Ik weet wel dat Nirvana Love Buzz coverde.quote:Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, weet iemand of dit toevallig de eerste nr 1 hit van een Nederlandse band was daar?
Send me a postcard. Leren kennen door de postduivenrubriek in VI Oranjequote:Op maandag 28 december 2020 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Love Buzz ook. Die vind jij vast minder goed in de coverversie.
Is die cover van Coldplay dan?quote:Op maandag 28 december 2020 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Love Buzz ook. Die vind jij vast minder goed in de coverversie.
Valt ook goed in de schaakcommunity, dan zie je niet vaak bij een serie of film over een specifieke tak waar het moeilijk is alle dingen juist te hebben.quote:Op maandag 28 december 2020 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedereen vindt The Queen's Gambit goed, daarom durf ik niet te kijken.
Heb je heimwee?quote:Op maandag 28 december 2020 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat ik nu even naar de babyzoomers ga kijken
weet zeker dat het nummer herontdekt is in het buitenlandquote:Op maandag 28 december 2020 23:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht wow, gaat ook gewoon nog even doorschitterend.
Denk dat ik vanavond liever het drankspel alhier meepikquote:Op maandag 28 december 2020 23:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als iemand straks een potje wil of jij een rematch, altijd ready
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |