SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Citizen.Erased op 29-12-2020 13:46:30 ]
Nee CE, dat is de teststraat van de GGD. Je moet die andere rij hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben niet de enige die een lease auto in wil leveren of ophalen.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee CE, dat is de teststraat van de GGD. Je moet die andere rij hebben.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja Amarantha is al dagen aan het zeiken.
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Staat dus los van het corona vaccinatiebewijs waar het dus over ging
ik kom er aanquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
Stokbroodje entrecote met kaassaus
/insert 🧙 🧹quote:
Nu ben ik autoloos.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Zometeen is dat plastic helemaal vergaan.
Kost gemiddeld 1,79 euro zo'n plaatje.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Zometeen is dat plastic helemaal vergaan.
Zet de kärcher eropquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
Laatste optie voor stopcontact. Soda
2e handse uit Veen met enkel een brandvlekjequote:Op dinsdag 29 december 2020 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog wat in de aanbieding.
Jezus de moeite.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost gemiddeld 1,79 euro zo'n plaatje.
Ja als ik ze los kan kopen maar dta gaat dus nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost gemiddeld 1,79 euro zo'n plaatje.
Het is voor je oude huis toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als ik ze los kan kopen maar dta gaat dus niet
Heb ik aan gedacht :pquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is voor je oude huis toch?
Goedkope spuitbus verf eroverheen.
berging weer netjes in geruimd?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Buurman is weer een tyfusherrie aan het maken. Kuttokkie.
Daar was hij weer bezig. Hoop geschuif en dingen die op de grond sodemieteren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
berging weer netjes in geruimd?
Alleen even vanaf de fundering opnieuw opmetselen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel moet je nog doen aan dat huis?
ja wel wat. Maar meest ingrijpende is natuurlijk badkamer en nieuw plafond hier in de woonkamer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:14 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel moet je nog doen aan dat huis?
Je krijgt vanzelf de rekening.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik begin me inmiddels beetje schuldig te voelen dat mijn illegale Spotify abonnement nog steeds werkt.Zou voor een half jaar zijn maar zijn inmiddels vijftien maanden verder.
*neemt abbo op deze stream.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen even vanaf de fundering opnieuw opmetselen.
Nee vast niet. Doe dit al jaren eigenlijk maar normaal stopt het wel na een half jaar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf de rekening.
Dit is geen creme toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij ooit wit is geweest?Die dingen zijn er ook crèmekleurig.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen even vanaf de fundering opnieuw opmetselen.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij ooit wit is geweest?Die dingen zijn er ook crèmekleurig.
Hoe is de achterkant? Want dit lijkt me ook niet wit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is geen creme toch?
[ afbeelding ]
die is wit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is de achterkant? Want dit lijkt me ook niet wit.
Dit lijkt me de normale kleur, bejaarden-RAL-1014quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is geen creme toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me de normale kleur, bejaarden-RAL-1014
Zo zag m'n huis eruit toen ik het kochtquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me de normale kleur, bejaarden-RAL-1014
ja geen idee. Hbe nog zo 1 als dit en de rest lijken lichter van kleurquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom is één stopcontact dan extra doorgerookt?
Bijzonderquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee. Hbe nog zo 1 als dit en de rest lijken lichter van kleur
Niet een plek die meer zon vangt toevallig?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn misschien niet allemaal van zelfde merk.
Maar vind dit er niet uitzien natuurlijk
Spuit eroverheen dan, kost je 1 minuut werk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn misschien niet allemaal van zelfde merk.
Maar vind dit er niet uitzien natuurlijk
nee.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet een plek die meer zon vangt toevallig?
Scheelt mij wel het affikken van het huis door zon nieuw stopcontact verkeerd te monterenquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spuit eroverheen dan, kost je 1 minuut werk.
"Merken verf die spuitverf voor plastic hebben zijn onder andere Valspar en Rustoleum"quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Scheelt mij wel het affikken van het huis door zon nieuw stopcontact verkeerd te monteren![]()
Wat voor verf zou ik daar voor nodig hebben ?
Ja snap ikquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier zie ik mezelf best wonen.Niet vergeten wat extra stofzuigerzakken te kopen.
Het gaat er waarschijnlijk heel erg uitzien als een geverfd stopcontact.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk niet dat spuiten/verven er perse beter uit gaat zien, tbh
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het gaat er waarschijnlijk heel erg uitzien als een geverfd stopcontact.
Met spuiten zal dat wel meevallen en beter dan bejaarden-RAL-1014quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Denk niet dat spuiten/verven er perse beter uit gaat zien, tbh
Dat hangt van je spuitkunsten (hihaho) en de ondergrond af.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met spuiten zal dat wel meevallen en beter dan bejaarden-RAL-1014
Dan moet daarvoor je huis al af zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
ja dat denk ik ook.
Seats and sofa's belde net. de dame uit de winkel wist niet dat ik pas de 11e begin en wlde mij volgende week al een dag naar maassluis sturen ...
Waaromquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet daarvoor je huis al af zijn.
Waren ze te klein of te groot?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:37 schreef bitterbal het volgende:
Krijg zo werkbroeken voor in de herkansing. Hopen dat het past
ja nou zal wel moetenquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarna heb je er amper tijd of puf voor
Te klein :pquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren ze te klein of te groot?
Mijn baas heeft een kasteel in Ierland, zat er net een filmpje van te kijken, ook wel een vet optrekje heur.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanavond even mijn spaarvarkentje breken.
Lijkt me een leuk land.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn baas heeft een kasteel in Ierland, zat er net een filmpje van te kijken, ook wel een vet optrekje heur.
Lieve mensen zijn dat over het algemeen, als je daar op straat loopt en je bent blij dan dansen ze met je mee en ben je sip krijg je een spontane arm om je heen, echt een heel leuk land als je een mensenmens bent.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me een leuk land.Maar heb er behalve Dublin nog niks van gezien helaas.
Klinkt precies als een Ierse setter ditquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lieve mensen zijn dat over het algemeen, als je daar op straat loopt en je bent blij dan dansen ze met je mee en ben je sip krijg je een spontane arm om je heen, echt een heel leuk land als je een mensenmens bent.
In het zuidwesten heb je het schiereiland Iveragh en The Ring of Kerry, je moet een beetje door de Amerikaanse toeristen op leeftijd heen kijken maar dat is net The Shire uit LOTR met een klein vleugje Star Wars.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt precies als een Ierse setter dit
Er is nog veel te ontdekken in de Britse archipelagoquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het zuidwesten heb je het schiereiland Iveragh en The Ring of Kerry, je moet een beetje door de Amerikaanse toeristen op leeftijd heen kijken maar dat is net The Shire uit LOTR met een klein vleugje Star Wars.
Lunchgenot is al gesloten, toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:01 schreef Karzai het volgende:
ga even een hamburgertje maken voor de lunch
quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:01 schreef Karzai het volgende:
ga even een hamburgertje maken voor de lunch
Scheelt wel veel als je geen zuidelijk Brits accent hebtquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoewel Ieren dat 'Britse' niet zullen waarderen
Bal komt zo met haar vonnis.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ook gegourmet net tijdens werktijd. Wel zonder alcohol erbij.
Zonder BH.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die staat Seats & Sofa-broeken te passen terwijl ze een stopcontact verft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |