Ik heb één vriend (moslim) die niet drinkt, ken letterlijk niemand anders in mijn directe omgeving van mijn leeftijd die niet drinkt. Gek wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, zo is het nou gewoon eenmaal. niks an te doen
Ik vind het erg goed dat je dat aanhaalt... het is inderdaad goed om eens even stil te staan bij wat er nou in een jaar is gebeurd en wat het met je doet. Maar ook om te beseffen wat je evt. wel hebt en dat je daarvoor dankbaar mag zijn. Dankjewel!quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dank je. ik ben niet op zoek naar sympathie of zo.
Maar ik merk dat het goed is om aan het eind van het jaar even stil te staan bij wat er allemaal is gebeurd..
En ik word ouder, veertig volgend jaar.. iedereen die kinderen wil en het geluk heeft ze te kunnen krijgen, heeft ze nu wel. Nu komen jaren dat de generatie voor je omvalt en mensen in je eigen kring ziek kunnen worden.
komt goedquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb één vriend (moslim) die niet drinkt, ken letterlijk niemand anders in mijn directe omgeving van mijn leeftijd die niet drinkt. Gek wel.
Maar goed bezig! Hou vol!
Als het aan mij ouders ligt kan ik niet vaak genoeg langskomen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben ook wel een beetje van. als ze niet willen komen, dan maar niet, want het scheelt ook ergernis, maar toch...
en inderdaad wil je ze ook niet per ongeluk besmetten natuurlijk.
Ohja de mopperkont. Waar is die?quote:
Hij komt ook al minder in radio 49quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik mis hem al de hele week.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:41 schreef peaceman het volgende:
Poeh Pippen, je hebt het topic in een andere sfeer gebracht. Bedoel ik overigens niet negatief![]()
best wel mooi dat we dit delen met elkaar
Als mensen trek hebben: meesterwerk is ook wel voldoende.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |