Ik ken alleen Spiderland van Slintquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Spiderland is zo'n fucking goed album he
Slint vind ik ook erg lastig om in te komen, maar its growing on mequote:Op dinsdag 29 december 2020 03:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb ergens de neiging om even een album (Music for 18 Musicians, of wellicht Slint - Spiderland) te gaan luisteren ipv T2K
quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Spiderland is zo'n fucking goed album he
Nou ja, DT is niet twee zinloze oorlogen gestart die ongelofelijk veel levens en middelen hebben gekost. Qua idiote uitspraken / media-optredens is de huidige president natuurlijk wel baas boven baasquote:
Die ja, die is zo ongelofelijk goedquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ken alleen Spiderland van Slint
quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:29 schreef RensAjacied het volgende:
Tot ziens. Tot nu toe de leukste en mooiste avond op het forum.
Sleep well, tot ergens overdagquote:
Laatst het nummer Goodmorning, Captain van Slint ontdekt. Wat een nummerquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ken alleen Spiderland van Slint
Denk dat het geen band is om live te willen zienquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Baal nog dat ik niet door had dat ze in NL optraden.
Trustequote:Op dinsdag 29 december 2020 03:29 schreef RensAjacied het volgende:
Dank.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Sleep well, tot ergens overdag
Yesss, dat heeft zeker 'wat'quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Laatst het nummer Goodmorning, Captain van Slint ontdekt. Wat een nummer
Het kostte mij ook een paar luister beurten, maar na een stuk of 5 en het lezen over de opnamesessie ervan klikte het behoorlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Slint vind ik ook erg lastig om in te komen, maar its growing on me
Cardiacs ken ik dan weer helemaal niks van, 0 scrobbles. Misschien eens ontdekken de komende jarenquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die ja, die is zo ongelofelijk goed
Dit jaar voor het eerst geluisterd, en snap niet hoe ik het zo lang niet heb kunnen horen.
Zelfde met het hele oeuvre van Cardiacs, dat had ik echt 10 jaar terug ofzo al moeten kennen
slaaplekker manquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:29 schreef RensAjacied het volgende:
Je moet eigenlijk het hele album luisteren, dan is dat nummer nog geweldiger.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Klein beetje. Ook zo'n artiest waar ik nog wel meer van mag gaan luisterenquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:29 schreef skysherrif het volgende:
Kennen jullie The Microphones? The Glow Pt. 2
Via de Snob toevallig?quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |