Duitse donderdag bij Ruud ook vast.quote:Op maandag 28 december 2020 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste stijging.
Ben trouwens benieuwd waar dat You Say terecht komt. De gristenstemmers kan ik echt niet peilen
Dit kende je nog niet?quote:Op maandag 28 december 2020 20:36 schreef essnhills het volgende:
Dit is echt goud![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker apart nummertje![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op maandag 28 december 2020 20:37 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit kende je nog niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee dit kende ik al wel
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 28 december 2020 20:36 schreef skysherrif het volgende:
Dit is zo enorm gestegen door die serie waar het in voor kwam denk ik
ben even de naam kwijt
Irene Moors en de Smurfen?quote:Op maandag 28 december 2020 20:37 schreef LTVDK het volgende:
De melodie hiervan is ook gebruikt in een houseplaat, maar kan er niet meer opkomen welke dat was.
quote:Op maandag 28 december 2020 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
Lol mijn kat komt met een strip paracetamol aanlopen
Maar het is nog vandaag.quote:Op maandag 28 december 2020 20:38 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind het trouwens al best snel gaan zo. Vanaf morgen nog maar minder dan 3 dagen
Ja ik heb nu pas een beetje tijd om echt te luisteren.quote:Op maandag 28 december 2020 20:38 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind het trouwens al best snel gaan zo. Vanaf morgen nog maar minder dan 3 dagen
Die kan de regering ook niet peilenquote:Op maandag 28 december 2020 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beste stijging.
Ben trouwens benieuwd waar dat You Say terecht komt. De gristenstemmers kan ik echt niet peilen
Kopjespijn?quote:Op maandag 28 december 2020 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
Lol mijn kat komt met een strip paracetamol aanlopen
Die plaat kan voor mij op 800 en op 300 terechtkomen. De rest kan ik muv Hou Vol Hou Vast wel peilen. Dat wordt na Uncharted en Homeward Bound denk ik wel de 3e grootste stijgerquote:Op maandag 28 december 2020 20:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die kan de regering ook niet peilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |