Ik heb die 'Helderse' band gevondenquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:59 schreef Dagoduck het volgende:
"Keiz, uhm, baby, jij bent me lady
Damsko, maar door jou ben ik Den Helder crazy,
Crazy, baby maakt me gek,
Wat ik doe vindt ze dope, een poppetje is me crack."
Teksten hoor.
Bandje heet dus Helder, what's in a namequote:Op dinsdag 29 december 2020 03:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ben even met mijn Den Helder-hobby bezig. Bijna alle nummers waar Den Helder in voorkomt gaat het om "Den Helder tot Maastricht" of "Den Helder tot Den Briel" ofzo. Niets echt inhoudelijk. Wat een armoe.
En dit is zeker waar!quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wat dat betreft is het tegelijkertijd super vet en super jammer dat er zo achterlijk veel goede muziek gemaakt wordt
Je krijgt het alleen gewoon niet allemaal geluisterd
Denk niet dat de naam ook maar iets met Den Helder te maken heeftquote:Op dinsdag 29 december 2020 04:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bandje heet dus Helder, what's in a nameMaar geen roots in de marinestad. De zangeres is geboren in Castricum en is later naar Haarlem verhuisd.
Nederlandstalige pop, weet niet of ik je er blij mee kan maken. Maar hey, jouw stad wordt wel vertegenwoordigd in de bandnaam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakkende titel die zo van je tong afroltWeet niet of dit per definite mn favoriet is van hun verder, het is meer hun muziek in het algemeen die ik vet vind denk ik
I am not lost, it's just I've no idea where I am
Maar je hebt wel gestemd/geluisterd voor De Witte Trui / MuMeLadder? Als je je username zegt gaat er waarschijnlijk wel een Lichtje branden hoorquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Whaha Fout Ventje als generieke guilty pleasureBen niet zo heel actief op MM hoor
Nee, vermoed het ook niet. Maar toen het gesprek hier een paar dagen geleden startte over de muzikaliteit van Den Helder was dit het enige wat ik had onthouden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 04:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk niet dat de naam ook maar iets met Den Helder te maken heeft
Lekker mal.quote:
Das zo'n Belgische chick tochquote:Op dinsdag 29 december 2020 04:06 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LEKKER DIER VAN PLEZIER!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Naja, weet nog wel wat artiesten uit Den Helder.quote:Op dinsdag 29 december 2020 04:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, vermoed het ook niet. Maar toen het gesprek hier een paar dagen geleden startte over de muzikaliteit van Den Helder was dit het enige wat ik had onthouden.
Nochtans hoor ik liever dit dan Van Dik Hout
Jup. Kindsterretje begin jaren 90quote:Op dinsdag 29 december 2020 04:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Das zo'n Belgische chick toch
quote:Op dinsdag 29 december 2020 04:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat een rotsteward blijft het
Keek vroeger wel eens Belgische tv (Het Swingpaleisquote:Op dinsdag 29 december 2020 04:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup. Kindsterretje begin jaren 90Isabelle A is de naam
Koert is de Gerard Ekdom van de voetbalcommentators/analistenquote:
WAT EEN ROTSTEWARD!!quote:Op dinsdag 29 december 2020 04:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat een rotsteward blijft het
Hoe oud ben jij eigenlijk? Generatie @Scorpion_17 / mij, of wat jonger?quote:Op dinsdag 29 december 2020 04:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Keek vroeger wel eens Belgische tv (Het Swingpaleis) en daar dook zij wel eens op ja
Toch heb ik liever Koert dan Marcel bij darts. Die laatste heeft irritante trekjes. Koert is af en toe gewoon kapot grappigquote:Op dinsdag 29 december 2020 04:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Koert is de Gerard Ekdom van de voetbalcommentators/analisten
Generatie @Scorpion_17 / jou idd. Iets ouder wel, want 33quote:Op dinsdag 29 december 2020 04:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
WAT EEN ROTSTEWARD!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Generatie @:scorpion_17 / mij, of wat jonger?
Liever deze Stellaquote:
Marcel Maijer ben ik ook niet zo'n fan van neequote:Op dinsdag 29 december 2020 04:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toch heb ik liever Koert dan Marcel bij darts. Die laatste heeft irritante trekjes. Koert is af en toe gewoon kapot grappig
Als je maar op tijd terug bent voor Cohen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 04:13 schreef Gretzl het volgende:
Ik luister nog even iets van de ochtend terug in de Kane-tijd, sorrynotsorry
Het is je vergeven. Ik zit immers ook gewoon lekker kippenvel te krijgen met Slintquote:Op dinsdag 29 december 2020 04:13 schreef Gretzl het volgende:
Ik luister nog even iets van de ochtend terug in de Kane-tijd, sorrynotsorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |