
Waarom heb je eigenlijk 2 (of 3) auto's?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja hoor. Verstandige, maar prima auto.
De Yaris staat nu voor het overgrote deel stil eigenlijk.
De derde is voor de leuk, de puzzelritten en oldtimerritten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk 2 (of 3) auto's?
Ah zo, het zijn jullie auto's, dat had ik niet door.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:46 schreef Anne het volgende:
[..]
De derde is voor de leuk, de puzzelritten en oldtimerritten.
De tweede is voor de momenten dat mijn vriend en ik toch niet samen kunnen rijden (komt op dit moment bijna niet voor, nu met Corona, maar morgen en overmorgen zijn toevallig van zulke dagen, al kan ik dan ook thuis werken eventueel).
Voorheen ging ik dan nog wel eens op de motor, maar dat is ook niet altijd handig. Dus dan nog maar een auto erbij, voor een prikkie.
Nee, mijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah zo, het zijn jullie auto's, dat had ik niet door.
Hier staan er ondertussen 5
Je vriend heeft alleen een ouwe fiets?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, mijn.
Tenminste, de derde heeft mijn vader gekocht, en is nu voor/van mij.
Waarom heb jij of jullie er 5 dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |