Dit ken je serieus niet?quote:
Nee dat is Slow Show alquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Boeit niet maar het is wel het beste nummer in de wereld.
Ik zal hem eens proberen. Wat moet ik horen?quote:
Waarom staat het dan niet op nummer 1?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Boeit niet maar het is wel het beste nummer in de wereld.
Neequote:
je plaatjes lopen niet zo lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:42 schreef Gretzl het volgende:
Well me and Kyle looked at each other
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Okequote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar grote vraag: wie speelt de duivel in de clip?
Ach ik vind deze beter te handlen dan Fuck Her Gently. Het was zo ontzettend slecht op Pinkpop dat het leuk was, trouwens.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:43 schreef Evenstar het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ooooooooooooooooooooooooooooohhoooooo
Iig Daar ligt mijn kat dood en met wat extra fantasie ook Mijn Poedel ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal hem eens proberen. Wat moet ik horen?
Love is All-zangerquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:43 schreef PippenScottie het volgende:
Tenacious D heeft ook dinge gedaan met Ronnie James Dio Devil en daarom zijn ze altijd +1
Er staan zeker slechtere grappen in de lijst. Vlieg Met Me Mee bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach ik vind deze beter te handlen dan Fuck Her Gently. Het was zo ontzettend slecht op Pinkpop dat het leuk was, trouwens.
Je keek nooit Mtv en tmf???quote:
Dio betekent 'God' in het Italiaans voor een redenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:43 schreef PippenScottie het volgende:
Tenacious D heeft ook dinge gedaan met Ronnie James Dio Devil en daarom zijn ze altijd +1
Of een crimineelquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:43 schreef het_fokschaap het volgende:
op basis van de naam dacht ik dat Tenacious D. een rapper was...
Toen ik een lief klein onschuldig Evenstartje was dacht ik dat AC/DC een rap/hiphop band wasquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:43 schreef het_fokschaap het volgende:
op basis van de naam dacht ik dat Tenacious D. een rapper was...
Nee eigenlijk bijna nooitquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En vergeet Tijdmachine niet
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die clip van dit nummer is ook wel genot.
THIS IS AN OFFICIAL STUDIO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |