Lekker mal.quote:
Das zo'n Belgische chick tochquote:Op dinsdag 29 december 2020 04:06 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LEKKER DIER VAN PLEZIER!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Naja, weet nog wel wat artiesten uit Den Helder.quote:Op dinsdag 29 december 2020 04:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, vermoed het ook niet. Maar toen het gesprek hier een paar dagen geleden startte over de muzikaliteit van Den Helder was dit het enige wat ik had onthouden.
Nochtans hoor ik liever dit dan Van Dik Hout
Jup. Kindsterretje begin jaren 90quote:Op dinsdag 29 december 2020 04:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Das zo'n Belgische chick toch
quote:Op dinsdag 29 december 2020 04:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat een rotsteward blijft het
Keek vroeger wel eens Belgische tv (Het Swingpaleisquote:Op dinsdag 29 december 2020 04:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jup. Kindsterretje begin jaren 90Isabelle A is de naam
Koert is de Gerard Ekdom van de voetbalcommentators/analistenquote:
WAT EEN ROTSTEWARD!!quote:Op dinsdag 29 december 2020 04:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wat een rotsteward blijft het
Hoe oud ben jij eigenlijk? Generatie @Scorpion_17 / mij, of wat jonger?quote:Op dinsdag 29 december 2020 04:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Keek vroeger wel eens Belgische tv (Het Swingpaleis) en daar dook zij wel eens op ja
Toch heb ik liever Koert dan Marcel bij darts. Die laatste heeft irritante trekjes. Koert is af en toe gewoon kapot grappigquote:Op dinsdag 29 december 2020 04:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Koert is de Gerard Ekdom van de voetbalcommentators/analisten
Generatie @Scorpion_17 / jou idd. Iets ouder wel, want 33quote:Op dinsdag 29 december 2020 04:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
WAT EEN ROTSTEWARD!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Generatie @:scorpion_17 / mij, of wat jonger?
Liever deze Stellaquote:
Marcel Maijer ben ik ook niet zo'n fan van neequote:Op dinsdag 29 december 2020 04:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toch heb ik liever Koert dan Marcel bij darts. Die laatste heeft irritante trekjes. Koert is af en toe gewoon kapot grappig
Als je maar op tijd terug bent voor Cohen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 04:13 schreef Gretzl het volgende:
Ik luister nog even iets van de ochtend terug in de Kane-tijd, sorrynotsorry
Het is je vergeven. Ik zit immers ook gewoon lekker kippenvel te krijgen met Slintquote:Op dinsdag 29 december 2020 04:13 schreef Gretzl het volgende:
Ik luister nog even iets van de ochtend terug in de Kane-tijd, sorrynotsorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |