Woonde ik maar in een vuurtorenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar jij woont dan ook in een vuurtoren.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die panfluit is een misdaad tegen de menselijkheid.
En dat haalt dan wel de lijst, terwijl we al jaren vergeefs op zoek zijn naar Rebellion (Lies).quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Teveel van hetzelfde ook. Ik vind dat op zich niet erg maar het LALALALALALALA en het geluid is me te makkelijk gemaakt.
Ik heb werk gevonden na lang zoeken, voel me mentaal eigenlijk beter dan ooit omdat ik stuk minder stress heb.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:56 schreef PippenScottie het volgende:
Het goede nieuws dan...
nieuwe baan in maart (collega's nog nooit fysiek ontmoet), maar ik verdien nu flink extra.
hypotheek aangepast. In 2040 is alles afgelost en kan ik met pensioen.
Pippies gaan supergoed. Vriendjes, gaat goed op school, blije meisjes.
Jullie?
Een van de leukere nieuwe Coldplaysquote:
Volgens mijn heb ik mijn plasje ervoor gedaan dus even kijken brbquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dat haalt dan wel de lijst, terwijl we al jaren vergeefs op zoek zijn naar Rebellion (Lies).
Denk dat je die wel gaat kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
774 Tinseltown In The Rain The Blue Nile
Nog geen seconde Giel meegemaakt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:03 schreef DW457 het volgende:
Ben btw wel blij dat ze Giel Beelenver weg in de nacht hebben verstopt.
daar lees ik best positieve verhalen overquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:03 schreef DW457 het volgende:
Wij hebben wel schimmelvormingquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit is gewoon verrotte kozijnen ellendenog tot zondag, ik kan dit.
Die heb ik ook nog niet meegemaaktquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:03 schreef DW457 het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog geen seconde Giel meegemaakt.
WÁÁÁÁT?!quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Komende uur kunnen we ons weer verwonderen dat Arcade Fire maar 1x in de T2000 staat
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dat haalt dan wel de lijst, terwijl we al jaren vergeefs op zoek zijn naar Rebellion (Lies).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Wat een gemis hé!quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:03 schreef DW457 het volgende:
echt? en met dit nummer?quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Komende uur kunnen we ons weer verwonderen dat Arcade Fire maar 1x in de T2000 staat
Komt ie opdagen dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar lees ik best positieve verhalen over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |