Ruud is er helemaal klaar mee, komt alleen maar onzin uit en zit zelfs tijdens het nieuws aan de schuiven te trekken. Die is in 2021 weg daar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Ruud wordt ook steeds irritanter ja
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier valt dan ook niks goeds over te zeggen.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk 0 moeite mee om over te praten. Je herinnert je gewoon leuke momenten en niet per se de drank. Mn ouders denken ook dat als ze iets drinken ik dat moeilijk vind maar dat is totaal niet zo.
Jemig wat een walgelijke vergelijking zeg.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
9 Crimes lijkt wel een beetje op Mooie Dag van Bløf. Pas bij de allerlaatste zin wordt ie echt heel erg mooi.
En als we niet oppassen valt The Blower's Daughter er volgend jaar ook uitquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer, nadat dit 5 jaar geleden in de top 300 stond had ik wel verwacht dat t daar zou blijven.
Brengt ook nauwelijks wat uit. Helpt niet om in the picture te blijven. Wel hele mooie cover van Chandelier gemaakt dit jaarquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Damien Rice is sowieso niet echt populair.
Bitte!quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Hierbij krijg ik enorme zin in Rammstein. HARD.
Afgelast concert anti-genotquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Hierbij krijg ik enorme zin in Rammstein. HARD.
Dit verrast ons niets.quote:
Net als 'ik hou van mij'quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:32 schreef BillDauterive het volgende:
9 Crimes lijkt wel een beetje op Mooie Dag van Bløf. Pas bij de allerlaatste zin wordt ie echt heel erg mooi.
Die heeft er überhaupt geen zin meer in. En elke keer zn wijf erbijquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft er ook totaal geen zin in om zo'n lijst te presenteren
Ik had een quizvraagje gesteld over de volgorde van kidsquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waar komt dit opeens vandaan? Ben je op weg naar Omsk?
Hoeft wat mij betreft ook niet, de eerste twee albums overtreft hij toch niet meer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Brengt ook nauwelijks wat uit. Helpt niet om in the picture te blijven. Wel hele mooie cover van Chandelier gemaakt dit jaar
Die laat ook de helft van zn lijst presenteren door een dj die nog matiger is dan hijquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ruud is er helemaal klaar mee, komt alleen maar onzin uit en zit zelfs tijdens het nieuws aan de schuiven te trekken. Die is in 2021 weg daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |