Mooi tochquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:29 schreef PzKpfw het volgende:
De coronacrisis wordt even vakkundig misbruikt om een vuurwerkverbod te bewerkstelligen.
Ga jij maar lekker saai oliebollen zitten vreten met je schoonfamilie op Oudejaarsdag. Er zijn ook nog mensen die er graag iets bijzonders van maken.quote:
ik ben zelf groot liefhebber maar dat verbod is wel terecht, en tevens hadden de vuurwerk winkels toch niks mogen verkopen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:29 schreef PzKpfw het volgende:
De coronacrisis wordt even vakkundig misbruikt om een vuurwerkverbod te bewerkstelligen.
Vuurwerk is niet wat O&N bijzonder maakt voor mij.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker saai oliebollen zitten vreten met je schoonfamilie op Oudejaarsdag. Er zijn ook nog mensen die er graag iets bijzonders van maken.
IC verpleegkundigen die haal je ook zo bij de tempo-team ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2020 10:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ze hebben bijna een jaar de tijd gehad om de IC-capaciteit op te schalen... Ik kan er geen medelijden mee hebben. In andere landen kunnen ze het ook.
Het is nog maar de vraag hoe groot de invloed op ziekenhuizen daadwerkelijk is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:28 schreef Predator40 het volgende:
en ik vind het gewoon niet kunnen met de volle ziekenhuizen en het is gewoon ook niet leuk om nu vuurwerk af te steken.
zullen er vast nog wel een paar binnen komen, gister waren er al 2 gewonden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag hoe groot de invloed op ziekenhuizen daadwerkelijk is.
Volgens mij gaat het vooral om de spoed eisende hulp.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag hoe groot de invloed op ziekenhuizen daadwerkelijk is.
Elkaar omhelzen kan het hele jaar. Vuurwerk afsteken is toch al beperkt tot die ene dag in het jaar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:54 schreef babylon het volgende:
[..]
Vuurwerk is niet wat O&N bijzonder maakt voor mij.
Het elkaar omhelzen om 0:00, dat ga ik missen.
Kijken naar vuurwerk kan het hele jaar door. Zelf afsteken vind ik al dik 25 jaar niet meer boeiend
Duitsland kan het ook, die hebben zelfs 3x zoveel IC capaciteit per 'X' aantal inwoners.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
IC verpleegkundigen die haal je ook zo bij de tempo-team ofzo![]()
en dan nog is de opschaling totaal geen reden om toch maar vuurwerk toe te laten.
die kunnen dan wel beter gebruikt worden dan voor vuurwerk slachtoffers.
Ik heb geen schoonfamiliequote:Op dinsdag 29 december 2020 10:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker saai oliebollen zitten vreten met je schoonfamilie op Oudejaarsdag. Er zijn ook nog mensen die er graag iets bijzonders van maken.
Ja die haal je bij tempo team, de pest is alleen dat ze allemaal sinds maart al op zijn en het opschalen minimaal 18 maanden duurt. Dus zelf als degene die jij quote zijn zin had gekregen zaten we nu pas halverwege.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:55 schreef Predator40 het volgende:
[..]
IC verpleegkundigen die haal je ook zo bij de tempo-team ofzo![]()
en dan nog is de opschaling totaal geen reden om toch maar vuurwerk toe te laten.
die kunnen dan wel beter gebruikt worden dan voor vuurwerk slachtoffers.
daar is ook een vuurwerkverbod.....en geen verkoop in de supermarkten ?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Duitsland kan het ook, die hebben zelfs 3x zoveel IC capaciteit per 'X' aantal inwoners.
Stel het begint in januari te vriezen, verzinnen ze dan een schaatsverbod?quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik ben zelf groot liefhebber maar dat verbod is wel terecht, en tevens hadden de vuurwerk winkels toch niks mogen verkopen.
de ziekenhuizen liggen vol en rond de 1200 gewonden per jaar kunnen ze er echt niet meer bijhebben.
met 14000 gewonden tijdens het schaatsseizoen zou dat wel moeten ja.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:25 schreef halfway het volgende:
[..]
Stel het begint in januari te vriezen, verzinnen ze dan een schaatsverbod?
Wij niet en die opleiding tot ic verpleegkundige duurt 18 maanden dus zelfs als we mensen hebben die de vooropleiding en werk ervaring hebben zouden die nu halverwege de opleiding zitten. Maar he blijf gerust kortzichtige ideeën roepen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Duitsland kan het ook, die hebben zelfs 3x zoveel IC capaciteit per 'X' aantal inwoners.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |