Easy peasy. Bløf duurt 3-4 minuten, doof zijn je hele leven.quote:Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een liedje van Blof luisteren of doof worden?
ik zit niet bij de AAquote:Op maandag 28 december 2020 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gefeli. Je krijgt nu toch een muntje van de AA?
Blauwe ruis is hetzelfde als doof toch?quote:Op maandag 28 december 2020 21:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mag je zelf het liedje kiezen? Zit nogal veel kwaliteitsverschil in
Ik wilde even aangeven dat het een kut dilemma was joh, niet zoveel mis met Blof.quote:Op maandag 28 december 2020 21:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
... stemplaat genot volgende uur
Das een mooie dag voor de doodquote:Op maandag 28 december 2020 21:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie dag om dat nummer te skippenquote:Op maandag 28 december 2020 21:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hoe kan Twan een vriendin hebben, HIJ IS DRIE.quote:Op maandag 28 december 2020 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tegenwoordig herken je het niet meer hoor. De wijk is flink opgeknapt. Ik woon nog in de buurt en de ouders van Twans vriendin wonen daar.
Yeps, gedoe met de ramp en 3 weken later trouwen. Daarna druk met het huis geweest en alles eromheen.quote:Op maandag 28 december 2020 21:44 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Pffff, rare wereld moet dat voor je zijn geweest toen.
Je kan best doof worden zonder een liedje van Bløf te luisteren, andersom is lastigerquote:Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een liedje van Blof luisteren of doof worden?
Nooit meer alcohol.quote:Op maandag 28 december 2020 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
Nooit meer alcohol drinken of blind worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |