Die negeert ie of anders is die a la Eternal Sunshine uit zijn geheugen gewistquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
Gijs kent dus Everything Now (niet leuk) totaal niet.
Ik denk dat Gijs zich uberhaupt niet interesseert voor wat er buiten zn shifts gebeurtquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Gijs iemand is die buiten de gebaande wegen gaat.
''Doe alsof het Gijs 2.0 is haha''quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat Gijs zich uberhaupt niet interesseert voor wat er buiten zn shifts gebeurt
Dat vind ik nou ook altijd jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
JE VRAAGT OF IK ZIN HEB IN EEN SIGARET
Heb hun ode aan Simon & Garfunkel dit jaar wel kunnen waarderen trouwensquote:
Scarbourough Fair en Wild Rover komen allebei uit de 16e eeuw ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Het origineel hiervan is trouwens uit 1913In zekere zin wel het oudste nummer uit de lijst denk ik.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
JE VRAAGT OF IK ZIN HEB IN EEN SIGARET
Oh.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Scarbourough Fair en Wild Rover komen allebei uit de 16e eeuw ofzo
WHisky in the Jar ook, Cant help Falling in Love uit de 18e etc etcquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Scarbourough Fair en Wild Rover komen allebei uit de 16e eeuw ofzo
Onvergetelijke klasseavonden toenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Het origineel hiervan is trouwens uit 1913In zekere zin wel het oudste nummer uit de lijst denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |