abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197041345
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 22:54 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet zo. Sommige users doen net alsof de pleuris gaat uitbreken donderdag.

Zal vast wel een relletje zijn hier of daar, maar die heb je ieder jaar, misschien dat het dit jaar iets erger is, maar er komen echt geen massa rellen ofzo. Nergens op gebaseerd.
Veel zal afhangen van de opstelling van de politie en de burgemeester, waarbij ik zo direct nog niet weet wat het beste is.
zie email 27 oktober
  maandag 28 december 2020 @ 23:25:05 #102
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197041492
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Veel zal afhangen van de opstelling van de politie en de burgemeester, waarbij ik zo direct nog niet weet wat het beste is.
Wij hebben Bruls. Dit kan alleen maar goedgaan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197041507
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:25 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Wij hebben Bruls. Dit kan alleen maar goedgaan.
Ik heb hem nou een paar keer IRL gesproken, volgens mij is het niet zo’n verkeerde kerel hoor.
zie email 27 oktober
  maandag 28 december 2020 @ 23:27:48 #104
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197041590
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik heb hem nou een paar keer IRL gesproken, volgens mij is het niet zo’n verkeerde kerel hoor.
Ik heb hem ook wel eens in het wild zien spreken, ik had tot en met de boerenprotesten ook best een hoge pet van hem op. Maar sinds het hele coronaverhaal vliegt hij toch wel van links naar rechts over het speelveld wat mij betreft.

De ene week roept hij dat er activiteiten voor jongeren georganiseerd moeten worden en de week erna gaat hij overal voorliggen en gaat ie een preek afsteken tegen tien jongeren die ergens in een schuur aan het zuipen zijn. Vertel mij maar waar de stad aan toe is komende week, ik heb geen idee.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197041795
Nou hier in de straat heeft een aantal tokkies vast aanhangers vol pallets klaargezet en ik heb ook al meerdere busjes langs zien komen om dubieuze dozen op te bergen in een schuurtje.

Dat schuurtje gaat normaal gesproken alleen rond oud en nieuw van het slot en daar komt me een partij vuurwerk uit waar je bang van wordt.

Ik woon hier nu een aantal jaar en ik begin er goed in te worden in te schatten wat men hier in de straat van plan is. Het belooft een mooie editie te worden deze keer :')

Ik ga in ieder geval mijn auto maar eens ergens anders parkeren.

Wel mooi kut. Ik voorzie hier in deze wijk een ware veldslag, dus ik ga sowieso thuis blijven. Dikke kans dat ik hier in m'n eentje zit :r
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 28 december 2020 @ 23:39:28 #106
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_197042034
Wat is het eerst volgende grote land wat geen problemen meer heeft met Corona?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_197042067
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef hollandia02 het volgende:
Dat is het eerstvolgende land wat dom genoeg is om een rechtspopulist te kiezen :Y
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_197042076
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef hollandia02 het volgende:
Duitsland.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 28 december 2020 @ 23:42:17 #109
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197042151
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 23:32 schreef BlackLining het volgende:
Nou hier in de straat heeft een aantal tokkies vast aanhangers vol pallets klaargezet en ik heb ook al meerdere busjes langs zien komen om dubieuze dozen op te bergen in een schuurtje.

Dat schuurtje gaat normaal gesproken alleen rond oud en nieuw van het slot en daar komt me een partij vuurwerk uit waar je bang van wordt.

Ik woon hier nu een aantal jaar en ik begin er goed in te worden in te schatten wat men hier in de straat van plan is. Het belooft een mooie editie te worden deze keer :')

Wel mooi kut. Ik voorzie hier in deze wijk een ware veldslag, dus ik ga sowieso thuis blijven. Dikke kans dat ik hier in m'n eentje zit :r
Mijn overbuurman is ook zo'n stoker die er al maanden van tevoren mee bezig is. De hele straat op zijn oprit, paar 1000 euro vuurwerk, vuurton op straat waar eea in verdwijnt. Hij is zeer fanatiek, maar ook zeer corona-minded en niet echt een tokkie, dus ben reuze benieuwd wat deze editie gaat brengen.

Ik vind het eigenlijk wel relaxed met een pasgeboden baby :)
  maandag 28 december 2020 @ 23:42:44 #110
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197042166
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 23:32 schreef BlackLining het volgende:

Sterkte... In mijn vorige wijk waren ze ook zo. Die figuren spaarden het hele jaar autobanden en met oud en nieuw ging de hele straat in de hens. Politie durfde niet met minder dan drie koppels plus honden de wijk in. Op een gegeven moment gingen de wijkbewoners dan de wijk door en roofden alles wat los en vast zat uit de tuinen voor het vuur. Brandweer werd standaard belaagd. Consequenties waren er nauwelijks.

De politie en gemeente was vooral blij dat het een beetje op een kluitje woonde zodat alleen pechvogels als ik (met medische urgentie een woning toegewezen gekregen) last hadden van die degeneraten. Dat was niet relaxt wonen, zowel met oudjaar als met Pasen want dan moest ook alles in de hens.
  maandag 28 december 2020 @ 23:42:46 #111
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_197042169
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2020 23:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is het eerstvolgende land wat dom genoeg is om een rechtspopulist te kiezen :Y
Ik bedoel meer waar het is zoals in China
Dus het grootste probleem is voorbij
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  maandag 28 december 2020 @ 23:44:27 #112
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197042246
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Sterkte... In mijn vorige wijk waren ze ook zo. Die figuren spaarden het hele jaar autobanden en met oud en nieuw ging de hele straat in de hens. Politie durfde niet met minder dan drie koppels plus honden de wijk in. Op een gegeven moment gingen de wijkbewoners dan de wijk door en roofden alles wat los en vast zat uit de tuinen voor het vuur. Brandweer werd standaard belaagd. Consequenties waren er nauwelijks.

De politie en gemeente was vooral blij dat het een beetje op een kluitje woonde zodat alleen pechvogels als ik (met medische urgentie een woning toegewezen gekregen) last hadden van die degeneraten. Dat was niet relaxt wonen, zowel met oudjaar als met Pasen want dan moest ook alles in de hens.
Wow dit soort dingen kan ik mij echt totaal niet voorstellen :{ ;( Wat een drama zeg.
pi_197042376
quote:

[..]

Klinkt alsof je hier tegenover woont :Y

Mijn huis komt tevens voorbij in één van de afleveringen van de serie probleemwijken, om je een beetje een idee te geven van de situatie *O*
  maandag 28 december 2020 @ 23:47:52 #114
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197042416
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wow dit soort dingen kan ik mij echt totaal niet voorstellen :{ ;( Wat een drama zeg.
Ik kon het me ook niet voorstellen. Nu weet ik dat er mensen zijn die vanaf Drees in de bijstand zitten met hun hele familie en echt niks beters kunnen, nul doel in het leven hebben, niks gaan bijdragen ooit en die er gewoon mee wegkomen.
  maandag 28 december 2020 @ 23:48:03 #115
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_197042424
quote:

[..]

Geen idee waar je woont hoor. Maar ik ging eens met oud en nieuw naar Kampen, ik arriveerde daar omstreeks 22:00 in de wijk waar ik zijn moest. Het heeft niet veel gescheeld of ik was omgekeerd. Mijn hele auto beefde en trilde van de knallen explosies. Overal brandjes en branden vuurkorven. Het leek de gazastrook wel.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  maandag 28 december 2020 @ 23:48:18 #116
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_197042435
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Doorgaans zijn "leiders" uiterst aimabele mensen die zeer scherpere randjes hebben zoals eigenzinnig, zelfovertuigd, machtsbelust, ongeduldig en vaak ijdel.
Je leert met welk soort hout ze timmeren als je tegen hun (leid)raad ingaat: ze overtuigen, verwijderen of gebruiken mensen voor een doel; wat wederzijds best tot een voordeel kan strekken.

Bij een zichzelf opgeworpen leider wil ik altijd weten wat hij zelf voor ogen heeft en dan niet het lulverhaal dat hij goed wil doen en meent uitverkoren of vertegenwoordigend te zijn. Bij Bruls heb ik vooral een stevige dosis weerstand omdat ik niet het idee heeft dat hij veel op heeft met anderen dan zijn (beleef)wereld.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 28 december 2020 @ 23:48:51 #117
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197042449
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 23:47 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mijn huis komt tevens voorbij in één van de afleveringen van de serie probleemwijken, om je een beetje een idee te geven van de situatie *O*
Kankerkachel? :o
pi_197042476
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Kankerkachel? :o
Nee de schuld van de Rabobank _O-
pi_197042492
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Mijn overbuurman is ook zo'n stoker die er al maanden van tevoren mee bezig is. De hele straat op zijn oprit, paar 1000 euro vuurwerk, vuurton op straat waar eea in verdwijnt. Hij is zeer fanatiek, maar ook zeer corona-minded en niet echt een tokkie, dus ben reuze benieuwd wat deze editie gaat brengen.

Is het er al? Is het er? :s)
pi_197042532
quote:

[..]

Is Kees K je buurman?
  maandag 28 december 2020 @ 23:50:54 #121
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197042534
quote:

[..]

Oei... Hopelijk laten ze jou en je spulletjes met rust dan. Kan me je stress voorstellen. :X
  maandag 28 december 2020 @ 23:54:22 #122
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_197042663
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Gewoon voor het raam (04u30 volle maan !!) staan met de opgeheven kleine en Kunta Kinti roepen dat de kleine met tromgeroffel deel is geworden van de nieuwe toekomst. Hoe sneller het kind gewend is aan wat herrie hoe weerbaarder het is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 28 december 2020 @ 23:55:25 #123
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197042695
quote:
7s.gif Op maandag 28 december 2020 23:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Geen idee waar je woont hoor. Maar ik ging eens met oud en nieuw naar Kampen, ik arriveerde daar omstreeks 22:00 in de wijk waar ik zijn moest. Het heeft niet veel gescheeld of ik was omgekeerd. Mijn hele auto beefde en trilde van de knallen explosies. Overal brandjes en branden vuurkorven. Het leek de gazastrook wel.
Ik wist niet dat Kampen ook zo kon zijn :X
Ik woonde destijds in de zeeheldenbuurt van Zwolle. Daar zijn een paar blokken waar de honden geen brood van lusten qua volk. Van die mensen die met het hele gezin met één tandenborstel deden en waarvan de kindertjes met rotte tandjes op de kleuterschool aankwamen waar ze voor het eerst kennismaakten met een boek en regels.
pi_197042706
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Vallon het volgende:

[..]

Gewoon voor het raam (04y30 volle maan) staan met de opgeheven kleine en Kunta Kinti roepen dat de kleine met tromgeroffel deel is geworden de nieuwe toekomst. Hoe sneller het kind gewend is aan wat herrie hoe weerbaarder het is.
Terwijl er een kudde op hol geslagen wildebeesten door de straat trekt?

Toepasselijk.
  maandag 28 december 2020 @ 23:56:33 #125
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197042727
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Vallon het volgende:

[..]

Gewoon voor het raam (04u30 volle maan !!) staan met de opgeheven kleine en Kunta Kinti roepen dat de kleine met tromgeroffel deel is geworden va de nieuwe toekomst. Hoe sneller het kind gewend is aan wat herrie hoe weerbaarder het is.
Vergeet niet keihard "The Circle of Life" te draaien op het moment dat je het kind optilt :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')