abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 december 2020 @ 00:10:44 #1
494059 Scooteraar
Samen met Romana!
pi_197043150
Dat is nogal een hoop. Omgerekend zo'n zes zakken aardappels van 5 kilo!

TS is twee meter lang en is in drie jaar tijd zo'n 25 kilo aangekomen door de extreme druk en stress waar ik onder stond. Is wel een heel langdurig proces geweest dus. Als je iedere dag een heel klein beetje te veel eet, kom je ook heel langzaam steeds wat meer aan. Je hebt het niet door, totdat het te laat is. :'(

Ik wil daarom helemaal kappen met alle lekkernijen en versnaperingen en gewoon weer gezond gaan leven.

Het allerergste overgewicht wil ik gaan bestrijden door twee of drie weekjes het extreme "eierendieet" te gaan volgen, in combinatie met héél veel fruit en groenten. Je moet immers toch de honger bestrijden en voldoende voedingstoffen binnen krijgen.

Zodra ik door die drie weken heen ben (en er wat minder misvormd uit zie), wil ik weer wat normaler gaan eten in combinatie met dagelijks een uur wandelen.

Zijn er mensen die ervaring hebben met zo'n extreem dieet? Ben je er doorheen gekomen, en heeft het geholpen? Het is vooral de bedoeling dat ik veel groenten en fruit eet, en mijn lichaam gebruik maakt van de opgeslagen "reserves".
pi_197043226
Niet doen. Gewoon 500 kcal onder je dagelijkse behoefte eten, dan val je elke week 0,5 kg vet af. Dan ben je in een jaar 25 kilo kwijt op een gezonde manier.
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_197043257
Ik ken niemand die met dieeten echt goed af is gevallen, eerder het jojo effect.
Wel met sporten en idd gezond eten. Maar vooral meer energie verbranden (Sporten) dan dat er binnenkomt (minder eten)
En als je bv veel fruit gaat eten eet je uiteindelijk gewoon suikers.
  dinsdag 29 december 2020 @ 00:15:54 #4
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197043298
Gewoon gezond eten en bewegen. Crash dieeten gaat alleen maar averechts werken op ten duur.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 29 december 2020 @ 00:22:20 #5
494059 Scooteraar
Samen met Romana!
pi_197043507
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:13 schreef DeLoet het volgende:
Niet doen. Gewoon 500 kcal onder je dagelijkse behoefte eten, dan val je elke week 0,5 kg vet af. Dan ben je in een jaar 25 kilo kwijt op een gezonde manier.
Nee, het moet echt sneller. Een normaal dieet kan ik niet volhouden. Er moet snel gewicht af.

Als het er eenmaal vanaf is heb ik alle vrijheid om gezond te eten en niet aan te komen door dagelijks te blijven bewegen. :)

Ik ben dus echt vastbesloten dat ik mezelf wil pijnigen. Is ook even nodig, want ik ben belachelijk dik. Zonder grap.

Ben dus vooral op zoek naar ervaringen van anderen en tips om dit vol te houden.
  dinsdag 29 december 2020 @ 00:22:52 #6
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_197043524
Verkoop je scooter en ga fietsen
pi_197043622
Dieten niet doen..gewoon normaal eten..en heeel veeel fruit is helemaal niet goed..doe gewoon normaal..volkorenbrood, je avond eten met een stukje vlees en groente ..2/3 stuks fruit...klaar..voor de rest alleen koffie en water..
Ik zwaai naar dieren.
  Spellchecker dinsdag 29 december 2020 @ 00:26:41 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197043633
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Scooteraar het volgende:

[..]

Nee, het moet echt sneller. Een normaal dieet kan ik niet volhouden. Er moet snel gewicht af.

Als het er eenmaal vanaf is heb ik alle vrijheid om gezond te eten en niet aan te komen door dagelijks te blijven bewegen. :)

Ik ben dus echt vastbesloten dat ik mezelf wil pijnigen. Is ook even nodig, want ik ben belachelijk dik. Zonder grap.

Ben dus vooral op zoek naar ervaringen van anderen en tips om dit vol te houden.
Stoppen met eten?
pi_197043646
Beetje bewegen erbij..gewoon uurtje wandelen..om de dag..ofzo knal je er zo 1200kcal per week extra uit..
Ik zwaai naar dieren.
pi_197043684
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Scooteraar het volgende:

[..]

Nee, het moet echt sneller. Een normaal dieet kan ik niet volhouden. Er moet snel gewicht af.

Als het er eenmaal vanaf is heb ik alle vrijheid om gezond te eten en niet aan te komen door dagelijks te blijven bewegen. :)

Ik ben dus echt vastbesloten dat ik mezelf wil pijnigen. Is ook even nodig, want ik ben belachelijk dik. Zonder grap.

Ben dus vooral op zoek naar ervaringen van anderen en tips om dit vol te houden.
Levensteil aangepast.. en gewoon normaal gaan eten plus sporten 15 kg in minder dan een jaar..
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 29 december 2020 @ 00:35:04 #11
494059 Scooteraar
Samen met Romana!
pi_197043887
Een maand extreem rantsoen moet toch wel realistisch zijn? Gewoon 4 weken op 600 kcal per dag met alle benodigde voedingsstoffen?

Zo slecht kan het nooit zijn, lijkt me. :')

Na die 4 weken ga ik gewoon weer normaal eten. Maar dan is het allerergste er in elk geval vanaf.
pi_197044018
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:35 schreef Scooteraar het volgende:
Een maand extreem rantsoen moet toch wel realistisch zijn? Gewoon 4 weken op 600 kcal per dag met alle benodigde voedingsstoffen?

Zo slecht kan het nooit zijn, lijkt me. :')

Na die 4 weken ga ik gewoon weer normaal eten. Maar dan is het allerergste er in elk geval vanaf.
Nou waarom vraag je het dan..succes !
Ik zwaai naar dieren.
pi_197044050
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:13 schreef DeLoet het volgende:
Niet doen. Gewoon 500 kcal onder je dagelijkse behoefte eten, dan val je elke week 0,5 kg vet af. Dan ben je in een jaar 25 kilo kwijt op een gezonde manier.
1000 onder behoefte moet ook wel lukken toch
  dinsdag 29 december 2020 @ 00:46:41 #14
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197044217
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Scooteraar het volgende:

[..]

Nee, het moet echt sneller. Een normaal dieet kan ik niet volhouden. Er moet snel gewicht af.

Als het er eenmaal vanaf is heb ik alle vrijheid om gezond te eten en niet aan te komen door dagelijks te blijven bewegen. :)

Ik ben dus echt vastbesloten dat ik mezelf wil pijnigen. Is ook even nodig, want ik ben belachelijk dik. Zonder grap.

Ben dus vooral op zoek naar ervaringen van anderen en tips om dit vol te houden.
Waarom moet het zo snel? Is echt niet gezond. Je gaat ook vooral veel vocht verliezen en geen vet.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 29 december 2020 @ 00:48:12 #15
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197044260
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:35 schreef Scooteraar het volgende:
Een maand extreem rantsoen moet toch wel realistisch zijn? Gewoon 4 weken op 600 kcal per dag met alle benodigde voedingsstoffen?

Zo slecht kan het nooit zijn, lijkt me. :')

Na die 4 weken ga ik gewoon weer normaal eten. Maar dan is het allerergste er in elk geval vanaf.
Waarom open je dan een topic?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_197045681
Je hebt het er ook niet snel aangekregen, dus kan je ook niet verwachten het er snel af te krijgen.
pi_197047730
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:40 schreef br00djekaas54321 het volgende:

[..]

1000 onder behoefte moet ook wel lukken toch
Jawel
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  dinsdag 29 december 2020 @ 10:07:41 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_197049643
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:35 schreef Scooteraar het volgende:
Een maand extreem rantsoen moet toch wel realistisch zijn? Gewoon 4 weken op 600 kcal per dag met alle benodigde voedingsstoffen?

Zo slecht kan het nooit zijn, lijkt me. :')

Na die 4 weken ga ik gewoon weer normaal eten. Maar dan is het allerergste er in elk geval vanaf.
Succes met het jojo effect!
soooo, da's mooi!
pi_197049817
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:35 schreef Scooteraar het volgende:
Een maand extreem rantsoen moet toch wel realistisch zijn? Gewoon 4 weken op 600 kcal per dag met alle benodigde voedingsstoffen?

Zo slecht kan het nooit zijn, lijkt me. :')

Na die 4 weken ga ik gewoon weer normaal eten. Maar dan is het allerergste er in elk geval vanaf.
:')
Gast je bent 2 m lang zeg je. Dus qua benodigde voedingsstoffen kan dat al niet. En volgens de eerste hit op Google mag je dat eierendieet doorgaans max. 1 week doen.

Jij zoekt gewoon een quick fix, zo werkt dat niet. Waarom wil je ook pas gaan beginnen met wandelen na die 3 weken?
pi_197050039
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Scooteraar het volgende:

[..]

Nee, het moet echt sneller. Een normaal dieet kan ik niet volhouden. Er moet snel gewicht af.

Als het er eenmaal vanaf is heb ik alle vrijheid om gezond te eten en niet aan te komen door dagelijks te blijven bewegen. :)
Terwijl je streven juist een eet- en bewegingspatroon is waarmee je een gezond gewicht kan behouden. Dus dan zal je toch moeten gaan zoeken naar wat voor jou werkt en wat je wel kan volhouden.

En wat een onzin dat je momenteel niet alle vrijheid hebt om gezond te eten en te bewegen. Daar kun je gewoon mee beginnen zonder eerst een crashdieet te volgen.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:22 schreef Scooteraar het volgende:
Ik ben dus echt vastbesloten dat ik mezelf wil pijnigen. Is ook even nodig, want ik ben belachelijk dik. Zonder grap.

Ben dus vooral op zoek naar ervaringen van anderen en tips om dit vol te houden.
Dit soort destructieve zelfhaat werkt echt averechts. Je zal namelijk altijd wel een keer in een valkuil trappen en cheaten terwijl je dat niet had gepland. Als je dan vergevingsgezind voor jezelf bent en daarna gewoon de balans weer oppakt (zonder in extremen te vervallen) is dat niet zo'n punt en kun je langzaamaan beter worden in het niet trappen in zulke valkuilen, omdat je accepteert dat die onderdeel zijn van het groeiproces richting een gezondere levensstijl.

Echter, als je daar een heel ding van gaat maken vanwege je zelfhaat wordt het al gauw ofwel jezelf straffen door te compenseren met (te) weinig eten ofwel je bent toch een vies vet varken dat zich niet kan beheersen en dan maakt het allemaal eigenlijk toch niet meer uit wat je in je mond stopt, want je hebt niks te verliezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2020 10:29:53 ]
pi_197050109
Gewoon een racefiets kopen en veel gaan fietsen.
  Moderator dinsdag 29 december 2020 @ 11:57:12 #22
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_197052915
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:35 schreef Scooteraar het volgende:
Een maand extreem rantsoen moet toch wel realistisch zijn? Gewoon 4 weken op 600 kcal per dag met alle benodigde voedingsstoffen?

Zo slecht kan het nooit zijn, lijkt me. :')

Na die 4 weken ga ik gewoon weer normaal eten. Maar dan is het allerergste er in elk geval vanaf.
Noem eens precies op wat je op een dag mag eten om onder de 600 te blijven?
  dinsdag 29 december 2020 @ 12:19:54 #24
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_197053300
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:35 schreef Scooteraar het volgende:
Een maand extreem rantsoen moet toch wel realistisch zijn? Gewoon 4 weken op 600 kcal per dag met alle benodigde voedingsstoffen?

Zo slecht kan het nooit zijn, lijkt me. :')

Na die 4 weken ga ik gewoon weer normaal eten. Maar dan is het allerergste er in elk geval vanaf.
Je probleem is dat jouw normale eten ervoor heeft gezorgd dat je 35 kilo moet afvallen.

Een crashdieet kan prima werken als snelle oplossing, maar je hebt dan niet geleerd hoe je normaal goed moet eten. Dus is de kans zeer groot dat je gewicht weer als een malle omhoog schiet na je dieet. En als je dat weer aanpakt met een crashdieet... snap je waarom zoveel mensen jojo'en.

Als je oprecht wil crashen, zoek dan even op "Protein-sparing modified fast", volgens mij is Lyle McDonald een van de eersten die daar wat over heeft opgeschreven. Over voedingsstoffen hoef je je op korte termijn geen zorgen te maken; over spierbehoud wel.
WFPB!
pi_197053664
Als je toch perse een crashdiet wil doen ga dan voor dit dieet:

https://en.m.wikipedia.or(...)al%20supplementation.

Dan verlies je zo min mogelijk spiermassa.
  dinsdag 29 december 2020 @ 13:04:58 #26
494059 Scooteraar
Samen met Romana!
pi_197054477
Guys... Ik denk dat ik inderdaad verkeerd bezig ben. Een maandje crashdieet om het allerergste eraf te krijgen prima, maar dan wel op een gezonde manier.

Ik ga gewoon even naar de huisarts voor een goed advies.
  dinsdag 29 december 2020 @ 13:20:34 #27
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_197054960
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:04 schreef Scooteraar het volgende:
Guys... Ik denk dat ik inderdaad verkeerd bezig ben. Een maandje crashdieet om het allerergste eraf te krijgen prima, maar dan wel op een gezonde manier.

Ik ga gewoon even naar de huisarts voor een goed advies.
Crash dieet en gezond gaan niet samen. Misschien kan de huisarts je doorverwijzen naar een goede dieetist.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_197055887
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:04 schreef Scooteraar het volgende:
Guys... Ik denk dat ik inderdaad verkeerd bezig ben. Een maandje crashdieet om het allerergste eraf te krijgen prima, maar dan wel op een gezonde manier.

Ik ga gewoon even naar de huisarts voor een goed advies.
Goed dat je naar de huisarts gaat, maar waarom ben je zo gefocust op de eerste kilo's eraf krijgen met een destructieve methode? Wat denk je daarmee te winnen ten opzichte van gewoon nu direct beginnen met meer bewegen en gezonder* eten?

* = meer in balans qua macro's en qua kcal niet te ver onder onderhoud
pi_197057963
Lekker snel afvallen joh, onnodig loshangend vel zal je ongetwijfeld goed staan.
pi_197058423
Een eierendieet lijkt me niet echt nodig. Je kan beter berekenen wat je nodig hebt ongeveer aan kcal om op gewicht te blijven en dan kijken hoe veel je per week af wilt vallen. Voor 0,5 KG per week moet je er dan 3500/3800 kcal minder eten en/of verbranden met sporten per week.
Onder deze lijn niet schrijven
  Spellchecker dinsdag 29 december 2020 @ 18:23:30 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197065447
quote:
Hu...beweren ze nou dat de afstand tussen neptunes en de aarde 160.000 km is?? Of lees ik het verkeerd ..eerst al de maan...
Ik zwaai naar dieren.
pi_197067706
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hu...beweren ze nou dat de afstand tussen neptunes en de aarde 160.000 km is?? Of lees ik het verkeerd ..eerst al de maan...
De man zal iets ouder zijn dan 80 als hij daar aan komt ;)
Onder deze lijn niet schrijven
pi_197067800
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 19:53 schreef marzman het volgende:

[..]

De man zal iets ouder zijn dan 80 als hij daar aan komt ;)
Gast...Neptunus aarde is 4.3 miljard km ...dat lukt je lopend in nog geen 1000 jaar :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_197067873
Afstand aarde maan haald die niet eens dat is 36x.000 km ofzo :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_197068509
Omtrek denk ik
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_197068630
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 20:16 schreef DeLoet het volgende:
Omtrek denk ik
Ah, dat zal het zijn. Hij heeft de aarde rond gelopen en nu gaat hij Neptunes rondlopen ^O^
Onder deze lijn niet schrijven
pi_197068696
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 20:16 schreef DeLoet het volgende:
Omtrek denk ik
Omtrek aarde is 40k
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 20:16 schreef DeLoet het volgende:
Omtrek denk ik
Idd ..dacht al wtf omtrek neptunus 155k
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 29 december 2020 @ 20:50:14 #39
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_197069885
Je bent 2 meter dus je dagelijkse caloriebehoefte zal wel rondom de 3000 liggen, wat wil zeggen dat je met 2500 per dag waarschijnlijk al 2 kilo per maand afvalt. Dat lijkt me een gezonder tempo. Ik (1,97 meter) at de afgelopen tijd overwegend ongeveer 2800 calorieën per dag en dit was het verloop qua gewicht:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197073759
Ik zou aanraden om intermediair te vasten. Bvb 16 u vasten en gedurende een periode van 8u kan je dan eten.
Mocht je medicatie nemen, sommige medicatie kunnen effect hebben op je metabolisme waardoor het moeilijker kan zijn om af te vallen...
pi_197074009
Ik heb zelf wel goede ervaringen met Body Support: https://www.bodysupport.nl/body-support-zelf-volgen/

Via een app houd je heel makkelijk bij wat je kunt eten en je krijgt ook een weekmenu telkens opnieuw.

Als je een aanvullende verzekering hebt kan het vergoed worden (gewichtsconsulent) :s).

Dit is geen extreem dieet overigens, maar meer een andere levensstijl.
  dinsdag 29 december 2020 @ 22:45:55 #42
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197074974
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2020 20:50 schreef MissionPhailed het volgende:
Je bent 2 meter dus je dagelijkse caloriebehoefte zal wel rondom de 3000 liggen, wat wil zeggen dat je met 2500 per dag waarschijnlijk al 2 kilo per maand afvalt. Dat lijkt me een gezonder tempo. Ik (1,97 meter) at de afgelopen tijd overwegend ongeveer 2800 calorieën per dag en dit was het verloop qua gewicht:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
88 kilo is volgens mij zelfs laag voor iemand van 1,97m.

Volgens mij was 90 ook al ruim in het gezonde gebied.
pi_197279293
Minder eten zou ik niet doen. Van zodra je bv. stopt met je zogenaamde dieet (minder eten) ga je net meer gaan eten en wordt je dikker dan er voor.

Gewoon sporten en evenveel blijven eten. Lijkt me het beste te werken en probeer desnoods suikerdranken (cola, limonade) en alcohol te vervangen door water. Doe dat misschien als je gewoon thuis bent. Met vrienden kan het wel gewoon.
Cindy De Vuyst
pi_197279314
Er zijn mensen die zweren bij het Keto-dieet (koolhydraatarm). Ik ben daar zelf net mee begonnen...

Maar uiteindelijk is het een simpel sommetje: meer verbranden dan dat je eet.
  maandag 11 januari 2021 @ 00:28:35 #45
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197336247
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 10:07 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Succes met het jojo effect!
Ja, en van zo een extreem weinig-calorieën dieet gaat ook nog je RUSTSTOFWISSELING OMLAAG , en als je dat wat vaak of wat lang doet, is dat blijvend. en wordt steeds lager als je meerdere keren dieet (hier als werkwoord bedoeld). Met als gevolg dat je lichaam leer heel zuinig met voeding om te gaan, wat betekent dat je van de gelijke hoeveelheid voeding dikker wordt dan dat je vroeger zou worden !!!

Teveel suiker is gif !! Fruit, en uiteraard vooral vruchtenSAPPEN, zijn suiker, dus geen vruchtesap en niet meer dan 2 stuks fruit eten !!

Diëten begint in de supermarkt, alles wat je in huis haalt wordt gegeten. Dus ga inkopen na een STEVIG ontbijt of maaltijd. Maak een lijst met wat je nodig hebt (en gezond is) en ren langs allerlei verleidingen door.
Let ook op de verborgen suikers, want die nekken je. Een aardbeienyoghurt jaja, zitten op een liter 2 aardbeien in en 50 gram suiker of glucosestroop oid (wat ook suikers zijn).
Lees de etiketjes.

Bewegen is leuk, spieropbouw, fitter, werkt ook op je geestesgesteldheid door (anti-depri) maar het meeste effect is te behalen bij de inkoop, in de supermarkt, en het goed bestuderen van de etiketten met de inhoud van voeding. Zie ook in google en bij het voedingscentrum de voedingsmiddelentabellen met onder andere een opsomming van vet, koolhydraten, eiwitten, vezels, vitamines enz.
Bestudeer ook de verschillende soorten vet die er zijn (gezond en niet gezond) en welke koolhydraten ( snelle en langzame oftewel met een hoge of lage glucose-index).
Lees over activeren van het verzadigingsgevoel (kauwen, soepje vooraf, vezels, niet drinken tijdens het eten, regelmatige maaltijden en ook geplannde regelmatige tussendoortjes.

Dus hou het wetenschappelijk onderlegd, en niet de laatste dieet-mode.
Voedingsmiddelentabel
Voedingsinformatie voor diabetici (suiker = glucose)
Soorten vet
Vezels (Super belangrijk vanwege verzadigingsgevoel, stoelgang, voorkomen darmkanker.

Eieren, hard of zacht gekookt zijn gezond, ook twee per dag (was vroeger vloeken in de kerk !!).
Nog een heel belangrijke !!! algemene tip, kook zelf, koop en eet geen kant en klaar produkten, kant en klaar salades met veel mayonaise en ook vaak veel suiker! Kook en eet zoals je grootouders deden. Ingrediënten kopen, zelf koken en klaarmaken !!

Smakelijk en veel succes.

Zie mijn onderschrift, vrouwen(f)luisteraar. Wat denk je dat er in de top drie van de vrouwenproblemen staat? Juist, gewicht, het uiterlijk. En al de ellendige gevolgen dat het te zwaar zijn zowel lichamelijk (oa. diabetes) maar zeker ook psychisch met zich meebrengt.

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 11-01-2021 00:34:11 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197336887
Een collega van me is 10kg afgevallen in 2020. Ik was hem graag in zijn opzet gevolgd maar bij mij is het slechts bij 2kg gebleven.

Beiden zijn we evenveel blijven eten als voorheen. Dus je boterhammetjes, taartjes, hompen vlees, ... hoef je al niet te laten. ^O^
Je moet gewoon meer bewegen. Dus ga wekelijks 10km tot 15km lopen in een rustig tempo (geen wedstrijd) waarbij je hartslag rond de 150bpm ligt.

We hebben beiden wel ons alcoholconsumptie tot bijna 0 verlaagd. Door corona spreek je toch niet af met vrienden. Was dus een makkelijke.
Ik drink 1x per maand alcohol.

---

Collega van me is 10kg afgevallen omdat hij 2x per week 10km. gaat lopen en wat aan zijn ontbijt gedaan heeft. Hij at vroeger altijd van die gesuikerde ontbijtgranen dat is hij gaan vervangen door magere yoghurt en kilo's fruit.
Maar hij is ook een half uur bezig met fruit schillen elke ochtend, daar had ik geen zin/tijd voor.
Cindy De Vuyst
pi_197338678
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 05:35 schreef einzeinz het volgende:
Een collega van me is 10kg afgevallen in 2020. Ik was hem graag in zijn opzet gevolgd maar bij mij is het slechts bij 2kg gebleven.

Beiden zijn we evenveel blijven eten als voorheen. Dus je boterhammetjes, taartjes, hompen vlees, ... hoef je al niet te laten. ^O^

Collega van me is 10kg afgevallen omdat hij 2x per week 10km. gaat lopen en wat aan zijn ontbijt gedaan heeft. Hij at vroeger altijd van die gesuikerde ontbijtgranen dat is hij gaan vervangen door magere yoghurt en kilo's fruit.
Maar hij is ook een half uur bezig met fruit schillen elke ochtend, daar had ik geen zin/tijd voor.
Hij is dus niet evenveel blijven eten.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_197340545
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 05:35 schreef einzeinz het volgende:
Een collega van me is 10kg afgevallen in 2020. Ik was hem graag in zijn opzet gevolgd maar bij mij is het slechts bij 2kg gebleven.

Beiden zijn we evenveel blijven eten als voorheen. Dus je boterhammetjes, taartjes, hompen vlees, ... hoef je al niet te laten. ^O^
Je moet gewoon meer bewegen. Dus ga wekelijks 10km tot 15km lopen in een rustig tempo (geen wedstrijd) waarbij je hartslag rond de 150bpm ligt.

We hebben beiden wel ons alcoholconsumptie tot bijna 0 verlaagd. Door corona spreek je toch niet af met vrienden. Was dus een makkelijke.
Ik drink 1x per maand alcohol.

---

Collega van me is 10kg afgevallen omdat hij 2x per week 10km. gaat lopen en wat aan zijn ontbijt gedaan heeft. Hij at vroeger altijd van die gesuikerde ontbijtgranen dat is hij gaan vervangen door magere yoghurt en kilo's fruit.
Maar hij is ook een half uur bezig met fruit schillen elke ochtend, daar had ik geen zin/tijd voor.
Als die gewoon 3 stukjes fruit nam was die nog meer afgevallen...hoezo fruit schillen ? Appels peren..mandarijntje pellen druiven blauwebessen frambozen banaan..hoe ben je daar een half uur mee bezig ..zelfs kiwi kun je met schil eten
Ik zwaai naar dieren.
pi_197340993
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 10:01 schreef marzman het volgende:

[..]

Hij is dus niet evenveel blijven eten.
Hij heeft enkel zijn ontbijt aangepast. Middag- en avondeten bleef bij hem hetzelfde.
Bij mij is alles hetzelfde gebleven. Ik maakte gewoon 1x per week een uurtje tot anderhalf uur vrij om te lopen. Als je dat een jaar doet zou je progressie moeten zien.
Cindy De Vuyst
  maandag 11 januari 2021 @ 16:45:01 #50
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_197345661
Ik denk niet dat de meeste mensen genoegen nemen met 2kg afvallen in 1 jaar tijd. Al is het natuurlijk veel beter dan 2kg aankomen in 1 jaar tijd (of meer), als je daadwerkelijk een actie onderneemt wil je wel daadwerkelijk resultaat zien.
WFPB!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')