Veel zal afhangen van de opstelling van de politie en de burgemeester, waarbij ik zo direct nog niet weet wat het beste is.quote:Op maandag 28 december 2020 22:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet zo. Sommige users doen net alsof de pleuris gaat uitbreken donderdag.
Zal vast wel een relletje zijn hier of daar, maar die heb je ieder jaar, misschien dat het dit jaar iets erger is, maar er komen echt geen massa rellen ofzo. Nergens op gebaseerd.
Wij hebben Bruls. Dit kan alleen maar goedgaan.quote:Op maandag 28 december 2020 23:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Veel zal afhangen van de opstelling van de politie en de burgemeester, waarbij ik zo direct nog niet weet wat het beste is.
Ik heb hem nou een paar keer IRL gesproken, volgens mij is het niet zo’n verkeerde kerel hoor.quote:Op maandag 28 december 2020 23:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wij hebben Bruls. Dit kan alleen maar goedgaan.
Ik heb hem ook wel eens in het wild zien spreken, ik had tot en met de boerenprotesten ook best een hoge pet van hem op. Maar sinds het hele coronaverhaal vliegt hij toch wel van links naar rechts over het speelveld wat mij betreft.quote:Op maandag 28 december 2020 23:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem nou een paar keer IRL gesproken, volgens mij is het niet zo’n verkeerde kerel hoor.
Dat is het eerstvolgende land wat dom genoeg is om een rechtspopulist te kiezenquote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef hollandia02 het volgende:
Wat is het eerst volgende grote land wat geen problemen meer heeft met Corona?
Duitsland.quote:Op maandag 28 december 2020 23:39 schreef hollandia02 het volgende:
Wat is het eerst volgende grote land wat geen problemen meer heeft met Corona?
Mijn overbuurman is ook zo'n stoker die er al maanden van tevoren mee bezig is. De hele straat op zijn oprit, paar 1000 euro vuurwerk, vuurton op straat waar eea in verdwijnt. Hij is zeer fanatiek, maar ook zeer corona-minded en niet echt een tokkie, dus ben reuze benieuwd wat deze editie gaat brengen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:32 schreef BlackLining het volgende:
Nou hier in de straat heeft een aantal tokkies vast aanhangers vol pallets klaargezet en ik heb ook al meerdere busjes langs zien komen om dubieuze dozen op te bergen in een schuurtje.
Dat schuurtje gaat normaal gesproken alleen rond oud en nieuw van het slot en daar komt me een partij vuurwerk uit waar je bang van wordt.
Ik woon hier nu een aantal jaar en ik begin er goed in te worden in te schatten wat men hier in de straat van plan is. Het belooft een mooie editie te worden deze keer
Ik ga in ieder geval mijn auto maar eens ergens anders parkeren.
Wel mooi kut. Ik voorzie hier in deze wijk een ware veldslag, dus ik ga sowieso thuis blijven. Dikke kans dat ik hier in m'n eentje zit
Sterkte... In mijn vorige wijk waren ze ook zo. Die figuren spaarden het hele jaar autobanden en met oud en nieuw ging de hele straat in de hens. Politie durfde niet met minder dan drie koppels plus honden de wijk in. Op een gegeven moment gingen de wijkbewoners dan de wijk door en roofden alles wat los en vast zat uit de tuinen voor het vuur. Brandweer werd standaard belaagd. Consequenties waren er nauwelijks.quote:Op maandag 28 december 2020 23:32 schreef BlackLining het volgende:
Nou hier in de straat heeft een aantal tokkies vast aanhangers vol pallets klaargezet en ik heb ook al meerdere busjes langs zien komen om dubieuze dozen op te bergen in een schuurtje.
Dat schuurtje gaat normaal gesproken alleen rond oud en nieuw van het slot en daar komt me een partij vuurwerk uit waar je bang van wordt.
Ik woon hier nu een aantal jaar en ik begin er goed in te worden in te schatten wat men hier in de straat van plan is. Het belooft een mooie editie te worden deze keer
Ik ga in ieder geval mijn auto maar eens ergens anders parkeren.
Wel mooi kut. Ik voorzie hier in deze wijk een ware veldslag, dus ik ga sowieso thuis blijven. Dikke kans dat ik hier in m'n eentje zit
Ik bedoel meer waar het is zoals in Chinaquote:Op maandag 28 december 2020 23:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is het eerstvolgende land wat dom genoeg is om een rechtspopulist te kiezen
Wow dit soort dingen kan ik mij echt totaal niet voorstellenquote:Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sterkte... In mijn vorige wijk waren ze ook zo. Die figuren spaarden het hele jaar autobanden en met oud en nieuw ging de hele straat in de hens. Politie durfde niet met minder dan drie koppels plus honden de wijk in. Op een gegeven moment gingen de wijkbewoners dan de wijk door en roofden alles wat los en vast zat uit de tuinen voor het vuur. Brandweer werd standaard belaagd. Consequenties waren er nauwelijks.
De politie en gemeente was vooral blij dat het een beetje op een kluitje woonde zodat alleen pechvogels als ik (met medische urgentie een woning toegewezen gekregen) last hadden van die degeneraten. Dat was niet relaxt wonen, zowel met oudjaar als met Pasen want dan moest ook alles in de hens.
Klinkt alsof je hier tegenover woontquote:Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sterkte... In mijn vorige wijk waren ze ook zo. Die figuren spaarden het hele jaar autobanden en met oud en nieuw ging de hele straat in de hens. Politie durfde niet met minder dan drie koppels plus honden de wijk in. Op een gegeven moment gingen de wijkbewoners dan de wijk door en roofden alles wat los en vast zat uit de tuinen voor het vuur. Brandweer werd standaard belaagd. Consequenties waren er nauwelijks.
De politie en gemeente was vooral blij dat het een beetje op een kluitje woonde zodat alleen pechvogels als ik (met medische urgentie een woning toegewezen gekregen) last hadden van die degeneraten. Dat was niet relaxt wonen, zowel met oudjaar als met Pasen want dan moest ook alles in de hens.
Ik kon het me ook niet voorstellen. Nu weet ik dat er mensen zijn die vanaf Drees in de bijstand zitten met hun hele familie en echt niks beters kunnen, nul doel in het leven hebben, niks gaan bijdragen ooit en die er gewoon mee wegkomen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wow dit soort dingen kan ik mij echt totaal niet voorstellen![]()
Wat een drama zeg.
Geen idee waar je woont hoor. Maar ik ging eens met oud en nieuw naar Kampen, ik arriveerde daar omstreeks 22:00 in de wijk waar ik zijn moest. Het heeft niet veel gescheeld of ik was omgekeerd. Mijn hele auto beefde en trilde van de knallen explosies. Overal brandjes en branden vuurkorven. Het leek de gazastrook wel.quote:Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Doorgaans zijn "leiders" uiterst aimabele mensen die zeer scherpere randjes hebben zoals eigenzinnig, zelfovertuigd, machtsbelust, ongeduldig en vaak ijdel.quote:Op maandag 28 december 2020 23:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem nou een paar keer IRL gesproken, volgens mij is het niet zo’n verkeerde kerel hoor.
Kankerkachel?quote:Op maandag 28 december 2020 23:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Klinkt alsof je hier tegenover woont
Mijn huis komt tevens voorbij in één van de afleveringen van de serie probleemwijken, om je een beetje een idee te geven van de situatie
Nee de schuld van de Rabobankquote:
Is het er al? Is het er?quote:Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn overbuurman is ook zo'n stoker die er al maanden van tevoren mee bezig is. De hele straat op zijn oprit, paar 1000 euro vuurwerk, vuurton op straat waar eea in verdwijnt. Hij is zeer fanatiek, maar ook zeer corona-minded en niet echt een tokkie, dus ben reuze benieuwd wat deze editie gaat brengen.
Ik vind het eigenlijk wel relaxed met een pasgeboden baby![]()
Is Kees K je buurman?quote:Op maandag 28 december 2020 23:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mijn huis komt tevens voorbij in één van de afleveringen van de serie probleemwijken, om je een beetje een idee te geven van de situatie
Oei... Hopelijk laten ze jou en je spulletjes met rust dan. Kan me je stress voorstellen.quote:Op maandag 28 december 2020 23:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gewoon voor het raam (04u30 volle maan !!) staan met de opgeheven kleine en Kunta Kinti roepen dat de kleine met tromgeroffel deel is geworden van de nieuwe toekomst. Hoe sneller het kind gewend is aan wat herrie hoe weerbaarder het is.quote:Op maandag 28 december 2020 23:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn overbuurman is ook zo'n stoker die er al maanden van tevoren mee bezig is. De hele straat op zijn oprit, paar 1000 euro vuurwerk, vuurton op straat waar eea in verdwijnt. Hij is zeer fanatiek, maar ook zeer corona-minded en niet echt een tokkie, dus ben reuze benieuwd wat deze editie gaat brengen.
Ik vind het eigenlijk wel relaxed met een pasgeboden baby![]()
Ik wist niet dat Kampen ook zo kon zijnquote:Op maandag 28 december 2020 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont hoor. Maar ik ging eens met oud en nieuw naar Kampen, ik arriveerde daar omstreeks 22:00 in de wijk waar ik zijn moest. Het heeft niet veel gescheeld of ik was omgekeerd. Mijn hele auto beefde en trilde van de knallen explosies. Overal brandjes en branden vuurkorven. Het leek de gazastrook wel.
Terwijl er een kudde op hol geslagen wildebeesten door de straat trekt?quote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Vallon het volgende:
[..]
Gewoon voor het raam (04y30 volle maan) staan met de opgeheven kleine en Kunta Kinti roepen dat de kleine met tromgeroffel deel is geworden de nieuwe toekomst. Hoe sneller het kind gewend is aan wat herrie hoe weerbaarder het is.
Vergeet niet keihard "The Circle of Life" te draaien op het moment dat je het kind optiltquote:Op maandag 28 december 2020 23:54 schreef Vallon het volgende:
[..]
Gewoon voor het raam (04u30 volle maan !!) staan met de opgeheven kleine en Kunta Kinti roepen dat de kleine met tromgeroffel deel is geworden va de nieuwe toekomst. Hoe sneller het kind gewend is aan wat herrie hoe weerbaarder het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |