Stasse mis ik wel ja. Maar ja, mag niet van de dokterquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar echt trouw luisteren doe ik alleen naar JW in de ochtend. Meestal de egotipjes van Rob even meepakken tussen 14 en 16. En ik zou best naar Stasse willen luisteren maar 8-10 in de avond komt me niet uit.
The getawayquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:15 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken dit eigenlijk helemaal niet. Welk album is dit van?
The Getawayquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:15 schreef PippenScottie het volgende:
Dat vond ik juist een geweldige actie.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh nee die was ook echt vreselijk... die drukte er ook teveel zijn stempel op... Je kunt Borsato helemaal gierend kut vinden maar 'm wegdraaien omdat het je smaak niet is kun je niet maken tov stemmend publiek...
The Getaway, geweldig album!quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:15 schreef PippenScottie het volgende:
Rob is gewoon een goeie.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vond ik juist een geweldige actie.
Past ook wel bij hem. Als iemand anders het zou doen had ik er ook schande van gesproken.
Dank, dat zit in mijn tien-jaar-niks-meegekregen-van-muziek-hiaat.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:16 schreef DW457 het volgende:
Ja, voor mij is t ook mooi geweest. Ik ga ook lekker dutten. Dames en heren, ik vond dit leuk, fijn en gezellig. Dank jullie wel allemaal
Slaapsequote:
het was een mooie nacht zo. misschien niet allemaal vrolijk, maar wel enorm puur. Met dank aan Pippen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:16 schreef DW457 het volgende:
Ja, voor mij is t ook mooi geweest. Ik ga ook lekker dutten. Dames en heren, ik vond dit leuk, fijn en gezellig. Dank jullie wel allemaal
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:16 schreef DW457 het volgende:
Heeft een uitstekend oog voor nieuwe muziek. Altijd dankbaar voor.quote:
Nee, kan je gewoon niet maken in zo'n lijst. Ik vind Stenders normale programma prima, maar aan zo'n lijst moet je je gewoon aanpassen aan de voorkeur van de stemmers.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vond ik juist een geweldige actie.
Past ook wel bij hem. Als iemand anders het zou doen had ik er ook schande van gesproken.
Dit!quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
het was een mooie nacht zo. misschien niet allemaal vrolijk, maar wel enorm puur. Met dank aan Pippen.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:17 schreef ok01 het volgende:
Ik ga met dit nummer afsluiten![]()
Dank voor een gezellige en ontroerende nacht, jullie zijn legendarisch
Shotje!quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:17 schreef ok01 het volgende:
Ja ik ben altijd al panisch geweest over inbraken. Meerdere keren met een pijl en boog naar beneden gegaan omdat ik iets hoordequote:Op dinsdag 29 december 2020 02:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb nu 3 camera's, sensoren op alle ramen en deuren en een alarmsysteemOok alle sloten vervangen voor hoogste keurmerk.
Zij hadden cilinder gewoon kapot getrokken, terwijl wij thuiswaren. Werd wakker door een rookmelder die begon te piepen, omdat de batterijen leeg waren (je verzin het niet!). Liep naar beneden om een krukje te pakken en zag toen voordeur open staan, bizar gevoel dat ....
Er was niks weg, dus geen idee wat er precies is gebeurd, maar of de piep van de rookmelder of de katten hebben ze afgeschrikt denk ik.
Wat mij het meeste deed was dat de deur van de slaapkamer van ons dochtertje open stond. Geen idee of ze daar zijn geweest of dat het is opengewaaid, omdat de voordeur open stond.
Hebben er voor gekozen om dat tweede maar voor waar aan te nemen.
Duurde even paar dagen voordat ik rustig in mijn hoofd was, maar alarmsysteem etc. heeft wel geholpen. Boeide mij even echt niet hoeveel alles ging kosten, gewoon alles besteldKreeg net rond die tijd zorgbonus, dus die werd meteen goed besteed
Trusten, jij bent ook legendarischquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:17 schreef ok01 het volgende:
Ik had laatst dat ik naar de wc ging, woon op de beneden verdieping van een gedeeld huis.quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb nu 3 camera's, sensoren op alle ramen en deuren en een alarmsysteemOok alle sloten vervangen voor hoogste keurmerk.
Zij hadden cilinder gewoon kapot getrokken, terwijl wij thuiswaren. Werd wakker door een rookmelder die begon te piepen, omdat de batterijen leeg waren (je verzin het niet!). Liep naar beneden om een krukje te pakken en zag toen voordeur open staan, bizar gevoel dat ....
Er was niks weg, dus geen idee wat er precies is gebeurd, maar of de piep van de rookmelder of de katten hebben ze afgeschrikt denk ik.
Wat mij het meeste deed was dat de deur van de slaapkamer van ons dochtertje open stond. Geen idee of ze daar zijn geweest of dat het is opengewaaid, omdat de voordeur open stond.
Hebben er voor gekozen om dat tweede maar voor waar aan te nemen.
Duurde even paar dagen voordat ik rustig in mijn hoofd was, maar alarmsysteem etc. heeft wel geholpen. Boeide mij even echt niet hoeveel alles ging kosten, gewoon alles besteldKreeg net rond die tijd zorgbonus, dus die werd meteen goed besteed
Slaap lekker OK!quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:17 schreef ok01 het volgende:
Trusten!quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:17 schreef ok01 het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:17 schreef ok01 het volgende:
Ach, 2021 wordt voor iedereen beter. Ook als je weer de datingmarkt op wiltquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Had dit jaar voor het eerst in heel lang zoiets van: misschien moet ik eens wat meer moeite gaan doen om te daten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens weer een half jaar gewacht waarna ik steeds meer druk begon te voelen om toch maar weer mijn kans te wagen. Maar februari voelde nog te vroeg, dus ik liet het gaan....
En toen kwam Corona. De pandemie maakte onze band hechter, maar fysieke intimiteit zat er niet neer in. Ik kon het relativeren, want was niet bang dat ze opeens in coronatijd met anderen zou gaan daten. Ik zag haar nog wel geregeld, op veilige afstand. Maar een paar weken terug kwam ik er onverwachts en op een vrij lullige manier achter dat ze tijdens de eerste lockdown een ander knuffelcontact heeft gevonden![]()
![]()
Jammer welvooral omdat ik het pas zo laat hoorde
M'n 'droomvrouw' waar ik - mede door corona-omstandigheden - al een tijdje achteraan hobbel blijkt sinds de eerste lockdown een ander (knuffelcontact) te hebben en ik kwam er deze week op een vrij lullige cq. pijnlijke manier (veel te laat) achter 😭Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
i disagreequote:Op dinsdag 29 december 2020 02:19 schreef houdjemond het volgende:
Dat was niet de beste RHCP *wijst naar eigen titel*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |