Ook alles gevonden qua secrets en challenges?quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doom Eternal uitgespeeld![]()
Final Boss was wat suf, hou daar niet zo van. Verder echt genoten. Denk dat ik aan Control ga beginnen nu. Die is volgens mij niet zo heel lang en past nu in het schema.
Of een weekje Tetris en Little Nightmares.
Daar doe ik niet aan. Gewoon campaign en eindbaasje neerschieten. Wel behoorlijk wat secrets gevonden hoor, helft van de toys denk ik, maar opnieuw levels spelen doe ik niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook alles gevonden qua secrets en challenges?
Ben benieuwd wat je van Control vindt, denk dat je Jesse Faden wel gaat waarderen. Is idd niet heul lang. Quantum Break vond je ook puik toch?quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doom Eternal uitgespeeld![]()
Final Boss was wat suf, hou daar niet zo van. Verder echt genoten. Denk dat ik aan Control ga beginnen nu. Die is volgens mij niet zo heel lang en past nu in het schema.
Of een weekje Tetris en Little Nightmares.
Yup QB kon ik zeker waarderen. Zou die ook iedereen aanraden die m nog niet gespeeld hebbenquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je van Control vindt, denk dat je Jesse Faden wel gaat waarderen. Is idd niet heul lang. Quantum Break vond je ook puik toch?
volgens mij heb ik die gespeeld.. zo niet gaat ie op de lijstquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup QB kon ik zeker waarderen. Zou die ook iedereen aanraden die m nog niet gespeeld hebben
@:jimbo
@:blackst4r
Zit die toevallig op Gamepass brrruuhhh?quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup QB kon ik zeker waarderen. Zou die ook iedereen aanraden die m nog niet gespeeld hebben
@:jimbo
@:blackst4r
Jazeker.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:20 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Zit die toevallig op Gamepass brrruuhhh?
Er zit een assist mode in, kun je alles met 1 hit kills en onsterfelijkheid doorvliegen (wel zo de achievement voor de tweede Mr Tomassi boss fight gehaald, want wat was dat een onmogelijk gevecht).quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:44 schreef speknek het volgende:
Vond Control na een veelbelovend begin maar een beetje zzzzz. Verrotte difficulty spikes hielpen ook niet, maar ik raak ook wel erg gewend aan alle games op easy te spelen. Maarja dat was Roy sowieso al.
Dat klinkt wel heel overdrevenquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:51 schreef OMG het volgende:
[..]
Er zit een assist mode in, kun je alles met 1 hit kills en onsterfelijkheid doorvliegen (wel zo de achievement voor de tweede Mr Tomassi boss fight gehaald, want wat was dat een onmogelijk gevecht).
Het was voor mij één van de uniekere game-ervaringen van de afgelopen tijd, maar ben sowieso wel een beetje Remedy-geil. Ik vind hun shooter mechanics en game physics altijd grandioos, en het hele mysterieuze/omineuze element net als in Alan Wake/QB hou ik wel van. Al zou ik een non-paranormale (quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:44 schreef speknek het volgende:
Vond Control na een veelbelovend begin maar een beetje zzzzz. Verrotte difficulty spikes hielpen ook niet, maar ik raak ook wel erg gewend aan alle games op easy te spelen. Maarja dat was Roy sowieso al.
Ik heb hem voor die update ook uitgespeeld en vond sommige difficulty spikes ook niks, maar het leuke was dan weer dat je een groot deel van de boss fights niet eens hoefde te doen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:54 schreef speknek het volgende:
Ohja ik speelde het voordat ze die hadden toegevoegd en nu heb ik mijn PS4 weggedaan. Nouja wie weet of ik het ooit weer eens ga proberen.
Mjah, je weet niet wanneer die upgrade komt en hoe lang de game op GamePass staat. Dan vind ik het wel prima om de gewone versie te spelen. Zal op een SeX prima draaien met korte laadtijden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het was voor mij één van de uniekere game-ervaringen van de afgelopen tijd, maar ben sowieso wel een beetje Remedy-geil. Ik vind hun shooter mechanics en game physics altijd grandioos, en het hele mysterieuze/omineuze element net als in Alan Wake/QB hou ik wel van. Al zou ik een non-paranormale () setting van hun hand ook wel weer graag willen zien.
Met een paar weekjes hebben we voor Control als het goed is een next-gen patch, dan gaat er zeker nog ff een playthrough volgen en pak ik de uitbreidingen mee in glorieus 60fps@:Notorious_Roy dat is misschien nog wel een overweging waard om nog even te wachten
Oh die upgrade geldt niet eens voor de Game Pass-versie bedenk ik me, want dat is niet de ultimate edition. Het blijft complexe materie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, je weet niet wanneer die upgrade komt
Oh ja. Gewoon spelen dus.quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oh die upgrade geldt niet eens voor de Game Pass-versie bedenk ik me, want dat is niet de ultimate edition. Het blijft complexe materie.
Geen geld voor spielerij op dit moment.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.mediamarkt.nl(...)troller-1685541.html
@:vos
@:voss
@:vosss
Heb je er al één? Zo niet, sla dan nu je slag.
Tjongejonge, prioriteiten man. Heeft Bren geen zorgbonus gehad?quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen geld voor spielerij op dit moment.
Ps: maak mij ff 3000 euro over. Bedankt alvast
Ja ik ook maar ik moet van mezelf wachten op Perfect Dark, Avowed en/of Fable.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |