quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er staan zeker slechtere grappen in de lijst. Vlieg Met Me Mee bijvoorbeeld.
Ik heb heel lang gedacht dat TheWeekend een band wasquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:43 schreef het_fokschaap het volgende:
op basis van de naam dacht ik dat Tenacious D. een rapper was...
Ik hoop nog steeds dat het ooit gebeurd is dat metal fans kaartjes voor de verkeerde Dio hebben gekochtquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En vergeet Tijdmachine niet
Altijd weer gniffelen bij dit soort postsquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En vergeet Tijdmachine niet
Ik ook niet heel veel in die tijd, maar ik ken het nummer welquote:
bleek gewoon het einde van de werkweekquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb heel lang gedacht dat TheWeekend een band was
Hoopte al dat het de goede gif wasquote:
Dat is zijn enige talent. Neem dat nou niet van hem af!quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fijn Gijs, lul lekker door de intro heen.
Kan iemand een Gijs filter ontwikkelen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
MAG TOCH WEL 1 KEERTJE?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Paul Simon denk ikquote:
Gisteravond achtergebleven bij het mislukte drankspelquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:46 schreef Zorro het volgende:
Zo zeg, ben je even weg, zitten we gewoon in het volgende topic.
Niet eens twee of drie verder, nee het volgende.
Waar is dat tempo nou?
Die heeft even pauzequote:Op dinsdag 29 december 2020 13:46 schreef Zorro het volgende:
Waar is dat tempo nou?
Nou voorruit dan maarquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is zijn enige talent. Neem dat nou niet van hem af!
Ik kom ook net binnen, komt goedquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:46 schreef Zorro het volgende:
Waar is dat tempo nou?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wist een keer bij een puquiz als enige wat het swahili woord voor leeuw was:Wow, wat een kennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat is het toch met die DJ's dat ze denken dat alleen de zang belangrijk is?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |