Met die actrice van the Hunger Games, voor parfumquote:Op maandag 28 december 2020 21:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja help me even, meneerHJM kan er ook niet opkomen, de reclame dan
Ik heb gelezen dat dat niet zo is, mogoolquote:Op maandag 28 december 2020 21:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat schapen kankerverwekkend zijn
quote:Op maandag 28 december 2020 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mooie benaming om te zeggen dat ze zeven kleuren stront schijt
Mondkaapje? Is dat je TT voor als je een topic gaat kapen?quote:Op maandag 28 december 2020 21:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdomme gaat het weer mis. Geen testIk heb geen klachten symptomen, contacten met corona, blijf netjes thuis en als ik naar de winkel ga doe ik braaf een mondkapje op.
Ik ging drinken halen stond beneden en dacht FUCKKK DAT MOET SHE'S A RAINBOW ZIJN ABORT MISSION allesquote:
Jaaaaa!quote:Op maandag 28 december 2020 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met die actrice van the Hunger Games, voor parfum
Ze spuugt water uit enzo
Nope.quote:Op maandag 28 december 2020 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
@:pippenscottie ben je nog steeds te bezichtigen in Zoom?
Ook, maar ik heb het maar gauw aangepastquote:Op maandag 28 december 2020 21:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mondkaapje? Is dat je TT voor als je een topic gaat kapen?
En toen werd die tour ook nog eens gewonnen door Nibaliquote:Op maandag 28 december 2020 21:07 schreef BillDauterive het volgende:
In de tour van 2014 mochten fans één liedje van The Rolling Stones uitkiezen en die zouden ze dan spelen. Er werd een actie opgezet om dit nummer te kiezen, maar dat mocht niet baten. Er werd een of ander obscuur lied gekozen waar ik nog nooit van gehoord had.
Via josiemeetie park naar las vuhgasquote:
Ga ik doen :yquote:Op maandag 28 december 2020 21:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nope.
Als je echt heel graag wil zien, moet je een dm sturen
Zou die ook zo lang hebben moeten wachten?quote:
Die 2e plaats voor Peraud vond ik veel genanter.quote:Op maandag 28 december 2020 21:08 schreef cafca het volgende:
[..]
En toen werd die tour ook nog eens gewonnen door Nibali
De Reis door Amerika Genotquote:Op maandag 28 december 2020 21:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Via josiemeetie park naar las vuhgas
Oh, hmmm. ik moet er nog even over nadenken hoorquote:Op maandag 28 december 2020 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook, maar ik heb het maar gauw aangepast
Geen draagbaar koelkastje met je meeslepen deze dagenquote:Op maandag 28 december 2020 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ging drinken halen stond beneden en dacht FUCKKK DAT MOET SHE'S A RAINBOW ZIJN ABORT MISSION alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |