Tis jammer dat je zo'n pokke end hier vandaan woont, kom je elkaar toch moeilijker tegen met optredens enzoquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, vind de t-shirts ook erg vet. Maar die pas kopen als ik ze live heb gezien.
[ afbeelding ]
Bedankt voor je tip. Bleef eigenlijk hangen omdat jij dit zo goed vond. Gelijk toegevoegd aan mijn spotify list.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is muziek waarvoor ik het doe. Lang, opbouwend, verzinken, genieten.
Ze is van country naar pop gegaan inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, gelukkig beginnen nu steeds meer mensen dat in te zien. Aantal vrienden konden t/m 2019 vrij weinig met haar muziek (te poppy ofzo), maar zijn nu compleet om. Voor mij is ze altijd wel dezelfde gebleven (qua songwriting), maar qua genres en productie weet ze perfect te variëren
Het scheelt enorm dat ze nummer als deze wel volledig draaien.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Het hemelse Thinking Of A Place
Chicagoquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Er staat bv. geen nummer van John Wayne Gacy Jr. proporties op Carrie & Lowell al komt Should Have Known Better wel een beetje in de buurt
Een zeer mooi voornemen!quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:18 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was goddelijk en gaat noooit meer uit mijn stemlijst
Ah dat snap ik wel jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voor mij wel ja. Maar ik zag hem in het jaar dat Carrie & Lowell uitkwam (2015) voor het eerst live en dat was magisch en enorm emotioneel. Voor 2015 kende ik Illinoise ook al wel redelijk, maar van dat album vond ik vooral een handvol nummers er bovenuit springen. C&L is als geheel goud.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig jaar toch een partij gifjes van geplaatst in T2K reeks
Echoes staat op 1 in mijn formulier. Standaard. Klinkt idioot maar dat past met allerlei fasen precies in mijn wandeling van huis via een sprinter naar een trein op Leiden CS.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij hebt toevallg niet iets met het nummer echoes?![]()
Chicago blijft ook legendarisch iddquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Chicago. Al is dat een beetje afgezaagd misschien tegenwoordig.
No Shade in the Shadow of the Cross is dan weer mijn favoriete nummer van Carrie & Lowell.
Voor mij is dat waspsquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Er staat bv. geen nummer van John Wayne Gacy Jr. proporties op Carrie & Lowell al komt Should Have Known Better wel een beetje in de buurt
C½ur de Piratequote:
Ja denk dat mijn lijstje van de afgelopen 10 jaar ook niet bepaald representatief is voor wat ik allemaal luisterquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:19 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, naast stonerrock aanverwante genres. Luister ik ook metal/rock en aanverwante, af en toe een edm/house/techno-nummer, blues, jazz/wereld, psychedelic rock, progrock, hiphop/rap...
Heel wat eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Wel eens Music for 18 Musicians van Steve Reich geluisterd?quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:20 schreef Dagoduck het volgende:
Vorige week dagenlang klassieke muziek geluisterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |