Live is het inderdaad niet best meerquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben een groot RHCP fan maar ik vind hun live optredens de laatste 10 jaar niet zo tof, jammer is dat.
Heb wel 3 RHCP stemplaten waarvan 2 de lijst gehaald hebben. Otherside vind ik in zijn soort echt één van de beste nummers ooit.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Klasse maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Whaha Fout Ventje als generieke guilty pleasurequote:Op dinsdag 29 december 2020 02:03 schreef Gretzl het volgende:
@:Gale_Boetticher jij bent ook actief op MuMe toch? Waarschijnlijk ken ik je wel onder je username daar, maar ik kom er maar niet op(er zijn daar meer users die fan zijn van Fout Ventje
![]()
)
Dit is Coldplay en co.quote:
Nou als het zo moet til morgen zelf mijn asociaal grote bed en koelkast zelf wel op en ga ik alvast daar liggenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hebben wel schimmelvormingMisschien toch meer ventileren.
Hoge luchtvochtigheid is wel goed voor de plantjes
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Mooie ontwikkelingen op mijn werk, zoals gezegd
Samen met peaceman quizen gemaakt en gedeeld met vrienden en daardoor meer contact gehad dan andere jaren
Twan 18 jaar geworden + geslaagd voor HAVO + rijbewijs
Lennon heeft meer zelfvertrouwen en gaat lekker
En we zijn op vakantie naar Gran Canaria geweest
Gelukkig is John Frusciante er weerquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben een groot RHCP fan maar ik vind hun live optredens de laatste 10 jaar niet zo tof, jammer is dat.
Heb wel 3 RHCP stemplaten waarvan 2 de lijst gehaald hebben. Otherside vind ik in zijn soort echt één van de beste nummers ooit.
ja en hij schijnt het leuk te doen. nou is het overtreffen van Gijs, Bart en Ruud geen grootse prestatie maar toch...quote:
Wiet plantage?quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hebben wel schimmelvormingMisschien toch meer ventileren.
Hoge luchtvochtigheid is wel goed voor de plantjes
Ik heb ook een account. Maar daar is alles wel mee gezegd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:03 schreef Gretzl het volgende:
@:Gale_Boetticher jij bent ook actief op MuMe toch? Waarschijnlijk ken ik je wel onder je username daar, maar ik kom er maar niet op(er zijn daar meer users die fan zijn van Fout Ventje
![]()
)
Bart is best wel ok, vind ik.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja en hij schijnt het leuk te doen. nou is het overtreffen van Gijs, Bart en Ruud geen grootse prestatie maar toch...
Hij wil iets teveel laten zien dat hij veel weet, maar zo storend is het niet nee.quote:
Ja, tijd voor legalisatie.quote:
Niet mee gestemd voor de Witte Trui dus?quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ook een account. Maar daar is alles wel mee gezegd.
Gijs en Ruud zijn wel kut.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij wil iets teveel laten zien dat hij veel weet, maar zo storend is het niet nee.
Ik heb veel respect voor hem dat hij met zijn palmares zich niet te goed voelt voor de graveyard shift.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar lees ik best positieve verhalen over
John God.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:05 schreef ok01 het volgende:
[..]
Gelukkig is John Frusciante er weer![]()
Otherside is fantastisch inderdaad, mijn persoonlijke favoriet is I could have lied denk ik
Afterlife heb ik denk ik 2/3 keer geprobeerd maar daar ben ik de hoop al volledig bij verloren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet al een paar jaar standaard 3 Arcade Fires op mijn stemlijst (Everything Now, Rebellion (Lies) en Reflektor) maar ik weet niet wat er moet gebeuren om die laatste twee in de lijst te krijgen
dit is ook de tijd dat we de kleine momenten moeten koesteren, zoals wij met de quizzen doen met vrienden. dat is leuk om te maken en altijd gezellig. dat hadden we nooit gedaan zonder corona.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Had zelf wat gezondheidsklachten sinds eind 2019. Gelukkig zijn die nu opgelost, want door al die klachten kreeg ik het ook druk in mijn hoofd. Het helpt niet als je belachelijk perfectionistisch bent, maar ook belachelijk vermoeid
Na ruim een jaar aankloten kwamen ik er zelf achter dat het slaap-apneu moest zijn en dat was inderdaad zo. Daardoor ook weer meer lol op werk en kan ik meer tijd/energie in mijn gezin steken waardoor je ook weer meer energie krijgt
En ik wil ook op vakantieeeeeeee. Vorige vakantie was september 2019 en dan nog een weekendje London in oktober. Daarna niks meer
Hebben een road trip staan voor maart, maar de kans dat dat doorgaat is ook heel kleinBaal daar echt flink van, maar aan de andere kant denk ik ook "als dat het enige is wat tegenvalt na zo'n jaar dan moet ik niet zeuren".
Ik heb wat albums een score gegeven. Klaar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Niet mee gestemd voor de Witte Trui dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |