Oei! Dat klinkt niet goed ,maar hopelijk valt het meequote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Buiten. Snap ook nog steeds niet wat er mis ging. Knie blokkeerde ineens bij een landing waardoor de impact heel vreemd op m'n knie kwam.
Hoop het ook. Dan kan ik van de week er normaal trainenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 19:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oei! Dat klinkt niet goed ,maar hopelijk valt het mee
Aaaaammmmeeeeequote:
Zal ik je warm komen maken dan? 😏😏😏quote:
Ik ben in huis maar draag een beetje zomersquote:Op zondag 10 januari 2021 16:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik je warm komen maken dan? 😏😏😏
Maar zo koud is het niet? Of loop je zonder jas buiten rond?
Ik zit ook met korte mouwen. Of zit je zo zomers dat je in je bikini zit?quote:Op zondag 10 januari 2021 16:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ben in huis maar draag een beetje zomers
Nee. Gewoon een dunne jurk.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit ook met korte mouwen. Of zit je zo zomers dat je in je bikini zit?
Dan is het makkelijk op te lossen als je het koud hebt.
Wel eerst foto's van jou in bikini als bewijs
Daar mogen ook foto's van komenquote:
En die tijd heb ik helaas gemistquote:Op zondag 10 januari 2021 16:18 schreef Amee het volgende:
[..]
De tijd dat ik graag op de foto sta is voorbij
Verstandig, ik juich dat alleen maar toe. Aan de ene kant weet je nooit wie je foto in handen krijgt en wat diegene ermee kan doen.quote:Op zondag 10 januari 2021 16:18 schreef Amee het volgende:
[..]
De tijd dat ik graag op de foto sta is voorbij
Precies!quote:Op zondag 10 januari 2021 17:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Verstandig, ik juich dat alleen maar toe. Aan de ene kant weet je nooit wie je foto in handen krijgt en wat diegene ermee kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |