SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Love Buzzquote:Op maandag 28 december 2020 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Love Buzz ook. Die vind jij vast minder goed in de coverversie.
quote:Op maandag 28 december 2020 23:44 schreef essnhills het volgende:
I have no choice, I hear your voiceNiets mis met wat stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je zou het bijna legendarisch kunnen noemenquote:
sowieso vind ik dat eerste album van Nirvana echt heerlijkquote:
No end and no beginningquote:
Drinken zul jij vanavondquote:Op maandag 28 december 2020 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou het bijna legendarisch kunnen noemen
Zeker, de partijen zijn best wel realistisch en schaaktechnisch klopt het wat ze zeggen. Het enige vreemde is dat er zo weinig remise wordt gespeeld, grootmeesters spelen doorgaans meer dan de helft van de tijd remise tegen elkaar. Zal wel gedaan zijn omdat remises niet zo mediageniek zijnquote:Op maandag 28 december 2020 23:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valt ook goed in de schaakcommunity, dan zie je niet vaak bij een serie of film over een specifieke tak waar het moeilijk is alle dingen juist te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |