Doeg!quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. Ik moet morgenmiddag nog even invallen op mijn werk i.v.m. bezettingsproblemen. Gelukkig kan dat vanuit huis.
Tot morgen
Ik vind het iets te over de top af en toe.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja? ik vind dat best een leuk duo
Jaa...dat was stom.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wouter v.d. Goes viel wel op toen hij verkondigde dat was gebleken dat The Bee Gees hun zangkunsten een 6,4 ofzo geven, terwijl dat dus over de stemmers op die Bee Gees plaat ging
ik vind Frank altijd lekker chaotisch op een fijne manierquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het iets te over de top af en toe.
Trustenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. Ik moet morgenmiddag nog even invallen op mijn werk i.v.m. bezettingsproblemen. Gelukkig kan dat vanuit huis.
Tot morgen
Dat zou best een goed idee zijn, maar liever een maximum van tien dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik ben al jaren voor een maximum van het aantal nummers per band, 5 of zo. Dan zijn we bijvoorbeeld ook van al die copy-paste Coldplay zooi af.
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:11 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik ben al jaren voor een maximum van het aantal nummers per band, 5 of zo. Dan zijn we bijvoorbeeld ook van al die copy-paste Coldplay zooi af.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:10 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgen
Denk dat 10 nog steeds te veel isquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat zou best een goed idee zijn, maar liever een maximum van tien dan?
Niet dat het ooit gaat gebeuren trouwens.
nee, deze. of evt. Could have liedquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:12 schreef RensAjacied het volgende:
Nou nou nou beste nummer?
Under the bridge, Otherside, Snow zijn al beter, noem ik er zo 3 op.
Pinkpop 2021 voor mijquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Rock Werchter 2021 RHCP genot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |