Da's best frappant.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:37 schreef Isorden het volgende:
Ooit nog in een musical geplaybackt op de basisschool
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit trouwens live of opgenomen in de studio?
Dit is live opgenomen in de studioquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit trouwens live of opgenomen in de studio?
beetje pathetisch, niet?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:38 schreef essnhills het volgende:
Wat is er hier nou weer mis mee, lekker nummer toch?
Mwahquote:
13 is dan ook het ongeluksgetal (voor velen).quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier werd ik toen ik 13 was in die tijd al niet vrolijk van
Totdat ie begint over Holy Water vind ik m te doen jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:38 schreef essnhills het volgende:
Wat is er hier nou weer mis mee, lekker nummer toch?
Nou idd.. als ik dit hoor wil ik van een hoog gebouw afspringenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:39 schreef 4-elements het volgende:
Je kunt er lang of kort over zijn, ze hebben het wel voor elkaar gekregen dat iedereen bij dit nummer aan 9/11 denkt.
Ik denk daar dus niet aan. Het is dat het hier genoemd wordt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:39 schreef 4-elements het volgende:
Je kunt er lang of kort over zijn, ze hebben het wel voor elkaar gekregen dat iedereen bij dit nummer aan 9/11 denkt.
Dat hebben we gister al gehadquote:
Had vooral ook met timing te maken. Ed heeft de tekst al geschreven voordat de aanslagen plaatsvondenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:39 schreef 4-elements het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |