@El-Stinho, @datismijnmening en @Rellende_Rotscholier mogen van hetzelfde album ook deze cover wel even beluisteren, heel anders dan die van TN maar nog steeds bloedmooiquote:
En toch, als er iets in Nederland staat wat ik wil zien rij ik gewoon even heen en weer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tis jammer dat je zo'n pokke end hier vandaan woont, kom je elkaar toch moeilijker tegen met optredens enzo
Nee want dan ga ik de rest van het uur ook meepakken. Ik ken mijzelfquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
American Idiot meepakken. Komop
Niks mis mee!quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:20 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige week dagenlang klassieke muziek geluisterd.
M'n overduidelijke #1 in de Franstalige muziekwereldquote:
Ik ben iets minder mobiel / bereid om lang te reizenquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En toch, als er iets in Nederland staat wat ik wil zien rij ik gewoon even heen en weer.
Chicago is wel een nummer dat als de massa het zou herkennen makkelijk in de Top2000 zou kunnen komenquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Chicago. Al is dat een beetje afgezaagd misschien tegenwoordig.
No Shade in the Shadow of the Cross is dan weer mijn favoriete nummer van Carrie & Lowell.
Sleep wellquote:
Gaat op de lijst.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wel eens Music for 18 Musicians van Steve Reich geluisterd?
Briljante shit, en met jouw achtergrond denk ik wel dat je het fucking vet zal vinden
Ben voor de start van de Top altijd bezig met jaarlijstjes afronden eigenlijk (lol).quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:20 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige week dagenlang klassieke muziek geluisterd.
Zeker! Zou ook niet misstaan in het event waar we nu naar luisteren. Ooit nog voor gelobbyd door NRC, maar helaas haalde ie t niet. The Smiths toen wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Chicago blijft ook legendarisch idd
Dat weet ik wel zeker ja. Zeer radiovriendelijk eigenlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Chicago is wel een nummer dat als de massa het zou herkennen makkelijk in de Top2000 zou kunnen komen
Moderne 'klassieke' muziek die echt zo gruwelijk goed is.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
M'n overduidelijke #1 in de Franstalige muziekwereld
Anders hadden we mss nu geen Smiths in de lijst gehadquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zeker! Zou ook niet misstaan in het event waar we nu naar luisteren. Ooit nog voor gelobbyd door NRC, maar helaas haalde ie t niet. The Smiths toen wel.
quote:
quote:
Later vriend.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:24 schreef El-Stinho het volgende:
Zo, ik ga richting bed en zie wel wanneer ik wakker word. Kom Terug is een stemplaat, maar je gaat er niet dood aan want je kan het altijd nog op Spotify luisteren haha.
Doei.
Maar. Dat. Is. Niet. Echt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:24 schreef El-Stinho het volgende:
Zo, ik ga richting bed en zie wel wanneer ik wakker word. Kom Terug is een stemplaat, maar je gaat er niet dood aan want je kan het altijd nog op Spotify luisteren haha.
Doei.
slaaplekker stijnquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:24 schreef El-Stinho het volgende:
Doei.
Slaapsequote:Op dinsdag 29 december 2020 03:24 schreef El-Stinho het volgende:
Doei.
Sleep wellquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:24 schreef El-Stinho het volgende:
Doei.
dat weet ik nog zo net nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:27 schreef Gretzl het volgende:
Eerlijk is eerlijk, GW Bush was waarschijnlijk een nóg grotere idioot dan D Trump
Van de singles ga ik eerst voor Good Riddance, dan Holiday en Boulevard of Broken Dreams en daarna komt de rest pas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |