abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197037351
quote:
12s.gif Op maandag 28 december 2020 21:30 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Blijkbaar willen het personeel daar liever met vakantie.

Klap in het gezicht van de coronapatienten.
Tijd voor een applaus
pi_197037352
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bij de opschaling naar 1350 IC bedden zouden er 187 in het Erasmus moeten zijn. Hoezo hebben ze moeite met opschaling van 68 naar 72? :{
Geen personeel te vinden :X
pi_197037355
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bij de opschaling naar 1350 IC bedden zouden er 187 in het Erasmus moeten zijn. Hoezo hebben ze moeite met opschaling van 68 naar 72? :{
Om het even in jouw straatje te houden, omdat Kuipers daar de baas is? :P
pi_197037359
Nederlanders en zich aan maatregelen houden..... Zucht. Opstandig stront volk.
Waarom moeten er hier zo ongelofelijk veel aluhoedjes zijn?
Hou je gewoon even een tijdje aan de maatregelen. Zijn er nou serieus zoveel mensen met zo'n laag iq om te snappen dat door telkens opstandig te gaan doen ze juist de maatregelen langer gaan aanhouden?

Dat is juist ook de reden waarom het in Azië veel beter gaat. Mensen luisteren daar nog gewoon naar de wetgeving.
(niet dat we een China moeten navolgen maar ok)
pi_197037361
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 21:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Tijd voor een applaus
Die 1.000 euro terug. :P
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197037379
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Haha ze hebben nu maar 68 IC bedden open?

Wij nemen het Erasmus NIET meer serieus.
9 maanden de tijd gehad om te kunnen voorbereiden

Maar we slopen liever de economie en geestelijke gezondheid
pi_197037404
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:32 schreef chratnox het volgende:

[..]

Om het even in jouw straatje te houden, omdat Kuipers daar de baas is? :P
Was net te laat met mijn post verwijderen. :@

187 is voor heel hun regio. LCPS heeft het voor elk ziekenhuis bepaalt. Behalve in hun eigen regio. Daar hebben ze Erasmus op 187 gezet.

Bijzonder wel.
pi_197037444
Heel iets anders: Volgens een bericht van het CBS van een paar dagen geleden was het overheidstekort in 2020 tot en met het derde kwartaal 27 miljard, mede dankzij een overschot in de eerste maanden van 9 miljard. Dat valt me eerlijk gezegd nog best mee met alle steunmaatregelen die genomen zijn.
pi_197037484
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 21:28 schreef chratnox het volgende:

[..]

[..]

Ik begrijp echt 100% dat ze ook vakantie verdienen, maar in het hoogtepunt van een piek zeg je toch: Goh, laten we het over een paar weekjes doen? Tenminste, dat zou zo’n beetje iedere werkgever doen
best veel verplegend personeel heeft ook al geen vakantie gehad in de lente/zomer/herfst he
en vakantiedagen zomaar meenemen mag niet meer.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197037512
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:55 schreef falling_away het volgende:

[..]

Dat gaat tegenwoordig toch meestal via API's ipv bestanden uitwisselen.
Daar zou ik bij de GGD niet zo zeker van zijn, volgens mij werken ze daar ook nog met kaartenbakken en ponskaarten.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197037534
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Was net te laat met mijn post verwijderen. :@

187 is voor heel hun regio. LCPS heeft het voor elk ziekenhuis bepaalt. Behalve in hun eigen regio. Daar hebben ze Erasmus op 187 gezet.

Bijzonder wel.
Neemt niet weg dat het bijzonder is dat hun personele planning blijkbaar niet op orde is. Heb je 1 verpleegkundige per IC-bed nodig of zijn dat er meer?
pi_197037564
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 21:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Gommersgod zegt dat wij een GROOT PROBLEEM hebben

@:kingroland @:caland @:lenny_leonard
Niet om paniek te zaaien, maar de kliniekbezetting (dus zonder ic) is bijna even hoog als tijdens de eerste golf.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_197037573
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:37 schreef chratnox het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het bijzonder is dat hun personele planning blijkbaar niet op orde is. Heb je 1 verpleegkundige per IC-bed nodig of zijn dat er meer?
Normaal 1 op 1. Nu werken de meeste ziekenhuizen 1 op 2 bedden.

Weet niet wat ze in het Erasmus doen.
pi_197037642
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:22 schreef Elan het volgende:
En vooral de druk die dat met zich mee brengt in ziekenhuizen.
Denk je dat? Ik denk dat het ontzettend meevalt. Ik kan me niet echt voorstellen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_197037650
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:35 schreef Predator40 het volgende:

[..]

best veel verplegend personeel heeft ook al geen vakantie gehad in de lente/zomer/herfst he
en vakantiedagen zomaar meenemen mag niet meer.
In september gaf Gommers ook aan dat er problemen waren omdat er teveel mensen op vakantie waren. Daarnaast, iedere epidemioloog had al voorspeld dat november t/m februari erg druk gingen worden. Vakantiedagen niet mee mogen nemen is oplosbaar, desnoods geef je ze volgend jaar dubbel betaald verlof.

Ik snap echt dat ze verlof verdienen, maar is dit het moment?
pi_197037693
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ah oke, thanks. Dan zijn er totaal zo’n 700 of 800 IC verpleegkundigen in NL oid?
pi_197037712
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wat ik via het nieuws begrijp is dat het 1 op 2 tot 1 op 3 is afhankelijk van hoe ervaren de IC verpleegkundigen zijn en hoeveel en de kwalificaties van het ondersteunend personeel dat beschikbaar is.
pi_197037760
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:40 schreef chratnox het volgende:

[..]

In september gaf Gommers ook aan dat er problemen waren omdat er teveel mensen op vakantie waren. Daarnaast, iedere epidemioloog had al voorspeld dat november t/m februari erg druk gingen worden. Vakantiedagen niet mee mogen nemen is oplosbaar, desnoods geef je ze volgend jaar dubbel betaald verlof.

Blijkbaar zijn er veel verpleegkundigen die op het randje zitten van wat ze nog aan kunnen. Als de keuze is nu dwingen door te gaan en een groot risico op langdurige uitval of nu 1-2 weken verlof geven dan begrijp ik dat het laatste de betere oplossing kan zijn als je weet dat dit nog maanden gaat duren.
pi_197037768
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:37 schreef chratnox het volgende:

[..]

Er is ook veel ziekteverzuim. Veel mensen die op een testuitslag moeten wachten. En er zullen ook best mensen zijn die, in eerste instantie sowieso, zullen zeggen dat ze nu echt even aan rust en t8jd met hun gezin toe zijn. Het zal een enorme wissel hebben getrokken op hun fysieke en emotionele gesteldheid en daarvan recupereren is ook heel belangrijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197037777
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:42 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ah oke, thanks. Dan zijn er totaal zo’n 700 of 800 IC verpleegkundigen in NL oid?
Wel veel meer. Je hebt 21 diensten per week. En je draait zo'n 4 diensten per fte per week.
pi_197037799
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:34 schreef Faraday01 het volgende:
Heel iets anders: Volgens een bericht van het CBS van een paar dagen geleden was het overheidstekort in 2020 tot en met het derde kwartaal 27 miljard, mede dankzij een overschot in de eerste maanden van 9 miljard. Dat valt me eerlijk gezegd nog best mee met alle steunmaatregelen die genomen zijn.
Ik ben boekhouder maar zelfs mij duizelen al die 0000. Het is echt niet normaal hoe dat geld uit de hoge hoed wordt getoverd als je het mij vraagt ..
pi_197037811
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er is ook veel ziekteverzuim. Veel mensen die op een testuitslag moeten wachten. En er zullen ook best mensen zijn die, in eerste instantie sowieso, zullen zeggen dat ze nu echt even aan rust en t8jd met hun gezin toe zijn. Het zal een enorme wissel hebben getrokken op hun fysieke en emotionele gesteldheid en daarvan recupereren is ook heel belangrijk.
Dat wachten op testuitslag vind ik gelul. Als het een IC verpleegkundige is, dan doe je toch een sneltest.
pi_197037814
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:40 schreef chratnox het volgende:

[..]

dan moet de wet aangepast worden..... :{
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  maandag 28 december 2020 @ 21:46:47 #49
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_197037816
Oud directeur van het RIVM fileert het kabinet even.

Held.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_197037839
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 21:42 schreef chratnox het volgende:

[..]

Maal 4 diensten. Denk ik. (24 uur bezetting nodig)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')