Imagine Dragons *quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:29 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hetzelfde argument hoor ik bij
- acdc
- Kensington
- Frankie Goes to Hollywood
- status quo
- propaganda
Het enige dat verandert is de groep mensen die het zegt
Dat verbaasd mij niksquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:29 schreef Slobeend het volgende:
Gijs heeft op Lewis Capaldi gestemd.
Scarborough Fair was gister al.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daar is de eerste van de N&S-bonus
Het klopt wel steeds tochquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:29 schreef Sabata het volgende:
[..]
- acdc
- Kensington
- status quo
- propaganda
Propaganda heeft maar 1 liedje volgens de meeste mensen? Of 2, maar die lijken niet op elkaarquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:29 schreef Sabata het volgende:
[..]
- acdc
- Kensington
- status quo
- propaganda
Zeker niet, er is heel veel moois gemaakt na 2000 maar dat is niet door Mumford and Sons.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Mensen hebben hier een hekel aan bijna alles van na 2000 volgens mijWat is er nu weer mis met Mumford & Sons.
En Cecilia is ook al geweestquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Scarborough Fair was gister al.
Ik denk niet dat Gijs iemand is die buiten de gebaande wegen gaat.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bovendien hebben we vannacht al een panfluit gehoord, dus het was nog onzin ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |