Wel een mooi dialectnummertjequote:Op dinsdag 29 december 2020 01:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ga maar weer los op het dialectnummertje jongens.
Deze was beter in m'n herinneringquote:
trouwens fijn om je weer eens te zien!quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:51 schreef lubje25 het volgende:
Iedereen heeft zo zijn of haar eigen shit. De een praat er makkelijker over dan de ander. Allemaal goed lijkt me.
Geen sorry.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry HJM.
Ik ben in elk geval blij dat jij meneerHJM hebt ontmoet
When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold, wat een fijn album met dito titelquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Rob![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor altijd verbonden met 1 artiest en 1 album
Ja dat gooit mooie plannen in de war. Dat hebben wij ook gemerkt. Maar toch moet je daar samen een weg in vinden. Hoe moeilijk ook, maar zorg dat je blijft praten met elkaar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is ook wel waar. We hadden nu in Praag moeten zitten met zijn tweetjes.
Kutcorona.
Het heeft wel veel geregend inderdaad.quote:
Freskuquote:Op dinsdag 29 december 2020 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb hem ontmoet na een optreden rond 2010/2011 (zijn beginperiode). Nam echt uitgebreid de tijd voor alle fans die bij uitgang stonden te wachten. Vergeet ik nooit meer. Hele vriendelijke gast.
Inderdaad, maar te veel willen opkroppen is natuurlijk ook niet altijd even goed.quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:51 schreef lubje25 het volgende:
Iedereen heeft zo zijn of haar eigen shit. De een praat er makkelijker over dan de ander. Allemaal goed lijkt me.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, maar niet "in your face". Is nogal zwaar, confronterend en whatnot.
Net zoals "gezondheid is het belangrijkste"kan ik niet hebben.
Zal best egoïstisch zijn maar zo is het.
Ik ben bij Jovink en de Voederbietels geweest!quote:Op dinsdag 29 december 2020 01:52 schreef RensAjacied het volgende:
Niks kan op tegen Normaal. Bennie is de beste vriend van de broer van mijn oma. Bennie ook een enorme GOAT hoor.
Iemand weleens naar Normaal geweest? Heb oprecht geen ruigere optredens meegemaakt en ben ook bij metal bands geweest haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |