Mijn zoon en schoondochter hebben ook recht op noodopvang maar aangezien het daar zo druk is (In Zwolle zijn er ook nog maar een paar open) hebben we afgesproken dat ik voorlopig nog oppas .quote:Op maandag 4 januari 2021 14:52 schreef dud0r het volgende:
Nou ja er is noodopvang en technisch gezien maak ik daar aanspraak op maar zo lang ik thuis werk en niet naar een locatie hoeft vind ik het niet nodig om dat aan te vragen
hij zal hier inderdaad ook eerder naar opa en oma gaan want de noodopvang is ook alleen maar tijdens schooltijden dus dat is ook onhandig als ik de hele dag weg ben.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn zoon en schoondochter hebben ook recht op noodopvang maar aangezien het daar zo druk is (In Zwolle zijn er ook nog maar een paar open) hebben we afgesproken dat ik voorlopig nog oppas .
Dat iddquote:Op maandag 4 januari 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij zal hier inderdaad ook eerder naar opa en oma gaan want de noodopvang is ook alleen maar tijdens schooltijden dus dat is ook onhandig als ik de hele dag weg ben.
Ach komt goed. Februari is druk dus even kijken hoe het er dan voor staatquote:Op maandag 4 januari 2021 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat idd![]()
Voorlopig blijf ik tot de 19e oppassen en daarna zien we wel weer.
Ik hoop dat de situatie dan wat beter is , zeker ook in jouw situatie
Kleinkind en kat die bij je zijn? Dat is leukquote:Op maandag 4 januari 2021 15:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat idd![]()
Voorlopig blijf ik tot de 19e oppassen en daarna zien we wel weer.
Ik hoop dat de situatie dan wat beter is , zeker ook in jouw situatie
Nou ja bij mijquote:Op maandag 4 januari 2021 17:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Kleinkind en kat die bij je zijn? Dat is leuk
Vond de kat het fijn bij jou?quote:Op maandag 4 januari 2021 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja bij mij![]()
Kat was bij mij maar is nu weer thuis en oppassen doe ik daar
Ja hij kent mij .. en heeft vaker hier een tijd gelogeerdquote:Op maandag 4 januari 2021 17:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Vond de kat het fijn bij jou?
Aha, dan kan het kleinkind in zijn eigen huiselijke sferen blijven. Dat is ook prettig.
Totdat je Fries ging praten geloofde ik je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |