QFTquote:Op maandag 28 december 2020 20:40 schreef Zorro het volgende:
Ik houd van stevige muziek, maar dit is het dan toch ook niet
Ben wel benieuwd waar de rest van t S&G-oeuvre terechtkomt.quote:Op maandag 28 december 2020 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die plaat kan voor mij op 800 en op 300 terechtkomen. De rest kan ik muv Hou Vol Hou Vast wel peilen. Dat wordt na Uncharted en Homeward Bound denk ik wel de 3e grootste stijger
Nou nou nouquote:
Chuck Berry is al geweest.quote:Op maandag 28 december 2020 20:40 schreef Zorro het volgende:
Ik houd van stevige muziek, maar dit is het dan toch ook niet
Vroeger vond ik het kutherrie. Nu kan ik het waarderenquote:Op maandag 28 december 2020 20:40 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger snapte ik de Beastie Boys niet zo, tegenwoordig kan ik er goed naar luisteren
Saboteer het nummer anders even?quote:Op maandag 28 december 2020 20:41 schreef tong80 het volgende:
Jeetje. Wat een herrie. Kan dit stoppen?
Waar zijn de screenshots?quote:Op maandag 28 december 2020 20:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was live fokkend op teevee! Een unicum der unicums
Tongquote:Op maandag 28 december 2020 20:41 schreef tong80 het volgende:
JAmmerquote:
Ik denk dat de stijging ongeveer 15% van de notering is behalve voor Homeward bound, die deelt zijn notering minimaal door 3.quote:Op maandag 28 december 2020 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar de rest van t S&G-oeuvre terechtkomt.
quote:Op maandag 28 december 2020 20:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
headbang02.gif headbang02.gif
Ik vond het vroeger ook kutherriequote:Op maandag 28 december 2020 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het kutherrie. Nu kan ik het waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Is er alweer een nummer van Blof op nu?quote:Op maandag 28 december 2020 20:41 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |