quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:17 schreef ok01 het volgende:
Ik ga met dit nummer afsluiten![]()
Dank voor een gezellige en ontroerende nacht, jullie zijn legendarisch
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:16 schreef DW457 het volgende:
Ja, voor mij is t ook mooi geweest. Ik ga ook lekker dutten. Dames en heren, ik vond dit leuk, fijn en gezellig. Dank jullie wel allemaal
Ach, 2021 wordt voor iedereen beter. Ook als je weer de datingmarkt op wiltquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Had dit jaar voor het eerst in heel lang zoiets van: misschien moet ik eens wat meer moeite gaan doen om te daten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens weer een half jaar gewacht waarna ik steeds meer druk begon te voelen om toch maar weer mijn kans te wagen. Maar februari voelde nog te vroeg, dus ik liet het gaan....
En toen kwam Corona. De pandemie maakte onze band hechter, maar fysieke intimiteit zat er niet neer in. Ik kon het relativeren, want was niet bang dat ze opeens in coronatijd met anderen zou gaan daten. Ik zag haar nog wel geregeld, op veilige afstand. Maar een paar weken terug kwam ik er onverwachts en op een vrij lullige manier achter dat ze tijdens de eerste lockdown een ander knuffelcontact heeft gevonden![]()
![]()
Jammer welvooral omdat ik het pas zo laat hoorde
M'n 'droomvrouw' waar ik - mede door corona-omstandigheden - al een tijdje achteraan hobbel blijkt sinds de eerste lockdown een ander (knuffelcontact) te hebben en ik kwam er deze week op een vrij lullige cq. pijnlijke manier (veel te laat) achter 😭Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
i disagreequote:Op dinsdag 29 december 2020 02:19 schreef houdjemond het volgende:
Dat was niet de beste RHCP *wijst naar eigen titel*
Genomen. Fles is wel redelijk opgewarmd na 2 uur.quote:
Koop zo'n deurhaakquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik had laatst dat ik naar de wc ging, woon op de beneden verdieping van een gedeeld huis.
Stond de voordeur open, ik schrok me helemaal de tyfus.
Maar toen ging ik nadenken, ik was nog wakker, dus ik zou het gehoord hebben als het een inbreker was.
Daarnaast weet ik dat onze voordeur niet altijd helemaal lekker in het slot valt, en wist dat er iemand laat thuis was gekomen.
Waarschijnlijk is ie open gegaan omdat ie niet lekker in het slot zat, en de tocht bij het opengaan van mijn kamer deur heeft er denk ik voor gezorgd dat ie weer open ging
Volgende dag maar even gezegd in de groepschat dat ze die deur echt goed moeten dichtdrukken
Ik moet echt zsm verhuizen, maar de markt is zo gigakut nu
Daoi Freyr met Think About Thingsquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:19 schreef RensAjacied het volgende:
Foo Fighters - Everlong heb ik volgens Spotify dit jaar het meest geluisterd. Welk nummer stond bij jullie op 1?
Sleep wellquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:16 schreef DW457 het volgende:
Ja, voor mij is t ook mooi geweest. Ik ga ook lekker dutten. Dames en heren, ik vond dit leuk, fijn en gezellig. Dank jullie wel allemaal
Sleep wellquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:17 schreef ok01 het volgende:
Ik ga met dit nummer afsluiten![]()
Dank voor een gezellige en ontroerende nacht, jullie zijn legendarisch
https://www.last.fm/user/(...)01-01&rangetype=yearquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:19 schreef RensAjacied het volgende:
Foo Fighters - Everlong heb ik volgens Spotify dit jaar het meest geluisterd. Welk nummer stond bij jullie op 1?
Probleem is dat het een gedeelde voordeur is, dus dat zou niet kunnenquote:
Ik luister via eigen collectie. En eigenlijk alleen volledige albums. Maar als ik moet gokken de albums Still Life of Blackwater Park van Opeth.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:19 schreef RensAjacied het volgende:
De Paradequote:Op dinsdag 29 december 2020 02:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.last.fm/user/(...)01-01&rangetype=year
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ach, 2021 wordt voor iedereen beter. Ook als je weer de datingmarkt op wilt![]()
Ik heb +2 jaar achter dezelfde dame aangehobbeldOp het moment ik haar beter leerde kennen (2018) zat ze in vorige, niet al te beste relatie. Toen ging het vorig jaar stuk en was ik ondertussen een goede vriend geworden. Wat maanden gewacht zodat ze genoeg tijd had om haar ex te vergeten. Maar toen ik weer interesse begon te tonen kwam het voor haar nog steeds te vroeg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens weer een half jaar gewacht waarna ik steeds meer druk begon te voelen om toch maar weer mijn kans te wagen. Maar februari voelde nog te vroeg, dus ik liet het gaan....
En toen kwam Corona. De pandemie maakte onze band hechter, maar fysieke intimiteit zat er niet neer in. Ik kon het relativeren, want was niet bang dat ze opeens in coronatijd met anderen zou gaan daten. Ik zag haar nog wel geregeld, op veilige afstand. Maar een paar weken terug kwam ik er onverwachts en op een vrij lullige manier achter dat ze tijdens de eerste lockdown een ander knuffelcontact heeft gevonden![]()
![]()
M'n 'droomvrouw' waar ik - mede door corona-omstandigheden - al een tijdje achteraan hobbel blijkt sinds de eerste lockdown een ander (knuffelcontact) te hebben en ik kwam er deze week op een vrij lullige cq. pijnlijke manier (veel te laat) achter 😭
Ik weet even niet zo goed wat ik hier op moet zeggen, wat kut zeg...I am not lost, it's just I've no idea where I am
Dat kloptquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Prima nummer zo, geloof dat het Kopiko was die zei dat ik dit wel kon waarderen
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ach, 2021 wordt voor iedereen beter. Ook als je weer de datingmarkt op wilt![]()
Ik heb +2 jaar achter dezelfde dame aangehobbeldOp het moment ik haar beter leerde kennen (2018) zat ze in vorige, niet al te beste relatie. Toen ging het vorig jaar stuk en was ik ondertussen een goede vriend geworden. Wat maanden gewacht zodat ze genoeg tijd had om haar ex te vergeten. Maar toen ik weer interesse begon te tonen kwam het voor haar nog steeds te vroeg..
ik weet niet hoe oud je bent, maar je ontmoet op een bepaald moment een vrouw in je leven die het gewoon is. Nee, ze is niet perfect, maar wel precies diegene die het beste bij jou past. In mijn geval is dat @Diaan73SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens weer een half jaar gewacht waarna ik steeds meer druk begon te voelen om toch maar weer mijn kans te wagen. Maar februari voelde nog te vroeg, dus ik liet het gaan....
![]()
M'n 'droomvrouw' waar ik - mede door corona-omstandigheden - al een tijdje achteraan hobbel blijkt sinds de eerste lockdown een ander (knuffelcontact) te hebben en ik kwam er deze week op een vrij lullige cq. pijnlijke manier (veel te laat) achter 😭I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:19 schreef RensAjacied het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |