Bart is toch ook de bedenker van die legendarische openingsmashups? Dan ben je wat mij betreft al afquote:
Wat fijn dat het qua gezondheid nu een stuk beter gaat.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Had zelf wat gezondheidsklachten sinds eind 2019. Gelukkig zijn die nu opgelost, want door al die klachten kreeg ik het ook druk in mijn hoofd. Het helpt niet als je belachelijk perfectionistisch bent, maar ook belachelijk vermoeid
Na ruim een jaar aankloten kwamen ik er zelf achter dat het slaap-apneu moest zijn en dat was inderdaad zo. Daardoor ook weer meer lol op werk en kan ik meer tijd/energie in mijn gezin steken waardoor je ook weer meer energie krijgt
En ik wil ook op vakantieeeeeeee. Vorige vakantie was september 2019 en dan nog een weekendje London in oktober. Daarna niks meer
Hebben een road trip staan voor maart, maar de kans dat dat doorgaat is ook heel kleinBaal daar echt flink van, maar aan de andere kant denk ik ook "als dat het enige is wat tegenvalt na zo'n jaar dan moet ik niet zeuren".
jammer dat we dat gemist hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb veel respect voor hem dat hij met zijn palmares zich niet te goed voelt voor de graveyard shift.
Ik heb hem een half uurtje gezien nadat ik ging dansen op Club Tropicana. Maar toen was ik behoorlijk dronken.
Ja Anthony is wel over zijn datum heenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
John God.
Anthony kiedis kan live echt niet meer. Lijkt wel 24/7 buiten adem.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bart is toch ook de bedenker van die legendarische openingsmashups? Dan ben je wat mij betreft al af
Vast de Neil Young albums o.a.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb wat albums een score gegeven. Klaar.
Ik schakel in na Gijs en voor Ruud. Vind ze allebei net niets.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen ze Queen niet gewoon volledig schrappen uit de lijst?
Elke DJ die doet alsof het zijn dagelijkse show is, is redelijk vermoeiend.quote:
Wat is er mis met Queen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
Yup.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vast de Neil Young albums o.a.
Neequote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
Oei, dat lijkt me zo kut!quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef Evenstar het volgende:
Oh en qua kut moment .... voor het eerst inbraak meegemaakt, dat was echt een kut gevoel.
Saai popbandje.quote:
Die video op de grachten in Amsterdam blijft het beste eigenlijk haha.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja Anthony is wel over zijn datum heen
Annemieke, Paul, JWquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De beste dj's zijn de dj's die totaal niet opvallen.
Ow dat is vreselijk inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef Evenstar het volgende:
Oh en qua kut moment .... voor het eerst inbraak meegemaakt, dat was echt een kut gevoel.
Heb bah.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef Evenstar het volgende:
Dat lijkt me echt zo verschrikkelijk hequote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef Evenstar het volgende:
Wouter van der Goes.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De beste dj's zijn de dj's die totaal niet opvallen.
Ook weer waarquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:09 schreef Dagoduck het volgende:
Zolang Opeth er niet in staat mag ik dat gewoon zeggen.
Sowieso de Blood Sugar Sex Magik periodequote:Op dinsdag 29 december 2020 02:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die video op de grachten in Amsterdam blijft het beste eigenlijk haha.
Artiestenladders zijn vaak wel genotquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yup.
Was laatst nog een competitie over Neil Young. Maar had er geen tijd voor.
Bij Annemieke heb ik nooit in de gaten dat ze er überhaupt is.quote:
Dat kan ik me voorstellen, wij hebben sinds we hier wonen (4 jaar) een alarm genomen omdat we met gedeeltelijk platte daken vrij gemakkelijk doelwit zijn, maar dat slaapt echt heel fijn en rustig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef Evenstar het volgende:
Vind hem alleen vervelend als hij samen is met Frank van 't Hof door het jaar heen.quote:
Onnodig kwetsend en stigmatiserend inderdaad!!!11!!!quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef TheVulture het volgende:
Fat Bottomed Girls... is dit nog niet weggecancelcultured?
Tot morgenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. Ik moet morgenmiddag nog even invallen op mijn werk i.v.m. bezettingsproblemen. Gelukkig kan dat vanuit huis.
Tot morgen
ja? ik vind dat best een leuk duoquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vind hem alleen vervelend als hij samen is met Frank van 't Hof door het jaar heen.
En een fantastische stem met waanzinnig bereik.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De zanger heeft grote voortanden
Truste Diaanquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed. Ik moet morgenmiddag nog even invallen op mijn werk i.v.m. bezettingsproblemen. Gelukkig kan dat vanuit huis.
Tot morgen
Ik ben al jaren voor een maximum van het aantal nummers per band, 5 of zo. Dan zijn we bijvoorbeeld ook van al die copy-paste Coldplay zooi af.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:10 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:10 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |