Van Radiohead word ik intens gelukkig, hoorquote:Op maandag 28 december 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
Oh leuk, Radiohead, daar hoort een disclaimer bij
[..]
quote:Op maandag 28 december 2020 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat het ooit zover zou komen
quote:Op maandag 28 december 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, ik ken er 23, welke Paul?quote:
Nope, Werchter 2017, geen uitgangmuziek.quote:
quote:Op maandag 28 december 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker wel, maar dat soort dingen heeft ook zij niet nodig, vooral ook niet omdat het allemaal zo bedacht en berekenend overkomtquote:
Baard niet per se. Wel haar tot minstens over de orenquote:Op maandag 28 december 2020 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten mannen voor jou minstens 40 cm aan haar en baard hebben
Niet alleen aan haar & baard.quote:Op maandag 28 december 2020 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgens mij moeten mannen voor jou minstens 40 cm aan haar en baard hebben
#metooquote:Op maandag 28 december 2020 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van Radiohead word ik intens gelukkig, hoor
Ik vind het sowieso idoot, dit hippe titels met haakjes. Tenzij het echt wat toevoegt. Een nummer gevolgd door dat nummer (reprise) of zoiets.quote:Op maandag 28 december 2020 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We hadden daar een theorie over, dat het kwam door die haakjes. Net als Rebellion (Lies) van Arcade Fire. Maar laatstgenoemde mist nog steeds
Zou kunnen, dat iedereen het dan net even anders schrijft.quote:Op maandag 28 december 2020 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
We hadden daar een theorie over, dat het kwam door die haakjes. Net als Rebellion (Lies) van Arcade Fire. Maar laatstgenoemde mist nog steeds
Nouja, niet van elk nummer hoor (ik)quote:Op maandag 28 december 2020 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van Radiohead word ik intens gelukkig, hoor
Ze begonnen met Daydreaming toen geloof ik. Die moet ook in de lijstquote:Op maandag 28 december 2020 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nope, Werchter 2017, geen uitgangmuziek.
Proestquote:Op maandag 28 december 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ken ik het van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |