Woningstichting huis zo te zien, maakt niemand dus iets uit.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 19:50 schreef tjoptjop het volgende:
haha wtf, niemand die even dacht even wat te ontkalken voor de foto's
[..]
Erg tof idd, kan me niet herinneren dit eerder zo gezien te hebben in Nederland. Nu wil ik het ook![]()
Die badkamer moet je sowieso renoveren, dus ik snap wel dat er geen moeite in gestoken is voor de foto’s. Met zoutzuur kom je op zich nog wel een eindquote:Op zondag 17 januari 2021 09:26 schreef Cynix ® het volgende:
Zou je die kalk er nog een beetje netjes af kunnen krijgen of wordt het opnieuw tegelen?
Kalk kun je heel goed van geglazuurde tegels krijgen. Wel een bult werk.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:26 schreef Cynix ® het volgende:
Zou je die kalk er nog een beetje netjes af kunnen krijgen of wordt het opnieuw tegelen?
Erg mooi, maar zelfs voor Utrecht nog wel aan de prijs gezien het feit dat je echt alles vanaf de basis aan moet pakken. En dat is bijna niet te doen zonder al die prachtige details. Moet je wel echt met liefde gaan verbouwen zoiets 🥰quote:Op vrijdag 15 januari 2021 10:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bouwjaar: 1905
Die details;geweldig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er moet zo bizar veel aan gebeuren, maar als je dit opknapt heb je echt een briljant huis en tuin in Utrecht..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of een webwinkeltjequote:Op maandag 18 januari 2021 20:17 schreef Mrmime het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)uwstraat-58/#foto-28
Coronatijd
Die Van Haasteren puzzels zijn hier in Engeland niet te vinden voor een redelijke prijs.quote:Op maandag 18 januari 2021 20:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
of een webwinkeltje
[ afbeelding ]
Ik vind ze niet leuk om te maken, ik doe liever stadsgezichten of kunstwerken puzzelen.quote:Op maandag 18 januari 2021 20:41 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Die Van Haasteren puzzels zijn hier in Engeland niet te vinden voor een redelijke prijs.
Ik hou van puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukjequote:Op maandag 18 januari 2021 20:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
of een webwinkeltje
[ afbeelding ]
Verkoop geschiedt vanuit bewindvoeringquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:54 schreef Snoopyfrl het volgende:
Wat voor drama heeft zich hier afgespeeld? Bouwjaar 2007.
Wat is er tegen die voordeur aangekwakt??quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:54 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een drama, lijkt een gevalletje ernstige persoonlijke vervuiling van iemand die alleen nog maar beneden woonde, boven ziet het er ook een stuk minder beroerd uit.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:54 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ een pissende hond in de keuken en iemand die hulpbehoevend was, zie ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verkoop geschiedt vanuit bewindvoering
Dat zegt al wel genoeg.
Zo, dat zijn conclusies op basis van een leeg huis.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:48 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, we moeten allemaal zo lang mogelijk thuis blijven wonen hè, en de intake voor thuiszorg is een drama, dus dan krijg je dit soort ellende.
Aan de badkamer is al te zien dat degene die er woonde niet heel mobiel meer was, aan de verdere staat van de woning is te zien dat er al geruime tijd niet meer schoongemaakt werd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo, dat zijn conclusies op basis van een leeg huis..
Met veel gec. azijn krijg je het wel weg, maar dan heb je de blauwe tegeltjes. Dus beter eraf boeksen.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:26 schreef Cynix ® het volgende:
Als je goed kijkt zie je dat in het toilet het water tot de rand staat. Dat verklaard ook de derrie op de rest van de begane grond lijkt mij. Het is dat ik niet in Leeuwarden wil wonen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verkoop geschiedt vanuit bewindvoering
Dat zegt al wel genoeg.
Ik zie her en der een (flink) vochtprobleem en een vloer die in ieder geval sinds het leeghalen niet nog een keer goed is schoongemaakt. De badkamer en keuken zien er verder imo niet uit dat ze al een tijd niet meer werden schoongemaakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de badkamer is al te zien dat degene die er woonde niet heel mobiel meer was, aan de verdere staat van de woning is te zien dat er al geruime tijd niet meer schoongemaakt werd.
Maar verwijt mij inderdaad maar dat ik 1 en 1 bij elkaar optel en tot de conclusie kom dat het 2 is.
De WC in de badkamer is anders behoorlijk smerig, ik zou er nog niet in durven overgeven, zo vies.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie her en der een (flink) vochtprobleem en een vloer die in ieder geval sinds het leeghalen niet nog een keer goed is schoongemaakt. De badkamer en keuken zien er verder imo niet uit dat ze al een tijd niet meer werden schoongemaakt.
Ik zie daar niet per se aan af dat de bewoner daar echt ‘vervuild’ heeft geleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |