Fijne nacht! Je gaat wel Exit Music missen zoquote:Op maandag 28 december 2020 23:14 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Anyhowz, ik ga er vandoor. Heb m'n slaap nodig.
Tot morgen allemaal!
Jij moet gewoon de Zwaarste Lijst gaan luisteren in mei.quote:
Zelf ook wel eens last vanquote:Op maandag 28 december 2020 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:Scorpion_17 heeft vooral last van een Bronstige Beat.
Oja, ik dacht dat er iets met de notering van dit jaar was.quote:Op maandag 28 december 2020 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2008 is gebaseerd op alle stemmen van 1999-2007, dus er is niet opnieuw gestemd voor 2008.
Valt mee ouwe reus. Laatste 100 posts hadden daar niks mee te makenquote:Op maandag 28 december 2020 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:Scorpion_17 heeft vooral last van een Bronstige Beat.
Stiekem heb ik heeeul weinig met Radioheadquote:Op maandag 28 december 2020 23:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijne nacht! Je gaat wel Exit Music missen zo
Mooi.quote:Op maandag 28 december 2020 23:16 schreef essnhills het volgende:
Waarom heet dit niet Run away turn away?
Die titels maken het er ook niet makkelijk op he
Melodietje..voor sofietjequote:Op maandag 28 december 2020 23:16 schreef Gretzl het volgende:
Dit melodietje is zooooo geniaal gevonden he
Hopelijk maakt Baggish er nog n spannend partijtje vanquote:Op maandag 28 december 2020 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pijltjesgooien is ook DIEP IN DE NACHT op deze manier
Oja! Die ontdekte ik onlangs voor het eerst. Veel meer mijn muziek iddquote:Op maandag 28 december 2020 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij moet gewoon de Zwaarste Lijst gaan luisteren in mei.
Nee, ga dan maar snel weg inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2020 23:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Stiekem heb ik heeeul weinig met Radiohead
Radiohead, daar bestaat toch driekwart van die Snob Top nogwat uit?quote:Op maandag 28 december 2020 23:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Stiekem heb ik heeeul weinig met Radiohead
Ik vind die wel wat minder geworden, toen ik die voor het eerst luisterde kende ik meer dan de helft niet. Dat is nog leukerquote:Op maandag 28 december 2020 23:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oja! Die ontdekte ik onlangs voor het eerst. Veel meer mijn muziek idd
ALBERTOOOOOquote:
quote:
Ben toch blij dat wij ze hebben hoor, natte boel anders.quote:
Anders is het geen verrassingquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 23:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben toch blij dat wij ze hebben hoor, natte boel anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |