Nee, het moet echt sneller. Een normaal dieet kan ik niet volhouden. Er moet snel gewicht af.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:13 schreef DeLoet het volgende:
Niet doen. Gewoon 500 kcal onder je dagelijkse behoefte eten, dan val je elke week 0,5 kg vet af. Dan ben je in een jaar 25 kilo kwijt op een gezonde manier.
Stoppen met eten?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
Nee, het moet echt sneller. Een normaal dieet kan ik niet volhouden. Er moet snel gewicht af.
Als het er eenmaal vanaf is heb ik alle vrijheid om gezond te eten en niet aan te komen door dagelijks te blijven bewegen.
Ik ben dus echt vastbesloten dat ik mezelf wil pijnigen. Is ook even nodig, want ik ben belachelijk dik. Zonder grap.
Ben dus vooral op zoek naar ervaringen van anderen en tips om dit vol te houden.
Levensteil aangepast.. en gewoon normaal gaan eten plus sporten 15 kg in minder dan een jaar..quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
Nee, het moet echt sneller. Een normaal dieet kan ik niet volhouden. Er moet snel gewicht af.
Als het er eenmaal vanaf is heb ik alle vrijheid om gezond te eten en niet aan te komen door dagelijks te blijven bewegen.
Ik ben dus echt vastbesloten dat ik mezelf wil pijnigen. Is ook even nodig, want ik ben belachelijk dik. Zonder grap.
Ben dus vooral op zoek naar ervaringen van anderen en tips om dit vol te houden.
Nou waarom vraag je het dan..succes !quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:35 schreef Scooteraar het volgende:
Een maand extreem rantsoen moet toch wel realistisch zijn? Gewoon 4 weken op 600 kcal per dag met alle benodigde voedingsstoffen?
Zo slecht kan het nooit zijn, lijkt me.
Na die 4 weken ga ik gewoon weer normaal eten. Maar dan is het allerergste er in elk geval vanaf.
1000 onder behoefte moet ook wel lukken tochquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:13 schreef DeLoet het volgende:
Niet doen. Gewoon 500 kcal onder je dagelijkse behoefte eten, dan val je elke week 0,5 kg vet af. Dan ben je in een jaar 25 kilo kwijt op een gezonde manier.
Waarom moet het zo snel? Is echt niet gezond. Je gaat ook vooral veel vocht verliezen en geen vet.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
Waarom open je dan een topic?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:35 schreef Scooteraar het volgende:
Een maand extreem rantsoen moet toch wel realistisch zijn? Gewoon 4 weken op 600 kcal per dag met alle benodigde voedingsstoffen?
Na die 4 weken ga ik gewoon weer normaal eten. Maar dan is het allerergste er in elk geval vanaf.
Jawelquote:Op dinsdag 29 december 2020 00:40 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
1000 onder behoefte moet ook wel lukken toch
Succes met het jojo effect!quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:35 schreef Scooteraar het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:35 schreef Scooteraar het volgende:
Terwijl je streven juist een eet- en bewegingspatroon is waarmee je een gezond gewicht kan behouden. Dus dan zal je toch moeten gaan zoeken naar wat voor jou werkt en wat je wel kan volhouden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
Als het er eenmaal vanaf is heb ik alle vrijheid om gezond te eten en niet aan te komen door dagelijks te blijven bewegen.![]()
Dit soort destructieve zelfhaat werkt echt averechts. Je zal namelijk altijd wel een keer in een valkuil trappen en cheaten terwijl je dat niet had gepland. Als je dan vergevingsgezind voor jezelf bent en daarna gewoon de balans weer oppakt (zonder in extremen te vervallen) is dat niet zo'n punt en kun je langzaamaan beter worden in het niet trappen in zulke valkuilen, omdat je accepteert dat die onderdeel zijn van het groeiproces richting een gezondere levensstijl.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Scooteraar het volgende:
Noem eens precies op wat je op een dag mag eten om onder de 600 te blijven?quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:35 schreef Scooteraar het volgende:
Je probleem is dat jouw normale eten ervoor heeft gezorgd dat je 35 kilo moet afvallen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 00:35 schreef Scooteraar het volgende:
Crash dieet en gezond gaan niet samen. Misschien kan de huisarts je doorverwijzen naar een goede dieetist.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:04 schreef Scooteraar het volgende:
Guys... Ik denk dat ik inderdaad verkeerd bezig ben. Een maandje crashdieet om het allerergste eraf te krijgen prima, maar dan wel op een gezonde manier.
Ik ga gewoon even naar de huisarts voor een goed advies.
Goed dat je naar de huisarts gaat, maar waarom ben je zo gefocust op de eerste kilo's eraf krijgen met een destructieve methode? Wat denk je daarmee te winnen ten opzichte van gewoon nu direct beginnen met meer bewegen en gezonder* eten?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:04 schreef Scooteraar het volgende:
Guys... Ik denk dat ik inderdaad verkeerd bezig ben. Een maandje crashdieet om het allerergste eraf te krijgen prima, maar dan wel op een gezonde manier.
Ik ga gewoon even naar de huisarts voor een goed advies.
Hu...beweren ze nou dat de afstand tussen neptunes en de aarde 160.000 km is?? Of lees ik het verkeerd ..eerst al de maan...quote:Op dinsdag 29 december 2020 18:23 schreef maily het volgende:
Zakenman (70) wil afvallen en loopt wereld rond
De man zal iets ouder zijn dan 80 als hij daar aan komtquote:Op dinsdag 29 december 2020 18:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hu...beweren ze nou dat de afstand tussen neptunes en de aarde 160.000 km is?? Of lees ik het verkeerd ..eerst al de maan...
Gast...Neptunus aarde is 4.3 miljard km ...dat lukt je lopend in nog geen 1000 jaarquote:Op dinsdag 29 december 2020 19:53 schreef marzman het volgende:
[..]
De man zal iets ouder zijn dan 80 als hij daar aan komt
Ah, dat zal het zijn. Hij heeft de aarde rond gelopen en nu gaat hij Neptunes rondlopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:50 schreef MissionPhailed het volgende:
Je bent 2 meter dus je dagelijkse caloriebehoefte zal wel rondom de 3000 liggen, wat wil zeggen dat je met 2500 per dag waarschijnlijk al 2 kilo per maand afvalt. Dat lijkt me een gezonder tempo. Ik (1,97 meter) at de afgelopen tijd overwegend ongeveer 2800 calorieën per dag en dit was het verloop qua gewicht:88 kilo is volgens mij zelfs laag voor iemand van 1,97m.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was 90 ook al ruim in het gezonde gebied.
Ja, en van zo een extreem weinig-calorieën dieet gaat ook nog je RUSTSTOFWISSELING OMLAAG , en als je dat wat vaak of wat lang doet, is dat blijvend. en wordt steeds lager als je meerdere keren dieet (hier als werkwoord bedoeld). Met als gevolg dat je lichaam leer heel zuinig met voeding om te gaan, wat betekent dat je van de gelijke hoeveelheid voeding dikker wordt dan dat je vroeger zou worden !!!quote:
Hij is dus niet evenveel blijven eten.quote:Op maandag 11 januari 2021 05:35 schreef einzeinz het volgende:
Een collega van me is 10kg afgevallen in 2020. Ik was hem graag in zijn opzet gevolgd maar bij mij is het slechts bij 2kg gebleven.
Beiden zijn we evenveel blijven eten als voorheen. Dus je boterhammetjes, taartjes, hompen vlees, ... hoef je al niet te laten.![]()
Collega van me is 10kg afgevallen omdat hij 2x per week 10km. gaat lopen en wat aan zijn ontbijt gedaan heeft. Hij at vroeger altijd van die gesuikerde ontbijtgranen dat is hij gaan vervangen door magere yoghurt en kilo's fruit.
Maar hij is ook een half uur bezig met fruit schillen elke ochtend, daar had ik geen zin/tijd voor.
Als die gewoon 3 stukjes fruit nam was die nog meer afgevallen...hoezo fruit schillen ? Appels peren..mandarijntje pellen druiven blauwebessen frambozen banaan..hoe ben je daar een half uur mee bezig ..zelfs kiwi kun je met schil etenquote:Op maandag 11 januari 2021 05:35 schreef einzeinz het volgende:
Een collega van me is 10kg afgevallen in 2020. Ik was hem graag in zijn opzet gevolgd maar bij mij is het slechts bij 2kg gebleven.
Beiden zijn we evenveel blijven eten als voorheen. Dus je boterhammetjes, taartjes, hompen vlees, ... hoef je al niet te laten.![]()
Je moet gewoon meer bewegen. Dus ga wekelijks 10km tot 15km lopen in een rustig tempo (geen wedstrijd) waarbij je hartslag rond de 150bpm ligt.
We hebben beiden wel ons alcoholconsumptie tot bijna 0 verlaagd. Door corona spreek je toch niet af met vrienden. Was dus een makkelijke.
Ik drink 1x per maand alcohol.
---
Collega van me is 10kg afgevallen omdat hij 2x per week 10km. gaat lopen en wat aan zijn ontbijt gedaan heeft. Hij at vroeger altijd van die gesuikerde ontbijtgranen dat is hij gaan vervangen door magere yoghurt en kilo's fruit.
Maar hij is ook een half uur bezig met fruit schillen elke ochtend, daar had ik geen zin/tijd voor.
Hij heeft enkel zijn ontbijt aangepast. Middag- en avondeten bleef bij hem hetzelfde.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:01 schreef marzman het volgende:
[..]
Hij is dus niet evenveel blijven eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |