SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Citizen.Erased op 29-12-2020 13:46:30 ]
Nee CE, dat is de teststraat van de GGD. Je moet die andere rij hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben niet de enige die een lease auto in wil leveren of ophalen.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee CE, dat is de teststraat van de GGD. Je moet die andere rij hebben.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Amarantha is al dagen aan het zeiken.
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Staat dus los van het corona vaccinatiebewijs waar het dus over ging
ik kom er aanquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
Stokbroodje entrecote met kaassaus
/insert 🧙 🧹quote:
Nu ben ik autoloos.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Zometeen is dat plastic helemaal vergaan.
Kost gemiddeld 1,79 euro zo'n plaatje.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Zometeen is dat plastic helemaal vergaan.
Zet de kärcher eropquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
Laatste optie voor stopcontact. Soda
2e handse uit Veen met enkel een brandvlekjequote:Op dinsdag 29 december 2020 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog wat in de aanbieding.
Jezus de moeite.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost gemiddeld 1,79 euro zo'n plaatje.
Ja als ik ze los kan kopen maar dta gaat dus nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost gemiddeld 1,79 euro zo'n plaatje.
Het is voor je oude huis toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als ik ze los kan kopen maar dta gaat dus niet
Heb ik aan gedacht :pquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is voor je oude huis toch?
Goedkope spuitbus verf eroverheen.
berging weer netjes in geruimd?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurman is weer een tyfusherrie aan het maken. Kuttokkie.
Daar was hij weer bezig. Hoop geschuif en dingen die op de grond sodemieteren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
berging weer netjes in geruimd?
Alleen even vanaf de fundering opnieuw opmetselen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel moet je nog doen aan dat huis?
ja wel wat. Maar meest ingrijpende is natuurlijk badkamer en nieuw plafond hier in de woonkamer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel moet je nog doen aan dat huis?
Je krijgt vanzelf de rekening.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik begin me inmiddels beetje schuldig te voelen dat mijn illegale Spotify abonnement nog steeds werkt.Zou voor een half jaar zijn maar zijn inmiddels vijftien maanden verder.
*neemt abbo op deze stream.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen even vanaf de fundering opnieuw opmetselen.
Nee vast niet. Doe dit al jaren eigenlijk maar normaal stopt het wel na een half jaar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf de rekening.
Dit is geen creme toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij ooit wit is geweest?Die dingen zijn er ook crèmekleurig.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen even vanaf de fundering opnieuw opmetselen.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij ooit wit is geweest?Die dingen zijn er ook crèmekleurig.
Hoe is de achterkant? Want dit lijkt me ook niet wit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is geen creme toch?
[ afbeelding ]
die is wit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is de achterkant? Want dit lijkt me ook niet wit.
Dit lijkt me de normale kleur, bejaarden-RAL-1014quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is geen creme toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me de normale kleur, bejaarden-RAL-1014
Zo zag m'n huis eruit toen ik het kochtquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me de normale kleur, bejaarden-RAL-1014
ja geen idee. Hbe nog zo 1 als dit en de rest lijken lichter van kleurquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom is één stopcontact dan extra doorgerookt?
Bijzonderquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee. Hbe nog zo 1 als dit en de rest lijken lichter van kleur
Niet een plek die meer zon vangt toevallig?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn misschien niet allemaal van zelfde merk.
Maar vind dit er niet uitzien natuurlijk
Spuit eroverheen dan, kost je 1 minuut werk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn misschien niet allemaal van zelfde merk.
Maar vind dit er niet uitzien natuurlijk
nee.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet een plek die meer zon vangt toevallig?
Scheelt mij wel het affikken van het huis door zon nieuw stopcontact verkeerd te monterenquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spuit eroverheen dan, kost je 1 minuut werk.
"Merken verf die spuitverf voor plastic hebben zijn onder andere Valspar en Rustoleum"quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Scheelt mij wel het affikken van het huis door zon nieuw stopcontact verkeerd te monteren![]()
Wat voor verf zou ik daar voor nodig hebben ?
Ja snap ikquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier zie ik mezelf best wonen.Niet vergeten wat extra stofzuigerzakken te kopen.
Het gaat er waarschijnlijk heel erg uitzien als een geverfd stopcontact.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk niet dat spuiten/verven er perse beter uit gaat zien, tbh
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat er waarschijnlijk heel erg uitzien als een geverfd stopcontact.
Met spuiten zal dat wel meevallen en beter dan bejaarden-RAL-1014quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk niet dat spuiten/verven er perse beter uit gaat zien, tbh
Dat hangt van je spuitkunsten (hihaho) en de ondergrond af.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met spuiten zal dat wel meevallen en beter dan bejaarden-RAL-1014
Dan moet daarvoor je huis al af zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
ja dat denk ik ook.
Seats and sofa's belde net. de dame uit de winkel wist niet dat ik pas de 11e begin en wlde mij volgende week al een dag naar maassluis sturen ...
Waaromquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet daarvoor je huis al af zijn.
Waren ze te klein of te groot?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Krijg zo werkbroeken voor in de herkansing. Hopen dat het past
ja nou zal wel moetenquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarna heb je er amper tijd of puf voor
Te klein :pquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren ze te klein of te groot?
Mijn baas heeft een kasteel in Ierland, zat er net een filmpje van te kijken, ook wel een vet optrekje heur.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond even mijn spaarvarkentje breken.
Lijkt me een leuk land.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn baas heeft een kasteel in Ierland, zat er net een filmpje van te kijken, ook wel een vet optrekje heur.
Lieve mensen zijn dat over het algemeen, als je daar op straat loopt en je bent blij dan dansen ze met je mee en ben je sip krijg je een spontane arm om je heen, echt een heel leuk land als je een mensenmens bent.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk land.Maar heb er behalve Dublin nog niks van gezien helaas.
Klinkt precies als een Ierse setter ditquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lieve mensen zijn dat over het algemeen, als je daar op straat loopt en je bent blij dan dansen ze met je mee en ben je sip krijg je een spontane arm om je heen, echt een heel leuk land als je een mensenmens bent.
In het zuidwesten heb je het schiereiland Iveragh en The Ring of Kerry, je moet een beetje door de Amerikaanse toeristen op leeftijd heen kijken maar dat is net The Shire uit LOTR met een klein vleugje Star Wars.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt precies als een Ierse setter dit
Er is nog veel te ontdekken in de Britse archipelagoquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het zuidwesten heb je het schiereiland Iveragh en The Ring of Kerry, je moet een beetje door de Amerikaanse toeristen op leeftijd heen kijken maar dat is net The Shire uit LOTR met een klein vleugje Star Wars.
Lunchgenot is al gesloten, toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:01 schreef Karzai het volgende:
ga even een hamburgertje maken voor de lunch
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:01 schreef Karzai het volgende:
ga even een hamburgertje maken voor de lunch
Scheelt wel veel als je geen zuidelijk Brits accent hebtquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoewel Ieren dat 'Britse' niet zullen waarderen
Bal komt zo met haar vonnis.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ook gegourmet net tijdens werktijd. Wel zonder alcohol erbij.
Zonder BH.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat Seats & Sofa-broeken te passen terwijl ze een stopcontact verft.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal komt zo met haar vonnis.
Wat onverstaande Gaelic-klanken uitstoten zal meer in de smaak vallenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt wel veel als je geen zuidelijk Brits accent hebt
Dat mag.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bal komt zo met haar vonnis.
Slaapzequote:Op dinsdag 29 december 2020 15:05 schreef liesje1979 het volgende:
En kleddernat geregend dus kruip zo lekker mijn warme bed in voor een dutje.
Alsof er een pneumatische hamer vastslaat, Tha mi duilich ach tha mi à Alba agus mar sin feuch nach gortaich thu mi oir chan e Beurla a th ’annam.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat onverstaande Gaelic-klanken uitstoten zal meer in de smaak vallen
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat Seats & Sofa-broeken te passen terwijl ze een stopcontact verft.
Klinkt als een Klingon Bird of Prey die de aanval gaat openenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof er een pneumatische hamer vastslaat, Tha mi duilich ach tha mi à Alba agus mar sin feuch nach gortaich thu mi oir chan e Beurla a th ’annam.
Wij schreeuwen nog wat harder als het moet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een Klingon Bird of Prey die de aanval gaat openen
Budatrekkiequote:Op dinsdag 29 december 2020 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een Klingon Bird of Prey die de aanval gaat openen
En ik heb nog geen Klingon gezien die fatsoenlijk op een doedelzak kan spelenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij schreeuwen nog wat harder als het moet.
Jezus fucking christus.quote:430 nieuwe opnames op verpleegafdelingen, 72 erbij op de IC's
De afgelopen 24 uur zijn er 430 nieuwe coronapatiënten opgenomen op de verpleegafdelingen in het ziekenhuis, meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS). Dat zijn 157 nieuwe opnames meer dan gisteren. Op de intensive care werden 72 nieuwe patiënten opgenomen, bijna allemaal doorgestroomd vanaf de verpleegafdelingen. Dat zijn 18 nieuwe opnames meer dan gisteren. Er zijn dus meer coronapatiënten opgenomen dan dat er werden ontslagen of overleden.
In totaal liggen er nu 2761 mensen met corona in het ziekenhuis (gisteren: 2580), van wie 684 op de IC (gisteren: 658), meldt het LCPS.
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Muckjes, dat is een poos geleden
Ik heb JG Hertzler ooit ontmoet, was spontaan onder de indruk maar het kwartje viel pas na tien minutenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik heb nog geen Klingon gezien die fatsoenlijk op een doedelzak kan spelen
Dit zijn de "piekdagen" die nu mee gaan tellen. Dus dat zal helaas nog wel even zo doorzetten.quote:
krijg push van nu.nlquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit zijn de "piekdagen" die nu mee gaan tellen. Dus dat zal helaas nog wel even zo doorzetten.
Heb het idee dat het aantal testen ook echt een stuk lager is de afgelopen dagen; want de besmettingen die gaan echt behoorlijk naar beneden toe. Vast deels door de lockdown, maar het is ook wel een trendbreuk.
quote:7561 nieuwe besmettingen, 171 overleden covid-patiënten
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 7561 nieuwe bevestigde coronabesmettingen gemeld. Dat zijn er 123 meer dan gisteren. Het aantal ligt lager dan gemiddeld afgelopen week, toen er per dag gemiddeld 9627 positieve tests bijkwamen.
171 overleden covid-patiënten
Er werden 171 overleden covid-patiënten bij het RIVM gemeld. Gisteren waren dat er nog 44. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 83 doden per dag, tegen 67 doden per dag een week eerder. Dat zijn doden van wie bekend is dat ze het coronavirus droegen; volgens het CBS ligt het werkelijke aantal doden hoger.
Hoe snel het aantal doden verder stijgt, hangt mede af van het aantal besmettingen in verpleeghuizen. Er zijn nu 792 verpleeghuizen waar de afgelopen twee weken minimaal één coronabesmetting is vastgesteld. Een week geleden waren dat er 699. Op het hoogtepunt van de eerste coronagolf, op 15 april, waren er 828 verpleeghuizen met minimaal één besmetting.
Samequote:Op dinsdag 29 december 2020 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed, goed!Rustige daagjes zo vlak voor de jaarwisseling. En hoe is het met jou?
Ligt eraan hoeveel mensen je in kunt enten. Als je 10.000 vaccins tot je beschikking hebt tot midden Januari dan is het mooi voor de bühne maar kun je nog niet grootschalig vaccineren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
Wie zeiden er vanmorgen ook alweer dat het niet uitmaakt of dat je twee weken wacht met inenten?
Heerlijk toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Same
Ik heb vakantie en heb vandaag nog he-le-maal niets gedaan
Morgen oliebollen bakken met mijn vadertje
Voor die 10K mensen kan het het verschil zijn tussen leven en dood. Statistisch misschien te verwaarlozen, maar het zal net je vader, moeder, oma of opa zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel mensen je in kunt enten. Als je 10.000 vaccins tot je beschikking hebt tot midden Januari dan is het mooi voor de bühne maar kun je nog niet grootschalig vaccineren.
Die is nooit wit geweestquote:
Hoop echt dat die kerstpiek mee gaat vallen en dat niet iedereen is gaan gourmetten met de hele familie/bedrijf/vrienden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:24 schreef Muck het volgende:
En de kerstpiek over 2 weken moet nog komen...
Gaat lekker zo
Jij ?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
Wie zeiden er vanmorgen ook alweer dat het niet uitmaakt of dat je twee weken wacht met inenten?
Er zijn nu bijna geen zittingen en ik had nog veel dagen, dus ik vond het mooi geweestquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk toch?Ik heb geen vakantie, maar heb ook bijzonder weinig gedaan. Drie meetings. En ik probeer naar wat contentdingetjes te kijken maar heb de concentratie van een pot pindakaas.
Oliebollen
Nou ja 5000 dan toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor die 10K mensen kan het het verschil zijn tussen leven en dood. Statistisch misschien te verwaarlozen, maar het zal net je vader, moeder, oma of opa zijn.
Dat is ouderdomsgeelquote:
Ja het is dus eigenlijk 14% minder.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
ah zei het verkeerd. Niet 11 procent minder testen maar 11. 7 procent positieve testen minder
https://www.nu.nl/coronav(...)RdL1SF-fbH-j-cXh6LnY
Ja, ik weet niet hoe snel je die tweede prik krijgt. Misschien is dat uit de tweede batch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja 5000 dan toch?
Maar inderdaad, scheelt toch weer 5000 mensen die eerder beschermd worden.
Lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Er zijn nu bijna geen zittingen en ik had nog veel dagen, dus ik vond het mooi geweest![]()
Beetje rommelen in huis, lekker koken en eten enzo, uitslapen![]()
We hebben in de familie ook een kleine 3 miljard verjaardagen in deze weken, dus ik hoef me niet te vervelen
Was een nieuwe kopen niet makkelijkerquote:
ja maar dan moet ik het zelf vervangen in de muurquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:29 schreef crv het volgende:
[..]
Was een nieuwe kopen niet makkelijker
Muckstukquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Er zijn nu bijna geen zittingen en ik had nog veel dagen, dus ik vond het mooi geweest![]()
Beetje rommelen in huis, lekker koken en eten enzo, uitslapen![]()
We hebben in de familie ook een kleine 3 miljard verjaardagen in deze weken, dus ik hoef me niet te vervelen
Nu sta je een dag te kloten met verf (2 keer waarschijnlijk)quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik het zelf vervangen in de muur
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals bij tanden en nagels.
Dat gaat idd niet op die oude passen idd en op die zijdingetjes bevestig je hem in de muur en de schroefjes in de zijkant moeten de bruine en blauwe draadquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
en dit is het bevestigingding van de nieuwe en geen idee hoe i dat moet plaatsen
[ afbeelding ]
Gaat ook niet passen denk ik
Nah, gelukkig niet allemaalquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker![]()
Oei, moet je die allemaal af?![]()
Waar is die post van mij?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ook niet passen denk ik
Ergens in een kliko?quote:
O ja, dan is het wel te doenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, gelukkig niet allemaal
Mijn neefje werd 2, die snapt het toch niet
Mijn broer werd 38, die kan het niet schelen
Moedertje moet wél (natuurlijk), maar die zie ik gelukkig toch wekelijks (met keukentafel ertussen)
Mijn eigen verjaardag hoef ik ook niet heen(maar vier ik ook niet)
Vooruit dan maar ...quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Ik ben op 2 januari jarig, dus ik vier het eigenlijk al jaren niet meerquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dan is het wel te doen![]()
Ik heb het ook lekker niet gevierd
Ik ook niet. Lekker zelf een stukje taart gegeten die dag en dat was het.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dan is het wel te doen![]()
Ik heb het ook lekker niet gevierd
En oogwit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals bij tanden en nagels.
Ik vlak voor de kerst. Dus ik combineer het. Neem wat lekkers mee voor bij de koffie en dat is het wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben op 2 januari jarig, dus ik vier het eigenlijk al jaren niet meer
O dat is geen leuke dag om jarig te zijn, net als iedereen klaar is met dingen vierenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is ook het plan voor zaterdagquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Lekker zelf een stukje taart gegeten die dag en dat was het.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Lekker zelf een stukje taart gegeten die dag en dat was het.
Ik ben nooit vóór, maar ook nooit echt tegen het koningshuis geweest. Maar na Griekenland ben ik zo klaar met die clubquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:43 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ng-fors-gedaald.html
haha sukkel
Griekenland was wel een beetje dom.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nooit vóór, maar ook nooit echt tegen het koningshuis geweest. Maar na Griekenland ben ik zo klaar met die club
Komt wel weer goedquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar bijna een halve appeltaart naar binnen gewerkt. De weegschaal en ik zijn al dagen niet on speaking terms
Ja dat was ook dom. Het verbaasde me eigenlijk dat WimLex die 'fout' maakte want normaal gezien is het toch wel een redelijk slimme vent.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben nooit vóór, maar ook nooit echt tegen het koningshuis geweest. Maar na Griekenland ben ik zo klaar met die club
Ik ken zoveel mensen met een dikke portemonnee die nu in de zon liggen hèquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker dezelfde mensen die zat aan het ziekenhuisbed staan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken zoveel mensen met een dikke portemonnee die nu in de zon liggen hè
Ja maar.. zie TTquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, daar twijfel ik aan. Ik denk dat hij doorgaans in het gareel wordt gehouden door zijn adviseursquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat was ook dom. Het verbaasde me eigenlijk dat WimLex die 'fout' maakte want normaal gezien is het toch wel een redelijk slimme vent.
Met heel veel hulp en angst voor consternatie een mager zesje bij zijn doctoraalexamen geschiedenisquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat was ook dom. Het verbaasde me eigenlijk dat WimLex die 'fout' maakte want normaal gezien is het toch wel een redelijk slimme vent.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met heel veel hulp en angst voor consternatie een mager zesje bij zijn doctoraalexamen geschiedenis
Mijn verjaardag valt tussen die van m'n nicht en m'n tante en vlak na m'n achterneefje. Dus het ene weekend zit ik bij m'n jarige nicht en haar jarige kind en de week daarna moet ik ook rekening houden met wanneer m'n tante haar verjaardag viert. Het is ook nooit zo dat bijvoorbeeld m'n ouders tegen die anderen zeggen 'joh we kunnen niet komen want we gaan al wat doen met ons eigen kind', altijd andersom. Dus heb ik zoiets van 'laat maar'. Meestal gaan we samen naar de dierentuin, dan trakteer ik, maar dat is altijd gepuzzel. Vorig jaar had ik het idee dat niemand er echt op zat te wachten.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Herkenbaar wel
Mijn verjaardag was (is nog steeds) de dag voor de verjaardag van het populairste kind van de klas op de basisschool.
En ik ben precies een week na mn moeder jarig. Veel kenissen/familie die dan wel kwamen maar niet nog eens een week later voor mijn verjaardag.
Vier m'n verjaardag al sinds m'n 12e niet meer
Ja daar was wat mee met die scriptie, daar stonden echt bizar domme dingen in, keer een interview gezien van zijn professor en die kop die hij trok was veelbetekend, ik schat hem ook echt niet veel hoger in dan een loodgieter uit Zaandam of zoquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, prachtig is dat. Een scriptie die we niet mogen zien.
WIm-Lex zou een zeer capabele manager van een Jumbo-vestiging zijn als hij uit een andere baarmoeder was gekropen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar was wat mee met die scriptie, daar stonden echt bizar domme dingen in, keer een interview gezien van zijn professor en die kop die hij trok was veelbetekend, ik schat hem ook echt niet veel hoger in dan een loodgieter uit Zaandam of zo
Willy ipv Frank Lammersquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WIm-Lex zou een zeer capabele manager van een Jumbo-vestiging zijn als hij uit een andere baarmoeder was gekropen.
Niks mis met geschiedenisquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Hey ik heb ook veel geschiedenis gedaan
nu is die zo toch... als ik dit plaatje weg haal is er dan een grot gat net zo groot als dit plaatje?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:35 schreef crv het volgende:
[..]
Dat gaat idd niet op die oude passen idd en op die zijdingetjes bevestig je hem in de muur en de schroefjes in de zijkant moeten de bruine en blauwe draad
Gewoon een stuk muur met daaronder het gaatje waar die kabel uit komt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu is die zo toch... als ik dit plaatje weg haal is er dan een grot gat net zo groot als dit plaatje?
[ afbeelding ]
Denk wel eentje met een bierbuik en inmiddels ontevreden aan de tweede leg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
WIm-Lex zou een zeer capabele manager van een Jumbo-vestiging zijn als hij uit een andere baarmoeder was gekropen.
zonder poppenkast geen geld.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik zoveel geld had als Wim-Lex zou ik zelf ook geen zin hebben in die poppenkast, trouwens
Komt dan niet de halve muur + plint mee?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu is die zo toch... als ik dit plaatje weg haal is er dan een grot gat net zo groot als dit plaatje?
[ afbeelding ]
ah das mooiquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gewoon een stuk muur met daaronder het gaatje waar die kabel uit komt.
als die nieuwe niet net zo groot is ga je 't wss wel blijven zien aan de 'randjes'.. maar dat kan je schuren en plamuren en schurenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah das mooidus kan die zwarte er dan wel plaatsen. moet denk ik met een boor dan
Past wel bij jequote:Op dinsdag 29 december 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
ik pas 2 broeken.
Ga gekleed als uitvaart ondernemer naar seats.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk wel eentje met een bierbuik en inmiddels ontevreden aan de tweede leg.
Je maakt de prijzen van de banken een kopje kleinerquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
ik pas 2 broeken.
nou ja dat kastje valt er overheen toch ?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als die nieuwe niet net zo groot is ga je 't wss wel blijven zien aan de 'randjes'.. maar dat kan je schuren en plamuren en schuren
dat zal je moeten passenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat kastje valt er overheen toch ?
"Gecondoleerd met uw nieuwe bank."quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:56 schreef bitterbal het volgende:
ik pas 2 broeken.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Gecondoleerd met uw nieuwe bank."
Past wel, gezien de kwaliteit van hun meubels.
Die eerste klinkt als tinder voor bouwvakkers ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou op fiverr of workspot ofzo kijken of iemand dit kan fiksen
"Ja maar Max, weet je hoe vet zo'n speedboot"quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft zijn salaris niet bepaald nodig.
Das wel een beetje discriministischquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja volgens mij had ze gezegd geen kleur
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog wat van dr Bernhard gehoord?
Fiverr ken ik nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou op fiverr of workspot ofzo kijken of iemand dit kan fiksen
Volgende stap: doodskisten verkopen met zachte voering.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Gecondoleerd met uw nieuwe bank."
Past wel, gezien de kwaliteit van hun meubels.
Kwam je zeker als Villa Kakelbont op gesprek toen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam je zeker als Villa Kakelbont op gesprek toen?
'Deze ligt echt superlekker, bekleed met katoensatijn, alsof je al in de hemel bent'quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende stap: doodskisten verkopen met zachte voering.
Niet tevreden? Kop eraf.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende stap: doodskisten verkopen met zachte voering.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een keer zon beroepentest gedaan. Daar kwam ook uitvaartondernemer uit
Donkerblauwe broek met witte blouse of shirt/trui een optie? Dat ziet er gewoon netjes uit, niet als begrafenis ondernemerquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hugo de jonge schoenen er onderquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
ja zwarte broek en zwarte colbert. wordt toch niemand gelukkig van
Zwart slankt af.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
ja tis mij niethelemaal duidelijk wat ik nou qua bovenkleding magquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Donkerblauwe broek met witte blouse of shirt/trui een optie? Dat ziet er gewoon netjes uit, niet als begrafenis ondernemer
quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
Binnenvoering met flamingomotiefje dan!quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb er ook eens naar gekeken maar het leek me wel zwaar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
Dit klinkt heel ranzigquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnenvoering met flamingomotiefje dan!
Dat hadden we bij casino als werkkleding. Vieze bruine kleur maar binnenvoering was een soort van sixties printje met allemaal kleurtjesquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnenvoering met flamingomotiefje dan!
Gewoon even bellen/mailen danquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tis mij niethelemaal duidelijk wat ik nou qua bovenkleding mag
'Ik heb 'm thuis ook.'quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Deze ligt echt superlekker, bekleed met katoensatijn, alsof je al in de hemel bent'
Zou op je woorden passen als je niet haar eerste klant in de kist wilt wordenquote:
Voor dat geld zou ik het gewoon door google translate halenquote:
Dat gebeurt waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat geld zou ik het gewoon door google translate halen
Klinkt wel heel veilig dit ...quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat nou de grap is. Dat dat stopcontact kastje niet gaat passen omdat ze de stroomdraad door de plint hebben getrokken een inkeping hebben gemaakt in het oude stopcontactkastje
echt dit huis
Valt nog mee hoor..quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
weet je wat nou de grap is. Dat dat stopcontact kastje niet gaat passen omdat ze de stroomdraad door de plint hebben getrokken een inkeping hebben gemaakt in het oude stopcontactkastje
echt dit huis
Positief getest: 7561quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:06 schreef Haags het volgende:
Besmettingscijfers vandaag @:ltvdk
Géén zin om te zoeken.
De betonnen ondervloer hier is niet vlak. Ik kon dus geen laminaat leggen want dat zou te veel gaan werken. In de zomer zet de vloer uit en als je dan door de slaapkamer loopt, word je zeeziek.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:05 schreef bitterbal het volgende:
echt dit huis
Als je er zo 10 op een dag door translate kunt halen misschien wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Daar kan je toch niet van leven
O hij woont in Maleisië, dan misschien wel.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De betonnen ondervloer hier is niet vlak. Ik kon dus geen laminaat leggen want dat zou te veel gaan werken. In de zomer zet de vloer uit en als je dan door de slaapkamer loopt, word je zeeziek.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Positief getest: 7561
Totaal: 777902 (+7502 ivm -59 corr.)
Opgenomen: 430
Huidig: 2077 (+155)
Opgenomen op IC: 72
Huidig: 684 (+26)
Overleden: 171
Totaal: 11212
Ik denk dat er enkel het gat van de schroef en een kleine uitsparing waar de kabels uit de muurkomen isquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n dure flexxfloor. Er ligt ook nog het oude marmoleum eronder want dat zit helemaal vastgelijmd en kun je heel moeilijk verwijderen. Maar deze vloer werkt dus ook, er laten al een paar plintjes los en er zit een extra geultje naar de tweede slaapkamerquote:
Marmoleumquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n dure flexxfloor. Er ligt ook nog het oude marmoleum eronder want dat zit helemaal vastgelijmd en kun je heel moeilijk verwijderen. Maar deze vloer werkt dus ook, er laten al een paar plintjes los en er zit een extra geultje naar de tweede slaapkamer
Egaline over die betonvloer heen en gaanquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De betonnen ondervloer hier is niet vlak. Ik kon dus geen laminaat leggen want dat zou te veel gaan werken. In de zomer zet de vloer uit en als je dan door de slaapkamer loopt, word je zeeziek.
Huehuequote:Op dinsdag 29 december 2020 16:09 schreef CherryLips het volgende:
er zit een extra geultje naar de tweede slaapkamer
Oh jij bent net als een voormalig klasgenoot van me die na 3-4 keer stoten klaarkomt?quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:11 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n instabiele verende slaapkamervloer is wel lekker met seks, paar keer als een dolle stier stoten en dan samen de vochtige hemel in wiebelen
Doet me denken aan een docu van een aantal jaar geleden. Amerikanen die sliepen naast een hun PC om dit soort "opdrachten" uit te mogen voeren. 20 uur per dag werken voor een hongerloon.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Daar kan je toch niet van leven
O hij woont in Maleisië, dan misschien wel.
Was je teleurgesteld?quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh jij bent net als een voormalig klasgenoot van me die na 3-4 keer stoten klaarkomt?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij ons op kantoor hadden ze van die hippe gietvloeren gelegd. Dat zag er na een maand uit als de vloer van een gemiddelde parkeergarage
Ze hebben nog een speciale poetsmachine ingevlogen, maar het zag er echt niet uit. Nou zijn die schoonmakers ook geen lichtenquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan wel mooi wezen als je er een goede sealer over heen gooit en het goed schoonhoudt
Maar vele mensen weten tegenwoordig niet meer wat 'de vloer schuren' (met een luiwagen) is
Ben jij bisensueel?quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh jij bent net als een voormalig klasgenoot van me die na 3-4 keer stoten klaarkomt?
Ook een soort Willem-Alexandersquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben nog een speciale poetsmachine ingevlogen, maar het zag er echt niet uit. Nou zijn die schoonmakers ook geen lichten
nee kijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:09 schreef crv het volgende:
[..]
Ik denk dat er enkel het gat van de schroef en een kleine uitsparing waar de kabels uit de muurkomen is
Dit is „opbouw“ geen „inbouw“
Ik vind alleen de rookworst lekker.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Best lekker. Krijg er alleen vaak buikpijn van.
ja zie prijzen van 150 per stopcontactquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon op workspot iemand roggelen.
Is dit aangelegd door Beun & de Haas BVquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om het dekseltje er op te krijgen hebben ze daar dus een inkeping moeten maken
lijkt het op he.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit aangelegd door Beun & de Haas BV
Lijkt wel of er wilde konijnen wonen daar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om het dekseltje er op te krijgen hebben ze daar dus een inkeping moeten maken
quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dit aangelegd door Beun & de Haa(g)s BV
Ik ben nu al benieuwd naar de verhalenquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon op workspot iemand roggelen.
Ja ik ken geen bouwvoorschriften, maar kan met zo ongeveer 100% zekerheid zeggen dat dit niet volgens bouwvoorschriften, of welke voorschriften dan ook is aangelegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |