Prijs op aanvraag, dus zal wel niet goedkoop wezen. Ik vind het serieus best een tof huis maar de indeling is wat eigenaardig.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:13 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het zou moeten kosten
quote:De subsidie wordt toegekend per periode en is thans tot 2025 toegekend voor een bedrag van ¤ 11.000,- per jaar. Gezien de bijzondere goede staat van de molen zal u dit bedrag voorlopig kunnen reserveren.
Wat een treurnis zo'n plakker van een boekenkast. De locatie is fantastisch. Pal op de grens met Duitsland. Hier noorderlijker aan de grens koop je een huis voor een derde van deze prijs. (zonder nu weer de discussie locatie te willen starten)quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:38 schreef Merel1808 het volgende:
Als je geen boeken hebt, maar je wil toch een beetje slim overkomen, dan plak je toch een boekenkast op je muur?![]()
[ afbeelding ]
Het ziet eruit als een schilderij of een borduurwerk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:38 schreef Merel1808 het volgende:
Als je geen boeken hebt, maar je wil toch een beetje slim overkomen, dan plak je toch een boekenkast op je muur?![]()
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk een grap, van die kattenhater, hoewel ik de humor niet snap.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:09 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Wat een treurnis zo'n plakker van een boekenkast. De locatie is fantastisch. Pal op de grens met Duitsland. Hier noorderlijker aan de grens koop je een huis voor een derde van deze prijs. (zonder nu weer de discussie locatie te willen starten)
Hier woonde een kattenhater:
[ afbeelding ]
De kat zat overigens wel droog. Het dak is volledig vernieuwd. De rest nog niet...
Ik moet altijd denken aan de deur naar buiten vanaf een gesloten (dementie)afdelingquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:38 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is soms geen pijl op te trekken. Ik zie wel eens huizen met prijs op aanvraag langs komen en dan zie ik ze erna met een prijs van rond de 400.000 tja, dat is natuurlijk geen hoofdprijs.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Prijs op aanvraag, dus zal wel niet goedkoop wezen. Ik vind het serieus best een tof huis maar de indeling is wat eigenaardig.
Wanneer je je kat in zo'n smerige boel met afgeleefd speelgoed laat leven, dan hou je naar mijn mening niet van je dierenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een grap, van die kattenhater, hoewel ik de humor niet snap.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:13 schreef valentijn101 het volgende:
Ben benieuwd wat het zou moeten kosten
¤ 4.950.000 k.k.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:43 schreef karr-1 het volgende:
Prijs op aanvraag, dus zal wel niet goedkoop wezen. Ik vind het serieus best een tof huis maar de indeling is wat eigenaardig.
Heb je als eigenaar ook wel nodig.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:16 schreef yinu het volgende:
[ afbeelding ]
Wonen in een molen waar je geld toe krijgt als je de wieken laat draaien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
Wat is hier vreselijk aan? (Behalve dan de buurt waar het ligt)quote:Op zondag 24 januari 2021 09:21 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Vreselijk!! De binnenkant valt mee....
https://www.funda.nl/koop/den-haag/huis-41275626-wijnand-nuyenstraat-32/#foto-1
quote:Op zondag 24 januari 2021 10:52 schreef stavromulabeta het volgende:
Geen opmerkelijke foto's op funda maar wel een opmerkelijk regionaal gebrek aan foto's: Als ik op Urk zoek, kom ik welgeteld 2 huizen tegen met foto's van binnen (waarvan 1 leegstaand). Alle andere huizen hebben alleen foto's van de voorkant. Zijn ze daar zo gesteld op hun privacy of zijn ze daar bang dat God via Funda hun huis binnen kan kijken?Ik denk dat op Urk alle huizen aan een Urker verkocht worden, dus is de noodzaak er niet om de binnenkant te laten zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel mooi.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:21 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Vreselijk!! De binnenkant valt mee....
https://www.funda.nl/koop/den-haag/huis-41275626-wijnand-nuyenstraat-32/#foto-1
quote:Op zondag 24 januari 2021 10:52 schreef stavromulabeta het volgende:
Geen opmerkelijke foto's op funda maar wel een opmerkelijk regionaal gebrek aan foto's: Als ik op Urk zoek, kom ik welgeteld 2 huizen tegen met foto's van binnen (waarvan 1 leegstaand). Alle andere huizen hebben alleen foto's van de voorkant. Zijn ze daar zo gesteld op hun privacy of zijn ze daar bang dat God via Funda hun huis binnen kan kijken?Allemaal dezelfde makelaar, die blijkbaar maar 1 foto op funda zet, op de eigen site van de makelaar staan wel foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De buurt is niks, maar ik vind de buitenkant van die huizen niet om aan te zien!quote:Op zondag 24 januari 2021 10:54 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Wat is hier vreselijk aan? (Behalve dan de buurt waar het ligt)
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 07:59 schreef Mikeytt het volgende:
Wie interesse in een mooie kamer? Wakker worden en meteen je gezicht wassen
[ afbeelding ]
Ik moest echt kijken of het niet gewoon gerenoveerd was, ik vind dit bijzonder goed geslaagd voor een 'nieuwbouw'project. Met al die trappetjes, luiken, etc.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:25 schreef nils7 het volgende:
Dat deze hier nog niet is voorbij gekomen.
Je eigen slotje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor ruim 1,7 miljoen kan dit van jou zijn!
Alles zo modern en dan zo’n “barn” schuifdeur...quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:03 schreef NedKelly het volgende:
Persoonlijk zou ik gek worden van die touwtjes die gewoon maar open in de ruimte hangen. Dat valt toch wel anders op te lossen. Kennelijk bij de keuze voor dit ontwerp niet helemaal goed stil gestaan hoe je het dan gaat doen met zonwering voor die ramen.
Inclusief 2x volledig gastverblijf incl keuken en badkamer.
Ecowijk Leonidas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inclusief mooie detailfoto van de kalk aan de douchekop.Waarom selecteren makelaars zulke foto's....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |