even opgezochtquote:
Dit kan wel net dat laatste druppel zijn ja.quote:Op maandag 28 december 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
Oh leuk, Radiohead, daar hoort een disclaimer bij
[..]
quote:
Ik hoorde em wel voorbij komen op BKS 2017quote:Op maandag 28 december 2020 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nope, Werchter 2017, geen uitgangmuziek.
De keuzelijst heeft gewoon een grote invloedquote:Op maandag 28 december 2020 23:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat dit na jaren in de keuzelijst kwam en nu op 809 meteen komt zegt ook wel dat mensen gewoon te lui of onwetend zijn zoiets als vrije keuze op te nemen maar als t eenmaal voorgeprogrammeerd is, de goegemeente er wel op stemt
quote:Op maandag 28 december 2020 23:33 schreef essnhills het volgende:
O
[..]
even opgezocht
Ja die ziet er wel goed uit hoor
Het is gewoon een parel die er in moetquote:Op maandag 28 december 2020 23:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat dit na jaren in de keuzelijst kwam en nu op 809 meteen komt zegt ook wel dat mensen gewoon te lui of onwetend zijn zoiets als vrije keuze op te nemen maar als t eenmaal voorgeprogrammeerd is, de goegemeente er wel op stemt
Pas bij de toegiften begon ik wat nummers te kennenquote:Op maandag 28 december 2020 23:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze begonnen met Daydreaming toen geloof ik. Die moet ook in de lijst
Of dat de software het niet herkent.quote:Op maandag 28 december 2020 23:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:Op maandag 28 december 2020 23:33 schreef PzKpfw het volgende:
Jezus wat is dit voor deprimerend schijtlied.
quote:Op maandag 28 december 2020 23:33 schreef PzKpfw het volgende:
Jezus wat is dit voor deprimerend schijtlied.
Dat ze Rebellion (Lies) er goddomme volgend jaar dan ook maar gewoon tussen zettenquote:Op maandag 28 december 2020 23:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |